quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef RickoKun het volgende:
T was een gare film
Warhorse
een FOKKING PAARDEFILM
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam er pas laatst achter dat er nog een heel deel na ongeveer de helft zat (@ de clip), stopte 'm altijd vroegtijdig.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam er pas laatst achter dat er nog een heel deel na ongeveer de helft zat (@ de clip), stopte 'm altijd vroegtijdig.
Dudequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vuile efebofiel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef krioro het volgende:
I WILL FIGHT YOU ALL voor de hand van Chai.
Heb respect voor Mozy ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:48 schreef krioro het volgende:
I WILL FIGHT YOU ALL voor de hand van Chai.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je de baarmoederhals raakt zit je bij haar gewoon op Chinees grondgebied.
gigantische kutceremoniequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EPISCHE TIJDEN BEGINNEN.
Openingscerenomie begint nu op Ned 1.
![]()
.
Zag net godverdomme een heerlijke Griek in het publiek zittenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EPISCHE TIJDEN BEGINNEN.
Openingscerenomie begint nu op Ned 1.
![]()
.
Dat lijkt me awkward jongen, vooral als het langer dan 2 seconden isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef tliciouz het volgende:
Hehe, al die hoofden die in de gaten krijgen dat ze in beeld zijn
True wel, maar er zijn 4 dingen waar mijn burgerlijk hartje naar uitkijkt, EK's/WK's/Oud&Nieuw/Koninginnedagquote:
Hehe ja, ik zou echt hebben shit wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt me awkward jongen, vooral als het langer dan 2 seconden is.
[..]
True wel, maar er zijn 4 dingen waar mijn burgerlijk hartje naar uitkijkt, EK's/WK's/Oud&Nieuw/Koninginnedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |