Je zou me een maand geleden al inmaken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Broer all mad en shit omdat ik z'n ass whoop met FIFA.
Regel een online pass voor me en ik doe het met liefde.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zou me een maand geleden al inmaken.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Regel een online pass voor me en ik doe het met liefde.
Ohja dat deed je. Tof welquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Grootschalig teambuilding evenement aka kantoorslaven afbeulen.
Kom maar op. I'll kick your ass.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Broer all mad en shit omdat ik z'n ass whoop met FIFA.
Mijn FIFA kunsten aanschouwen is het waard om voor te betalen. Vuige antivoetballert. (Wat een ankerterm is dat, antivoetbal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik ga een beetje betalen om het laatste beetje hoop uit je miezerige leventje te zuigen.
ik geef je Jantje binnen 27 min.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn FIFA kunsten aanschouwen is het waard om voor te betalen. Vuige antivoetballert. (Wat een ankerterm is dat, antivoetbal.)
Ik heb je al Jantje gegeven voordat het potje ook maar begint.quote:
Ok, en nu?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
A.s. vrijdag afgesproken met lekkere studente van 23 jaar.
Hate me FOK!kerZ
lekkor tenon likkon.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Hate me FOK!kerZ
I don't hate, I congratulate. Well donequote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Hate me FOK!kerZ
Moet wel zeggen dat dit er 10x aangenamer uitziet dan zo'n onding van een hak van 15 cm eronderquote:
Ik vind jou maar een raar menneke.quote:
Deze neger.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat dit er 10x aangenamer uitziet dan zo'n onding van een hak van 15 cm eronder![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |