Jaren '50 monopoly met briefjes van 5quote:
die heb ikquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaren '50 monopoly met briefjes van 5
Oooh, volgens mij hebben wij die ook. Die is ook leuk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb anders het cluedo kaartspel wel, in geval van nood
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn moeder heeft onze monopoly weggegooid. Gedeeltelijk zodat ze het dan niet meer hoefde te spelen.
Was ff aan het teruglezen (net terug van lunch), maar ik snap het nog steeds niet...quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef Loqi het volgende:
in feite vorm je dus een compleet personage, wat je acteert binnen een verhaal met een vast aantal regels en in dat verhaal los je problemen op en heb je dialogen, en dat allemaal terwijl je in je karakter probeert te blijven... erg uitdagend en sociaal ontwikkelend
Wij hebben er twee, ook nog eentje uit (hoe kan het anders) de jaren 70.quote:
anders fixen we zelf wel wat. De schuur ligt er vol mee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ja kaarten zijn in orde; maar vlg mij de attributen nietIk kijk vanavond wel even
een te kleinen bh is dezen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tieten vallen bijna uit deze bh, wat is deze
ik dm je wel evenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Was ff aan het teruglezen (net terug van lunch), maar ik snap het nog steeds niet...
Is er dan een script wat je volgt alsof je in een film/serie zit en speel je dat na, of wat precies? Niet lullig bedoeld verder he! Vind het gewoon interessant om beetje te weten wat ik me bij zo'n avond RPG dan voor moet stellen
Ja, vond ik echt niet leuk! Heb wel het geld er snel uitgejat om te gebruiken in m'n winkeltje.quote:
Zomaar weggooien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, vond ik echt niet leuk! Heb wel het geld er snel uitgejat om te gebruiken in m'n winkeltje.
Maar het was ook wel versleten en viel uit elkaar enzo. Maar toch!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders fixen we zelf wel wat. De schuur ligt er vol mee.
*waterpomptang van bb op het cluedobord legt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |