ik had het in de gatenquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:48 schreef MohMi het volgende:
Ik had dus echt niet door dat ik de lapo had
ja over 4 weken, maar tussen door ook nog even Rock Werchterquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
xDD Ik hou serieus van fffuuuuu!!! Ik gebruik het zo vaak hardop!!En er zijn zoveel mensen die geen idee hebben waar je het over hebt maar ik doe het toch omdat het precies uitdrukt wat je op dat moment voelt
[..]
Wow, jij hebt het maar druk als ik het zo hoorHeb je nog ergens vakantie? Ik kan het ten zeerste aanraden
Ik ben iig de donderdag op Werchter!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik had het in de gaten
[..]
ja over 4 weken, maar tussen door ook nog even Rock Werchter.
en over 2 weken naar blink182, ik ga nog een dagje naar peer bluesfestival om bb king te zien en we hebben nog een berlijn trip in juli ergens. om daarna in augustus te knallen met een eurotrip van 22 dagen![]()
Oeh netjes! Meetje doen om met een Jupiler te proosten op de SCquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben iig de donderdag op Werchter!!![]()
Toffe dingen heb je in de planning staan
Blink-182 komt overigens ook de donderdag godzijdank, echt te vet!
Ligt even aan wat mijn mede-festivalganger wil; ik heb al zoveel optredens die ik per se wil zien dat ik niet veel meer te eisen hebquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Oeh netjes! Meetje doen om met een Jupiler te proosten op de SC?
Ja ik ga me echt vermaken deze zomer
Ik ben blij dat ik eindelijk Justice kan zienquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ligt even aan wat mijn mede-festivalganger wil; ik heb al zoveel optredens die ik per se wil zien dat ik niet veel meer te eisen hebKan overigens niet geloven dat Cypress fucking Hill komt
Dat zijn voor mij echt jeugdhelden!
Ik weeeet het! Op een festival ben ik serieus het meest gelukkigquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik eindelijk Justice kan zien![]()
Oeh ja moest even denken waarvan ik ze kon, maar echt Rock Werchter wordt gewoonweg genieten. Ik hou van festivals
Slaap lekker kutaltoquote:Op donderdag 7 juni 2012 01:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weeeet het! Op een festival ben ik serieus het meest gelukkigDe energie hangt gewoon in de lucht, iedereen daar heeft dezelfde passie als jij, fout eten, veel drinken, campingfeestjes, in het gras muziek liggen luisteren...
![]()
Toch nog een beetje een kutalto dus
![]()
![]()
Maar deze oma alto gaat wel slapenLeer ze nog, truste voor straks!
trustequote:Op donderdag 7 juni 2012 01:17 schreef muhahaha het volgende:
Nouja dan ga ik ook maar
Trusten alvast
Yup, hij is langs geweest. Maar overall viel het wat tegenquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
Cue!
Ben je nou wat met de Duitser gaan doen gisteren?
Oh? Viel tegen als in...?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, hij is langs geweest. Maar overall viel het wat tegen
1 op 1 gewoon op zo'n thuisavond is t niet echt mijn type. En op seksueel gebied matchen we ook niet helemaal.quote:
Duitsers zijn wat rauw qua voorkeur volgens mij, ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 op 1 gewoon op zo'n thuisavond is t niet echt mijn type. En op seksueel gebied matchen we ook niet helemaal.
Jullie matchen niet omdat jullie het hebben gedaan, of omdat het ter sprake kwam?quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 op 1 gewoon op zo'n thuisavond is t niet echt mijn type. En op seksueel gebied matchen we ook niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |