Wilde The Notebook weer kijken toch. Poging om het vandaag te kijken misluktequote:
En als je vraagt of ze aan het leren zijn, zijn ze bezig met andere shit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Herkenbare klacht. Scripties en tentamens.saaierds. Gewoon uitgaan en dan in 1x door naar het tentamen toch
Thnx babequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef JackieBrown het volgende:
Beterschap btwuitgaan zou niet zo goed zijn voor je keelpijn tho
Echt hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:22 schreef junamii het volgende:
[..]
En als je vraagt of ze aan het leren zijn, zijn ze bezig met andere shit.
Hadden ze net zo goed mee uit kunnen gaan
Vind je? Ik post 9/10 keer met m'n telefoonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he
Mobiel posten is wel echt behoorlijk irritant trouwens.
Gorgelen met zout water helpt ook. Hoe ranzig het ook klinkt. Gewoon keukenzout in een glas water, gorgelen en uitspugen. Niet slikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:23 schreef junamii het volgende:
[..]
Thnx babe
Er gaat veel honing met thee naar binnen wel, voelde me gister slechter.
quote:
Ghehehe, m'n vader is tandarts dus die hecht heel veel waarde aan mondverzorging etc. Ik spoel m'n mond dagelijks met water en zout, echt al jaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gorgelen met zout water helpt ook. Hoe ranzig het ook klinkt. Gewoon keukenzout in een glas water, gorgelen en uitspugen. Niet slikken
Ja heb het helemaal afgekeken. En ik zit nu nog met een leegte. Heb Greys Anatomy en 90210 maar weer opgepakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ga weer opnieuw met DH beginnen. Ben jij eigenlijk helemaal bij Jackie? Ik heb nu seizoen 8 ook helemaal gezien. Hartpijn
Veul! Maar mn favorieten waren toch wel Nip/Tuck, True Blood, Californication, Weeds vroeger en DH.quote:
DH, Big Bang Theory, HIMYM, Breaking Bad, Modern Family, Californication, Spartacus, Heroes, Fringe, Gossip Girl etc.quote:
TBBT, Family Guy, Southpark, Dexter, Boardwalk Empire, Breaking Bad. Die laatste 2 ben ik pas aan begonnen maar nu al verslaafd, vooral breaking bad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Veul! Maar mn favorieten waren toch wel Nip/Tuck, True Blood, Californication, Weeds vroeger en DH.
Maar dus ook greys, 90210, gossip girl. Niet allemaal tegelijkertijd/even intensief hoor.
Jij??
Ik had het al een hele tijd niet meer gezien en toen was in NL de aflevering er op met die vliegtuigcrash.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Welke ep? Ben nu bij seizoen 8 e16 geloof ik
Dat hoor ik ook van iedereen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef jna het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens Games of Thrones gezien? zo ja, is het echt zo goed als iedereen zegt?
Ja, volgens mij moet je wel van dat hele sfeertje houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van iedereen jaToch maar eens gaan downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |