niks. wel 3480398257349572997529867982 keer een tt daarover. en een user die actief lapohunt om maar zo'n tt te kunnen maken.quote:
Ja sorry, ik heb een beetje last van typtyfus vandaag. Ik heb al zoveel berichten moeten editten omdat m'n woorden ineens anders eindigen dan ik ze begonnen benquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb een beetje last van typtyfus vandaag. Ik heb al zoveel berichten moeten editten omdat m'n woorden ineens anders eindigen dan ik ze begonnen ben
Het begin komt steeds wel overeen, maar ineens staat er een ander woord. Ik denk teveel dingen tegelijk denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook af en toe last van hoor
Dit. Alhoewel ik geen TR gemacht habequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
niks. wel 3480398257349572997529867982 keer een tt daarover. en een user die actief lapohunt om maar zo'n tt te kunnen maken.
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit. Alhoewel ik geen TR gemacht habe
nee ik ook niet. maar ik vind het wel/ook echt fucking schijtirritant.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit. Alhoewel ik geen TR gemacht habe
Volgens mij is het ook iemand die hier niet eens post, maar wel lurkt. En eens in de zoveel tijd een TR plaatst, gewoon om te trollen. #aluhoedjesmodus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee ik ook niet. maar ik vind het wel/ook echt fucking schijtirritant.
geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook iemand die hier niet eens post, maar wel lurkt. En eens in de zoveel tijd een TR plaatst, gewoon om te trollen. #aluhoedjesmodus.
Een man die naar de Primark gaat... Wauw.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, moet nog wat broeken halen.
Wou ik eigenlijk gister doen maar veelste laat op
Ik weet niet eens wat het isquote:
Kledingwinkel. H&M like, alleen dan smerig druk. Maar wel spotgoedkoopquote:
Tis vet goedkoop...dus...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een man die naar de Primark gaat... Wauw.
Ach sooo. Ik heb een hekel aan drukke winkelsquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kledingwinkel. H&M like, alleen dan smerig druk. Maar wel spotgoedkoop. En ze hebben gave schoenen
.
Hier helaas wel.quote:
Ik ook. Maar beha's in mijn maat voor 12 euro... Dan is het nog leuk veel verschillende setjes te kopen om toekomstige meneren te verrassenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooo. Ik heb een hekel aan drukke winkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |