ah. komt goed dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker vinken klaargemaakt in olijfolie. Gewoon langzaam laten pruttelen en af en toe omdraaien.
Of je snijdt het in stukken
quote:
Ja, dat kan. Zolang je het rustig doet, niet rechtstreeks op de olie in de pan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:59 schreef dawg het volgende:
[..]
zal zo es plaatje posten.
en oki. kun je met olijfolie wel veilig afblussen dan?
quote:
Foto!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is afschuwelijk.Ik wil zwart. nu.
maar ik ga gewoon nog een laag rood doen.
Foto?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is afschuwelijk.Ik wil zwart. nu.
maar ik ga gewoon nog een laag rood doen.
oki. komt goed dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Zolang je het rustig doet, niet rechtstreeks op de olie in de pan.
Zoals?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef Barbusse het volgende:
Een vriendin van mijn vriendin doet rare voorstellen
Of ik, en ik mag het niet tegen mijn vriendin zeggen, zin heb in een adult partyquote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of ik, en ik mag het niet tegen mijn vriendin zeggen, zin heb in een adult party
dan zou ik er geen zin in hebben. stel je voor zeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
"Maar het is niet wat je denkt dat het is!"
Ik snap niet wat ze bedoelt, en nu antwoord ze niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
dan zou ik er geen zin in hebben. stel je voor zeg.
zou meteen vragen wat t dan wel isquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
"Maar het is niet wat je denkt dat het is!"
Het is wel egaal oranje nu! Nog een laag!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon nog feller oranje geworden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
Het is gewoon nog feller oranje geworden.
[ afbeelding ]
ik denk dat ze gewoon een keer met je van bil wilt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap niet wat ze bedoelt, en nu antwoord ze niet meerVooral dat ik "het niet mag vertellen hoor!" vind ik nogal vaag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |