dat zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je partner perse niet wil trouwen, geeft ie jou het gevoel dat ie niet voor 110% achter de relatie staat. Zo zou ik het wel een beetje voelen. Als ie echt echt echt niet zou willen
Ik zou eerlijk gezegd ook gaan twijfelen, vooral als er geen echte reden komt om het niet te willenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als je partner perse niet wil trouwen, geeft ie jou het gevoel dat ie niet voor 110% achter de relatie staat. Zo zou ik het wel een beetje voelen. Als ie echt echt echt niet zou willen
Mja, dat hangt van de reden af lijkt me.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Als iemand zo van mij zou denken dan kon ie meteen oprotten, serieusquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, serieus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als iemand zo van mij zou denken dan kon ie meteen oprotten, serieus
Alleen omdat je niet wilt trouwen!??!?!?
Als je aangeeft dat je niet wil trouwen omdat je niet in het instituut trouwen gelooft of blabla weet ikhet waarom, dat kan ik accepteren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als iemand zo van mij zou denken dan kon ie meteen oprotten, serieus
Alleen omdat je niet wilt trouwen!??!?!?
Als iemand toch een reden geeft die fatsoenlijk is, dan zie ik het probleem niet hoor. Als je geen reden krijgt ok dan is het andersquote:
juist, als het zonder reden is, daar hadden we het steeds over?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als iemand toch een reden geeft die fatsoenlijk is, dan zie ik het probleem niet hoor. Als je geen reden krijgt ok dan is het anders
Ja, dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als iemand toch een reden geeft die fatsoenlijk is, dan zie ik het probleem niet hoor. Als je geen reden krijgt ok dan is het anders
Exactomundo !quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist, als het zonder reden is, daar hadden we het steeds over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |