Hoeveel laxeermiddelen precies?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:13 schreef Letstalk het volgende:
Nee man gewoon laxeermiddelen dr achteraan douwen.
Jaa, maar t moeten wel sterke zijn hoor, want vanmiddag komt zn moeder op bezoek en dan mot ik weg zijn.quote:
Ik bedoel de manier van behandelen, ik vind het nogal vriendelijk.quote:
Ja okay, met een nekschot waren we van alles af, maar daar leer je verder niks van, dus daarom pakken we t hier iewat subtieler aan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik bedoel de manier van behandelen, ik vind het nogal vriendelijk.
O das t probleem niet hoor, In bed issie behoorlijk onderdanig, tenminste bij mij. maar je mot ook geen alcohol mixen met drugs, das gevaarlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:47 schreef smitjew het volgende:
Misscien als je hem veel alcohol voert kots die het eruit en is die ook makkelijker in omgang
het is wel marcotmquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:54 schreef Nestalgie het volgende:
Ik denk troll maar weet niet zeker, is wel geloofwaardig verteld
Het is geklaard! Ik heb m een kwart fles olijfolie laten drinken, Alleen issie nou niet meer van de pot te branden. Maar goed. Ik stap op de fiets, spreek jullie wel over een uurtje of 2, als ik weer in amsterdam ben..quote:
Das ook toevallig, ik heb deze net gister gemaakt!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:43 schreef einzeinz het volgende:
MarcoTM![]()
Wanneer maak je nog eens een filmpje? Ik volg je kanaal
Eentje over FOK! misschien of ééntje over versieren van meiden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |