quote:
Crystal blijft de onbetwiste nummer 1 op dit gebied.quote:
Het spijt me, plebejer, maar dan heeft mijn naam toch wat meer penachequote:Op donderdag 7 juni 2012 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn naam betekent akkerbouwer, ploeger.
Zou ik ook wel willenquote:
True, maar ik wil een versusquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Crystal blijft de onbetwiste nummer 1 op dit gebied.
Ja, zo onduidelijk!quote:
What's in a name !quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het spijt me, plebejer, maar dan heeft mijn naam toch wat meer penache![]()
En nu in het stof jij!![]()
niks tegen dubbele namen jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:34 schreef Kluts het volgende:
Ik ben blij met mijn naam, maar vooral met het feit dat ik er maar 1 heb.
Vorige week met die bruiloft kwamen er ook weer namen van mensen naar voren waar sommigen om in de lach schoten.
Ja, ik dus.quote:
Ik heb het ook niet over dubbele namen. Ik heb het over mensen die Geertruida Berthina Maria Petronella bijv. als voornamen hebben, roepnaam: Iris. Ofzo.quote:
Dat dus!quote:
A low born truth!quote:
Er staat niet 'koning'quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik dus.Jij ook btw. Dat je het even weet.
Ja, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over dubbele namen. Ik heb het over mensen die Geertruida Berthina Maria Petronella bijv. als voornamen hebben, roepnaam: Iris. Ofzo.
In het oude taalgebruik was een koning een heerquote:
Nou, niks. Ik zeg alleen dat ik blij ben dat ik niet een scala aan achterlijke namen heb terwijl ik een totaal andere roepnaam heb.quote:
Sssht, jut 'm nu niet nog meer opquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het oude taalgebruik was een koning een heer
"hihihihi, dat laat zien hoe lekker gek ik ben, en hoe spontaan. hihihihi"quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over dubbele namen. Ik heb het over mensen die Geertruida Berthina Maria Petronella bijv. als voornamen hebben, roepnaam: Iris. Ofzo.
ok, dat is wel belachelijk idd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn officiële naam is anders dan mijn roepnaam. Vond mijn vader leuk, ofzo.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, niks. Ik zeg alleen dat ik blij ben dat ik niet een scala aan achterlijke namen heb terwijl ik een totaal andere roepnaam heb.
Wat maak jij er nu weer van.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"hihihihi, dat laat zien hoe lekker gek ik ben, en hoe spontaan. hihihihi"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |