Op de goede weg iig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel okay, moet nog wat kwijt. Ik heb anti sixpack genen ofzo.
Zonder toestemming foto posten om te bashen, ban.quote:
quote:
kga vanaf maandag aan kuurtje testo met laatste 3 weken anavartje erbijquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel okay, moet nog wat kwijt. Ik heb anti sixpack genen ofzo.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt sprekend op 'm.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zag ik totaal niet van mijlenver aankomen hoor.
[ afbeelding ]
Je lijkt sprekend op 'm.
Godverdomme heldquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze zag ik totaal niet van mijlenver aankomen hoor.
[ afbeelding ]
Je lijkt sprekend op 'm.
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
hallo hier posten dus de knapste mensen van FOK!?
Tli! M'n vriendin heeft dat jurkje dat jij hebt vandaag voor me gehaald!quote:
Echt waar ja? Welke maat had je nu dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:27 schreef junamii het volgende:
[..]
Tli! M'n vriendin heeft dat jurkje dat jij hebt vandaag voor me gehaald!
Een goedenavond liefjes. Weer rustig hier. Altijd de laatste tijd
Ik wel soms, dus dat haalt 't gemiddelde flink omhoog ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:56 schreef hakunamatafaka het volgende:
hallo hier posten dus de knapste mensen van FOK!?
Ze heeft een xs en een s gehaald, ben heel erg benieuwdquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar ja? Welke maat had je nu dan?Ik ga alleen de mouwtjes er af halen, vind hem dan net wat mooier voor in de zomer.
Ja hoi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:03 schreef JackieBrown het volgende:
Verder nog iemand hier met zonder leven?
Bah, zo'n dag had ik gister, 2 uur over een artikel van 10 pagina's gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
een scriptie, waar ik vandaag al zeker 200 woorden aan heb geschreven![]()
Jij?
Ja dat heb ik dus ook constantquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bah, zo'n dag had ik gister, 2 uur over een artikel van 10 pagina's gedaan. Concentratievermogen van 0,niks. Ik deed voor de grap eens m'n internet uit. Toen werd echt pijnlijk duidelijk hoe vaak en dwangmatig ik m'n browser steeds opende om iets anders te gaan doen
Ik heb gewoon niks te doen
Wanneer is je deadline en moet je nog veel?
Keelpijn, ben gewoon weer ziekquote:
Herkenbare klacht. Scripties en tentamens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:17 schreef junamii het volgende:
[..]
Keelpijn, ben gewoon weer ziek![]()
Wilde wel iets doen vanavond, maar vriendinnen wilden niet mee vanwege tentamens. Dus nu zit ik thuis te niksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |