dat zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je partner perse niet wil trouwen, geeft ie jou het gevoel dat ie niet voor 110% achter de relatie staat. Zo zou ik het wel een beetje voelen. Als ie echt echt echt niet zou willen
Ik zou eerlijk gezegd ook gaan twijfelen, vooral als er geen echte reden komt om het niet te willenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je partner perse niet wil trouwen, geeft ie jou het gevoel dat ie niet voor 110% achter de relatie staat. Zo zou ik het wel een beetje voelen. Als ie echt echt echt niet zou willen
Mja, dat hangt van de reden af lijkt me.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Als iemand zo van mij zou denken dan kon ie meteen oprotten, serieusquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, serieus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als iemand zo van mij zou denken dan kon ie meteen oprotten, serieus
Alleen omdat je niet wilt trouwen!??!?!?
Als je aangeeft dat je niet wil trouwen omdat je niet in het instituut trouwen gelooft of blabla weet ikhet waarom, dat kan ik accepteren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als iemand zo van mij zou denken dan kon ie meteen oprotten, serieus
Alleen omdat je niet wilt trouwen!??!?!?
Als iemand toch een reden geeft die fatsoenlijk is, dan zie ik het probleem niet hoor. Als je geen reden krijgt ok dan is het andersquote:
juist, als het zonder reden is, daar hadden we het steeds over?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als iemand toch een reden geeft die fatsoenlijk is, dan zie ik het probleem niet hoor. Als je geen reden krijgt ok dan is het anders
Ja, dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als iemand toch een reden geeft die fatsoenlijk is, dan zie ik het probleem niet hoor. Als je geen reden krijgt ok dan is het anders
Exactomundo !quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist, als het zonder reden is, daar hadden we het steeds over?
EN JURKKKKKquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
En zou ik zonder te trouwen gelukkig zijn? Ja hoor!
Maar ik vind het iets moois en ik houd van feestjes endezo
ah, die ken ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
Cif schreeuwde het ook lang en de reden was omdat ie de meerwaarde niet snapte en er ook niet van houdt om in de belangstelling te staan (want ik hoef niet te trouwen als ik puur een papiertje moest ondertekenen. Ik wou alles er op en er aan). Dus voor mij was het wel duidelijk en had ik daar begrip voor. Maar ik kreeg wel een duidelijk uitleg en reden over het waarom
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
af en toe streel ik mijn jurk en zeg ik: You so pwetty
En dan lach ik mezelf uit
Vooral dat!quote:
daarom, gewoon volgende zomer overdoen met een BBQ partehquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hij zei achteraf echt dat dat zo meeval dat ie het achteraf absoluut geen reden vond ! Je mérkt niet eens dat je in de belangstelling staat eik... Enkel bij de speech... maar dat heeft ie opgelost door er voor te zorgen dat ie maar 3 zinnen moest zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, die ken ik![]()
![]()
Hij deed het overigens prima hoor
IK BEN ZO VOOR !!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom, gewoon volgende zomer overdoen met een BBQ parteh
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn vrouw en ik willen u bedanken....quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hij zei achteraf echt dat dat zo meeval dat ie het achteraf absoluut geen reden vond ! Je mérkt niet eens dat je in de belangstelling staat eik... Enkel bij de speech... maar dat heeft ie opgelost door er voor te zorgen dat ie maar 3 zinnen moest zeggen![]()
Mijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja hij zei achteraf echt dat dat zo meeval dat ie het achteraf absoluut geen reden vond ! Je mérkt niet eens dat je in de belangstelling staat eik... Enkel bij de speech... maar dat heeft ie opgelost door er voor te zorgen dat ie maar 3 zinnen moest zeggen![]()
Oh ja dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijnwilde ook niet in de belangstelling staan.. Dus hebben wij iedereen verboden om naar de ceremonie te komen, behalve de mensen die wij als daggast hadden
heb je al een mooi plekje uitgezocht in de keuken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef Loqi het volgende:
Het lijkt me gewoon fijn om iemands vrouwmensch te zijn![]()
Wij hoorden hier en daar dat familieleden toch wilden komen, dus wij moesten ze specifiek melden dat we daar geen prijs op stelden.. Als ze toch waren gekomen, had ie ze buiten gezet volgens mijquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ja dat kan natuurlijk ookWou cif ook eerst; maar ik had al aan iedereen toegezegd
![]()
En achteraf vond ie dat heul niet erg. Eik alleen maar leuk
cif zegt wel vaker: Mn wief!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef Loqi het volgende:
Het lijkt me gewoon fijn om iemands vrouwmensch te zijn![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je al een mooi plekje uitgezocht in de keuken?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
voelde wel een beetje awkward. Al die familie zo kijken van wie is dezen??
Ik vond het zo tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook gewoon geweddingcrasht op priems ceremonie
en een windjack aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond het zo tof![]()
En mijn collega's waren er ookWas ook niet voorzien; want ze dachten dat het niet mocht... Dus toen kwamen ze met jeans mee
godsamme wat een lelijkheidquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.innenaussen.co(...)sence-colour-go.html
ugh, die flesjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gadver wat lelijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
En en en en ??quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:55 schreef megamandy het volgende:
Jippie bij schoonheidslab kon ik uitzoeken wat voor een Disney prinses ik ben![]()
quote:'Gonorroe mogelijk snel onbehandelbaar'
GENČVE - De soa gonorroe, waarmee elk jaar miljoenen mensen geīnfecteerd raken, wordt steeds resistenter tegen medicijnen en daardoor mogelijk snel onbehandelbaar.
Dat heeft de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) woensdag gezegd.
De gezondheidsorganisatie van de Verenigde Naties roept regeringen en artsen op beter op te letten wanneer zich gevallen van antibioticaresistente gonorroe voordoen.
Ik mis prinses fiona, dat ben ik!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben een combi denk ikBelle en Sneeuwwitje (kon het niet laten om te skippen
![]()
)
Komkommertijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:02 schreef megamandy het volgende:
Het is trouwens niet eens een advertorial of wat dan ook. Waarom zet ze dat dan op haar site
Omdat leuk en schattig enquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:02 schreef megamandy het volgende:
Het is trouwens niet eens een advertorial of wat dan ook. Waarom zet ze dat dan op haar site
Goeien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
...omdat de lezers nog met disneyprinsessenrugzakken naar school gaan...?
Toen ik klein was had je dat nog nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
...omdat de lezers nog met disneyprinsessenrugzakken naar school gaan...?
Doodsaai.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:10 schreef BGTes het volgende:
Mijn ganggenoot eet gekookte aardappelen.. zonder iets anders
Jammiequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:10 schreef BGTes het volgende:
Mijn ganggenoot eet gekookte aardappelen.. zonder iets anders
da`s niet blut, da`s pauperquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:14 schreef BGTes het volgende:
Blijkbaar is ze blut. Ik bood haar mijn groenten aan in de koelkast, maar dat wou ze niet.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
Met dank aan mijn al dan niet directe enablers
[ afbeelding ]
OMG HOLOSCHOENENquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo, door te googlen op China Glaze of ben je ergens gelinkt of wat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
allemaal nieuwe volgers dankzij China Glaze
![]()
![]()
Ze hebben mijn neon gradient manicure op hun Facebook gezetquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo, door te googlen op China Glaze of ben je ergens gelinkt of wat?
hai blogmamquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:54 schreef Debsterr het volgende:
![]()
![]()
allemaal nieuwe volgers dankzij China Glaze
![]()
![]()
tof!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze hebben mijn neon gradient manicure op hun Facebook gezet.
Vette shit!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aaaah tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hai blog kindquote:
En ze vinden mijn pagina leukquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hai blog kind. Jouw gradient deed het ook keigoed jonge!
[..]
En ze vinden mijn pagina leuk*hyper hyper* /fangirl
ja! had ik niet verwachtquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hai blog kind. Jouw gradient deed het ook keigoed jonge!
Da's leuk als het van nature zo valt, maar hou wel rekening met veeeeeel stylenquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ga volgende week naar de kapper en ben een kapsel aan het uitzoeken. Ik wil eigenlijk dit![]()
[ afbeelding ]
Maar dan net iets langer zodat de langere lagen wel nog over mijn schouders vallen.
En dat kan dan (hopelijk) uitgroeien naar zoiets:
[ afbeelding ]
Nu heb ik 'gewoon' wat lange lagen in m'n haar waarbij de kortste laag al op m'n schouders hangt en de langste op m'n bh bandje, en als het wil, dan krult het wel wat maar niet zoveel als ik zou willen.
Zou dit dan leuk zijn denken jullie? (voor een recente foto, zie fb)
Dikke shitquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag laatst ergens zo'n leuke groene spinquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:06 schreef Loqi het volgende:
aah poussen, stomme beesten
koop het gekste speelgoed voor ze: kijken ze niet naar om
knoop een oude veter aan een stokje: uren vermaak
Picsquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:06 schreef Loqi het volgende:
aah poussen, stomme beesten
koop het gekste speelgoed voor ze: kijken ze niet naar om
knoop een oude veter aan een stokje: uren vermaak
Nou, de Jumbo enablet het ook wel heel erg, bij de kassa zetten, lange rij, SQ ongesteld, failquote:
Omdat Blogger altijd stom doet, maar hoe groot is het gat bij jou dan en in welke browser?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:00 schreef Loqi het volgende:
Debs, waarom zit er in die neon gradient post zon groot gat tussen de fotos? Valt me nu pas op
quote:
Volgens mij is het bij mij wel normaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat Blogger altijd stom doet, maar hoe groot is het gat bij jou dan en in welke browser?
die is nog wel steeds populairquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zag laatst ergens zo'n leuke groene spin
ja maar die bijt in mn hoofd als ik hem om doequote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pics![]()
Jij hebt een persoonlijke Brullie
firefox, zo groot als een fotoquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat Blogger altijd stom doet, maar hoe groot is het gat bij jou dan en in welke browser?
Bij mij kun je ze op de uni ook krijgen maar dan moet ik NOG meer M&Ms kopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:08 schreef megamandy het volgende:
[..]ik wil hem ook, en ook eentje voor mijn gsm maar die krijg je schijnbaar alleen bij tankstations
Alleen tank ik altijd in België
Oh, ik check wel altijd in internet explorer maar niet in FF. Werk zelf in Chrome..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
die is nog wel steeds populair
[..]
ja maar die bijt in mn hoofd als ik hem om doe
[..]
firefox, zo groot als een foto
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja maar die bijt in mn hoofd als ik hem om doe
geen speelpics (ik kan niet spelen met ze en fotos makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pics![]()
Jij hebt een persoonlijke Brullie
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
geen speelpics (ik kan niet spelen met ze en fotos maken) wel doospics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk ze tevreden zijn!dat is dezelfde doos btw
40quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dikke shit
Welke maat heb je gepakt? Zitten ze een beetje?
quote:
quote:Vanaf 21 mei is de mini-Brullie (voor smartphones) op de meeste benzinestations te verkrijgen bij een zak M&M’s en de grote Brullie in de supermarkten bij het speciale Holland Editie pakket. Op Facebook kun je een foto van jouw brullificatie posten. Hier kun je onder meer de Brullie winnen waarmee je jezelf in een oranje leeuw omtovert.
Nee gewoonquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
2 keer in de week ofzo (is ook wel nodig) hoezo?
Bij Ayron is het niet zo nodig, die heeft nogal grof, glad haarquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee gewoonik vind die beesten geweldig maar ik ben echt te lui om beesten te borstelen enzo
Hoewel het gister wel grappig was bij Bram, lag hij op zijn rug en toen wilde hij de kam pakken dus dan rolde hij steeds van helemaal links, naar helemaal rechts, helemaal links etc.Dikzak
Ze zijn echt zo mooiquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij Ayron is het niet zo nodig, die heeft nogal grof, glad haar
Brody is mega pluizig en kweekt daardoor hele mooie okselklitten
http://webwinkel.ah.nl/recepten/zoek?rq=asperges hiervan hebben ze altijd lekkere receptjes, niet moeilijk ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Oooooooo debs omg wat stoer![]()
![]()
En whaaa trix
Skjoe... heb je ze gefaald?
Ik heb cif nen oranje toeter gekocht voor met ekEn ikzelf heb een vlaggenhoedje en oranje bril gekocht
En even grote help!!!!!
Van klant van cif hebben we een bak asperges gekregen... Wij hebben beiden geen asperges gegeten sinds we klein waren en we het niet lustenDus nu willen we ze toch nog eens proberen.... Maar wtf kan ik met een bak asperges maken.. met wat en hoe !
Helppppp ! Receptjes anyone?![]()
Oeh: http://webwinkel.ah.nl/recepten/recept?id=479710&rq=aspergesquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
http://webwinkel.ah.nl/recepten/zoek?rq=asperges hiervan hebben ze altijd lekkere receptjes, niet moeilijk ook
Ik weet alleen dat je ze echt goed moet schillen ivm dradenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh: http://webwinkel.ah.nl/recepten/recept?id=479710&rq=asperges
Lijkt me wel iets![]()
thx
Zalk doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je ze echt goed moet schillen ivm draden
nee, ik koop niks deze maand, weetog!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
Oooooooo debs omg wat stoer![]()
![]()
En whaaa trix
Skjoe... heb je ze gefaald?
Ik heb cif nen oranje toeter gekocht voor met ekEn ikzelf heb een vlaggenhoedje en oranje bril gekocht
En even grote help!!!!!
Van klant van cif hebben we een bak asperges gekregen... Wij hebben beiden geen asperges gegeten sinds we klein waren en we het niet lustenDus nu willen we ze toch nog eens proberen.... Maar wtf kan ik met een bak asperges maken.. met wat en hoe !
Helppppp ! Receptjes anyone?![]()
Sterkquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik koop niks deze maand, weetog!
cif is geen ei-fan. Daarentegen wel pasta fan dus ik denk dat dat iets kan wordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik kook ze altijd gewoon en dan met ham en ei
Doet ie toch al van mijn vitamine b12 pillenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik waarschuw je alvast, je plas gaat gek ruiken
Actie is al voorbijquote:Op woensdag 6 juni 2012 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zie net trouwens dat ze bij de Beautycompany (groothandel Veldhoven) nu een aanbieding hebben 6 china glaze halen, 4 betalen (niet online te bestellen). Komt dan met hun prijzen neer op 4,72 per flesje. Geen idee hoe lang dit geldig is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
Achja, ik heb net driekwart familiezak M&M's weggekaand
doe de dop ff in warm water.quote:
ik vind het truttigquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.mint-and-berry(...)intberry-FS12-13.jpg
Maar dan topje in roze achtig (geel staat me niet namelijk).
Wel of niet wel of niet wel of niet wel of niet
Ik was al naar m'n broer gelopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
doe de dop ff in warm water.
quote:
quote:
Het helpt welquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:58 schreef Diconnected het volgende:
Priem, de nieuwe opperfaalhaas qua kleding en schoensels
Eh, eerst even beetje sparen, keertje in julij?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoeeee wanneer mag je weer falen en wanneer heb je tijd om naar maastricht te gaan met mij![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:05 schreef Diconnected het volgende:
Ik krijg helemaal zin om te gaan shoppen. DANKJEWEL PRIEM
En pics van je nieuwe spullenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vandaag een hempje bij de M&S gekocht en nog een hempje en rokje bij de H&M, was 20 euro kwijt in totaal
Perfectquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, eerst even beetje sparen, keertje in julij?
BB laten kokenquote:
Zit nu op www.forever21.com te kijken, allemaal zo loikkkkquote:
Oehhhh *klikt H&M open*quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zit nu op www.forever21.com te kijken, allemaal zo loikkkk
En naja het zijn 2 zwarte hemdjes, eentje is met een kanten bewerksel, andere gewoon simpel. En turkoise stretchrokje. Die stretchrokjes van de H&M zijn echt baas.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhh *klikt H&M open*
ik ben sneu... serieus
Tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is van Forever 21, ik vind em wel tof
Welquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:55 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.mint-and-berry(...)intberry-FS12-13.jpg
Maar dan topje in roze achtig (geel staat me niet namelijk).
Wel of niet wel of niet wel of niet wel of niet
Heb je jurkje al binnen !!!!!!!!! Ben echt kei benieuwd hoe ie bij jou staat hahahaquote:
Vewwwwyyy pwettyquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een Priem-jurk![]()
NEIN morgen tussen 18 en 20 komen ze weerquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je jurkje al binnen !!!!!!!!! Ben echt kei benieuwd hoe ie bij jou staat hahaha
Gmrpflquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
NEIN morgen tussen 18 en 20 komen ze weer.
Jij zeurquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GmrpflOk dan ga ik morgen nog een keer zeuren
quote:Hartelijk dank voor uw aankoop!
Uw bestelling is binnengekomen.
Nee manquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij zeur.
Net Bundle Monster gevraagd om de nieuwe set ter reviewvoel me al tijd een beetje een bedelaar als ik dat doe.
Dus? Als je thuis komt; kun je nog steeds kokenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
bb staat met een collega in de file op de a50.
Aww thanks mopquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee manJe hebt bijna 1000 volgers
Als je er 50 had; had ik gezegd: doe niet zo gek
Maar je begint ook echt wel een plekje tussen alle bloggers te krijgen
komt die met een nieuwe set ja?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij zeur.
Net Bundle Monster gevraagd om de nieuwe set ter reviewvoel me al tijd een beetje een bedelaar als ik dat doe.
Pahahah niiiicequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww thanks mopen als ik ze krijg, laat ik ze toch naar Helmond sturen want ik ben stempel kneus
.
20 juni. Hopelijk krijg je ze graties!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
komt die met een nieuwe set ja?must buy
oh lolquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww thanks mopen als ik ze krijg, laat ik ze toch naar Helmond sturen want ik ben stempel kneus
.
Ja je gebruikt die andere plates ook veel toch? Dus ik hoop het echt, geen idee hoe zij omgaan met samples.quote:
ja ik ben echt fan van die 2e setquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja je gebruikt die andere plates ook veel toch? Dus ik hoop het echt, geen idee hoe zij omgaan met samples.
Ahwww, wat super lief!quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
geen speelpics (ik kan niet spelen met ze en fotos maken) wel doospics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk ze tevreden zijn!dat is dezelfde doos btw
thnxquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ahwww, wat super lief!![]()
![]()
Zijn echt zulke mooie beesten!
Omg die had ik gemisssttt!! Wat een harige tijgers manquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ahwww, wat super lief!![]()
![]()
Zijn echt zulke mooie beesten!
Mannenquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahahaha.... dus.... hij doorzoekt alle kasten 'oooo ik wou pannenkoeken maken; maar we hebben niet alles in huis...'
''maar ik heb geen zin in vlees''.......'hmmm wat kunnen we dan eten'
Ik zeg: tjah.. friet dan?
cif: OK *doet schoenen meteen aan en gaat de deur uit*
Zo heerlijk voorspelbaar
EUJ! Herman & Sjoerd zijn nu boos. Je mag nooooooit meer hier naar toe komen. Nooit. Of ze gaan je kapot maken met kopjes en heel hard spinnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb echt niks met katten; maar die van jou...............
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb echt niks met katten; maar die van jou...............
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
EUJ! Herman & Sjoerd zijn nu boos. Je mag nooooooit meer hier naar toe komen. Nooit. Of ze gaan je kapot maken met kopjes en heel hard spinnen.
Pehehehe kjoetquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:38 schreef Loqi het volgende:
[..]lief
![]()
ze zitten nu samen achter schuimrubber schijfjes aan (ik had lief een nieuwe nerfgun gegeven van de week, gewoon zomaar, hij was als een kind zo blijmannen
)
en dat vinden ze echt heel erg leuk!
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb die toch heul nog nooit ontmoet ! En ik ben nog nooit bij je geweest
En en en en....
Joah ! Maar moet hier ook nog een keerquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Moet wel nog eens een keer!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
cif: 'heb je nu op fok gezet dat ik alweer friet ga halen'
![]()
![]()
![]()
Ik snap dat nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
CIF GA FRIET HALEN JONGEUHquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Wat tof!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
nee johquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap dat nietZijn die platen "hard" of kun je ze buigen. Want je nagel loopt toch rond?
Wat schattigquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap dat nietZijn die platen "hard" of kun je ze buigen. Want je nagel loopt toch rond?
Mjah, ik had wel in mijn hoofd dat het dan maar van nature zo moet vallenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's leuk als het van nature zo valt, maar hou wel rekening met veeeeeel stylen
Heb jij die foto nou zelf gemaakt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
u liek muh makeup?
Je ging vandaag ook iets met sportschool doen toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef Mss het volgende:
Tevens heb ik veul boodschappen gedaan. Buy ALL the crackers.
Crackers omnomnom...quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef Mss het volgende:
Tevens heb ik veul boodschappen gedaan. Buy ALL the crackers.
nee, echt niet! Ik vind het lief dat je dat niet weetquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef megamandy het volgende:
Jullie lachen mij uit
Ik heb ook maar 40 lakjes, ik ben niet zover al jullie
Ja, daar loop ik zometeen even naartoe (2 minuten hiervan af, hoe laag wil je de drempel hebben) om een afspraak te maken voor een intake vandaag of morgen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je ging vandaag ook iets met sportschool doen toch?
jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb jij die foto nou zelf gemaakt?
Jij bent goed bezigquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, daar loop ik zometeen even naartoe (2 minuten hiervan af, hoe laag wil je de drempel hebben) om een afspraak te maken voor een intake vandaag of morgen.
Ja en ik zie ook dat het mij al veel te veel moeite isquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, echt niet! Ik vind het lief dat je dat niet weetonschuldig!
is echt heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en ik zie ook dat het mij al veel te veel moeite is![]()
Is dat die waar we langs waren gelopen ofniet? Wel heerlijk zo dichtbijquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, daar loop ik zometeen even naartoe (2 minuten hiervan af, hoe laag wil je de drempel hebben) om een afspraak te maken voor een intake vandaag of morgen.
Ja, vandaag intake met den dietiste gehad, ben er wel blij mee. Ze gaat zich vooral richten op het psychische aspect, associaties doorbreken, gedachtegangen bewust maken, dat soort dingen. En ik heb nu eetrichtlijnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig.
Ik ben gister voor het eerst wezen hardlopen.. spierpijn is zwaar in ontwikkeling.
Ja, ik ga er van de week een proefles doen. Eens zien wat ik ervan vind. Er sporten alleen studenten, dus ik ben ergens wel bang voor het hoge aangaap gehaltequote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dat die waar we langs waren gelopen ofniet? Wel heerlijk zo dichtbij
Ik voelde me vandaag zo'n luie doos toen ik in de auto stapte na het sportenmaar mn broertje heeft mn fiets gesloopt en stopt geen bus of trein in de buurt
Heel goed, het totale plaatje aanpakken zeg maar. En als je een keer wilt klagen als je een dip hebt dan mag dat hier altijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, vandaag intake met den dietiste gehad, ben er wel blij mee. Ze gaat zich vooral richten op het psychische aspect, associaties doorbreken, gedachtegangen bewust maken, dat soort dingen. En ik heb nu eetrichtlijnen.
Weet ik, maar toch liefquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel goed, het totale plaatje aanpakken zeg maar. En als je een keer wilt klagen als je een dip hebt dan mag dat hier altijd.
Des te leuker is het over een tijdje tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:58 schreef Mss het volgende:
Ik heb helemaal zin om kleren te kopen, maar dat is nu denk ik niet zo verstandig.
Wat voor een les is het?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ga er van de week een proefles doen. Eens zien wat ik ervan vind. Er sporten alleen studenten, dus ik ben ergens wel bang voor het hoge aangaap gehalte.
Ik doe het wel altijdquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:59 schreef Incantrix het volgende:
Is het waar dat je geen reguliere tc kunt gebruiken als je stempelt? /noob
Nee. Maar sommige smeren wel de stempel meer uit dan andere.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:59 schreef Incantrix het volgende:
JA buikfotoquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Incantrix het volgende:
Und ohai
had ik al gezegd dat ik holo-schoenen heb?
Oh, en ohmagawd, ik keek net in de spiegel.. Zal ik zo eens een buikfoto posten?
Lijkt mij niet toch? Zal net zoiets zijn als "Deze Chanel velvet topcoat werkt alleen over andere Chanel lakjes"quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:59 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee. Maar sommige smeren wel de stempel meer uit dan andere.
ah, thnxquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe het wel altijdmoet alleen eerst ff laten drogen omdat het anders soms nog een beetje uitsmeert.
nah, is onzinquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:59 schreef Incantrix het volgende:
Daarom, nu zou gewoon echt zonde zijn. Ik ben twee jaar terug ook wat afgevallen, maar heb het toen helaas niet vast kunnen houden. Maar er liggen dus een hele hoop kleren in de kast die hopelijk over een tijd weer passen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Des te leuker is het over een tijdje toch!
Ik ben HUGEquote:
Shoppen in je eigen kast, leuk EN goedkoopquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom, nu zou gewoon echt zonde zijn. Ik ben twee jaar terug ook wat afgevallen, maar heb het toen helaas niet vast kunnen houden. Maar er liggen dus een hele hoop kleren in de kast die hopelijk over een tijd weer passen.
40quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef megamandy het volgende:
Jullie lachen mij uit
Ik heb ook maar 40 lakjes, ik ben niet zover al jullie
Wat is zwevend lakkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
nah, is onzingewoon laten drogen en zwevend lakken dan kan t met alle topcoats
Kwastje niet op je nagel duwen maar echt een druppel topcoat verdelen zeg maar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat is zwevend lakken
Mandy, haha, dat is idd waarom ik dat vroeg
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
40![]()
Mijn man weet dat ik er 300+ heb en snapt het niet maar vindt het prima![]()
Hij is leraar groep 8 en gister kwamen een paar meiden met nagellak op school 'kijk meneer!'. Dus hij vertellen dat zijn vrouw dat ook heeft. Vragen ze 'heeft ze ook crackle?'. Dus hij 'uiteraard. En holografische!'. Kids: 'Huh?! Wat is dat?'
'ja, en altijd topcoat gebruiken hč, en een bokkepootje'. Kids keken alsof ze water zagen branden haha
![]()
En hij strooide maar met wat random termen die hij mij ooit had horen zeggen
Ik wil denk ik fitness doen, maar eens even kijken wat ze me adviseren want het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik mijn knieen aan gort ga helpen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat voor een les is het?
Bij ons in de sportschool staren alleen van die anabooltjes als je een keer op zo'n krachttrainingsding wat wil gaan doen, dus daar ben ik altijd heel gauw weg
Maar lekker laten aangapen, als ze niet inzien dat het alleen maar goed is dat je eraan werkt zijn ze nog dommer dan ze eruit zien
Haha, mijn lief is ook helemaal in shock and awe omdat hij allemaal an die dingen weet tegenwoordigquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
40![]()
Mijn man weet dat ik er 300+ heb en snapt het niet maar vindt het prima![]()
Hij is leraar groep 8 en gister kwamen een paar meiden met nagellak op school 'kijk meneer!'. Dus hij vertellen dat zijn vrouw dat ook heeft. Vragen ze 'heeft ze ook crackle?'. Dus hij 'uiteraard. En holografische!'. Kids: 'Huh?! Wat is dat?'
'ja, en altijd topcoat gebruiken hč, en een bokkepootje'. Kids keken alsof ze water zagen branden haha
![]()
En hij strooide maar met wat random termen die hij mij ooit had horen zeggen
Ooww, cool, thnxquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kwastje niet op je nagel duwen maar echt een druppel topcoat verdelen zeg maar.
ja datquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kwastje niet op je nagel duwen maar echt een druppel topcoat verdelen zeg maar.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:06 schreef Mss het volgende:
Ik heb een nieuw huisgenootje, en ze had gisteren blijkbaar aan een van de andere meiden gevraagd of een van hun donkerblauwe nagellak had. Ze is toen doorverwezen naar mij, niet wetende dat ik er zoveel had. Die kop van haar toen ze mijn helmer zag was echt epic!
defuckquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil denk ik fitness doen, maar eens even kijken wat ze me adviseren want het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik mijn knieen aan gort ga helpen.
En ik weet ook wel dat ik ze eigenlijk moet laten gapen, maar ik trek me dat soort dingen altijd heel erg aan. Zeker omdat ik merk dat sommige mensen hier echt geen schaamte kennen. Soms als ik de deur uitloop zijn er mensen die vanuit hun balkon naar me schelden. Ik weet dan gewoon waar ze wonen, en dat houdt mensen ook niet tegen. Ik ben bang een soort freakshow te worden, en ik weet van mezelf dat ik dan toch niet ga. Daarom kan ik het gelukkig een week proberen.
Jezus dat meen je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil denk ik fitness doen, maar eens even kijken wat ze me adviseren want het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik mijn knieen aan gort ga helpen.
En ik weet ook wel dat ik ze eigenlijk moet laten gapen, maar ik trek me dat soort dingen altijd heel erg aan. Zeker omdat ik merk dat sommige mensen hier echt geen schaamte kennen. Soms als ik de deur uitloop zijn er mensen die vanuit hun balkon naar me schelden. Ik weet dan gewoon waar ze wonen, en dat houdt mensen ook niet tegen. Ik ben bang een soort freakshow te worden, en ik weet van mezelf dat ik dan toch niet ga. Daarom kan ik het gelukkig een week proberen.
Staat op het nagelwiel dan een nummer en dan kijk je in excel welke lak dat is of hoe moet ik mij dit voorstellen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:09 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn wielen op kleur, en ik heb iets van 3 wielen vol blauw. Ik die dus aan haar geven en vragen welke ze wilde hebben. Intussen mijn excel sheet openen.
Ik ben verliefd op jouw onschuld m.b.t. grote stashesquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Staat op het nagelwiel dan een nummer en dan kijk je in excel welke lak dat is of hoe moet ik mij dit voorstellen?![]()
![]()
Technisch gezien is hij de enablerquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:03 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Al die kinderen meteen googlen op holografische lak
Enabler
Ik kan het ook echt niet voorstellen om al die potjes bij elkaar te zienquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jouw onschuld m.b.t. grote stashes.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Mss het volgende:
Mja weet je, ik ben zo ontzettend vaak vernederd, voor lul gezet en zelfs bedreigd door mensen die blijkbaar aanstoot nemen aan mijn uiterlijk, dat ik er niet meer van op kijk. Soms calculeer ik ook dingen in. Ik probeer bijvoorbeeld zoveel mogelijk te vermijden om langs grote groepen puberjongens te lopen of fietsen. Op een gegeven moment pik je de mensen waarvan je het vermoeden heb dat ze nog wel eens wat zouden kunnen zeggen eruit, en die ontloop ik zoveel mogelijk. Helaas is het niet altijd mogelijk.
Ja, wielen zijn genummerd. Het wiel heeft een nummer en iedere nagel erop heeft een nummer. De rode wielen zijn bijvoorbeeld nummer 1, en dan heb ik een stuk of 50 rooien. Als ik dan lakje nummer 25 op het rooie wiel wil, dan zoek ik 1.25 op in excel (ctrl-f uiteraard) en dan zie ik welk lakje het is. Mijn helmer staat op merk, en binnen merk zoveel mogelijk op kleur, dus met een beetje geluk hoef ik maar een paar flesjes op te pakken voor de goeie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Staat op het nagelwiel dan een nummer en dan kijk je in excel welke lak dat is of hoe moet ik mij dit voorstellen?![]()
![]()
Hier word ik echt misselijk vanquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Mss het volgende:
Mja weet je, ik ben zo ontzettend vaak vernederd, voor lul gezet en zelfs bedreigd door mensen die blijkbaar aanstoot nemen aan mijn uiterlijk, dat ik er niet meer van op kijk. Soms calculeer ik ook dingen in. Ik probeer bijvoorbeeld zoveel mogelijk te vermijden om langs grote groepen puberjongens te lopen of fietsen. Op een gegeven moment pik je de mensen waarvan je het vermoeden heb dat ze nog wel eens wat zouden kunnen zeggen eruit, en die ontloop ik zoveel mogelijk. Helaas is het niet altijd mogelijk.
En heeft je huisgenoot een kleur kunnen vinden?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, wielen zijn genummerd. Het wiel heeft een nummer en iedere nagel erop heeft een nummer. De rode wielen zijn bijvoorbeeld nummer 1, en dan heb ik een stuk of 50 rooien. Als ik dan lakje nummer 25 op het rooie wiel wil, dan zoek ik 1.25 op in excel (ctrl-f uiteraard) en dan zie ik welk lakje het is. Mijn helmer staat op merk, en binnen merk zoveel mogelijk op kleur, dus met een beetje geluk hoef ik maar een paar flesjes op te pakken voor de goeie.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
YO MOMMA IS SO FAT...
[ afbeelding ]
En die perky boobs waar ik het over had he? Dit is zonder BH(en daar is al een kind mee gezoogd, voor de beeldvorming
)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Mss het volgende:
Ja, een stuk of 5quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
En heeft je huisgenoot een kleur kunnen vinden?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
en je bent verdore echt een knap wijf ook nog
Gadver wat een klootzakken zijn er toch ook in de wereld hčquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef Mss het volgende:
Baby buikquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
YO MOMMA IS SO FAT...
[ afbeelding ]
En die perky boobs waar ik het over had he? Dit is zonder BH(en daar is al een kind mee gezoogd, voor de beeldvorming
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |