hoi,
Ik zit dus met een meisje bij mij in de klas, en ik vind haar echt leuk!
we hebben ongeveer zelfde intresses, we spelen allebei op de ps3 en de zelfde games (CoD, BattleField), we spelen best wel vaak samen in een party online enzo, ik praat veel met haar in de klas, en ik WhatsApp veel met haar, bijna elke dag van ongeveer 22 uur tot soms wel half 3 s'avonds, ze verteld dan vaak over de problemen die ze thuis heeft (gescheiden ouders etc) en ik ook wel enkele problemen van mij, en ze zegt dan dat ik altijd met alles erover kan praten want dat vind ze fijn om er iemand mee te helpen, en ik zeg dan ongeveer het zelfde als zij dat zegt.
ik heb haar ook al enkele malen uitgenodigd om langs te komen.
ook in de klas zit ik vaak naast haar, en zo'n beetje de halve klas weet dat ik haar leuk vind en tog wil ik dit haar zelf vertellen inplaatsvan dat iemand anders dat doet, en ik weet echt niet hoe ik nou moet zeggen dat ik een relatie met haar wil....
ik ben zelf heel verlegen, en ik ben ban dat ik de band die we nu hebben ermee verkloot.....
omdat ik zo verlegen ben dacht ik er zelf aan om het via WhatsApp te doen, omdat ik dit face 2 face echt niet durf,
ook ben ik bang dat ik in de eventuele "Friendzone" zit of kom, zoja hoe kom je er het beste uit!?
Bedankt voor alle reacties!!!!!