Als je geen geld hebt valt er ook niks te kopen en dus te declarerenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
werkt niet, je kunt reiskosten bij het uwv terugkrijgen, dus is geen argument om niet op de afspraak te komen. sterker nog, niet komen is kans op verlaging/stopzetting uitkering.
Werk.nl is altijd al onderdeel geweest van uwv. En de bonus van hoe eerder iemand aan het werk zit hoe hoger de bonus bestaat nog vandaag de dag.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:41 schreef dawg het volgende:
[..]
en nog een.
spoedbetaling of voorschot kan geloof ik wel.
maar vergeeet niet dat werk.nl, oftewel het werkbedrijf, onderdeel is van het uwv. het is eigenlijk een soort uitzendbureau van het uwv zelf. ze zetten allang niet meer alle middelen in want er is een paar jaar geleden drastisch bezuinigd op het uwv, dus je moet tegenwoordig al blij zijn als je 1 reintegratietraject mag volgen, waarbij je meestal niet eens zelf de keuze hebt over het reintegratiebureau.
verder doet werk.nl niet zoveel, behalve sollicitatietrainingen en ondersteuning bij solliciteren. ze zoeken niets voor je, niks gebeurt als jij niks doet.
FOK! is niet meer zo boeiend als vroeger.quote:
zei de 18 jarige.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
FOK! is niet meer zo boeiend als vroeger.
nee, lijkt me niet echt een lekkere cimbinatie. sowieso rundvleesreepjes vind ik nergens naar smaken. dan eerder biefstukreepjes of zo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groene asperges en rundvleesreepjes wokken met knoflook, zoete soja en sambal?
Vroeger is gewoon voor mij twee jaar terug. Wat moet ik dan zeggen?quote:
niks, stond er wel grappig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger is gewoon voor mij twee jaar terug. Wat moet ik dan zeggen?
Dat is superlekker jonguhquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, lijkt me niet echt een lekkere cimbinatie. sowieso rundvleesreepjes vind ik nergens naar smaken. dan eerder biefstukreepjes of zo.
maar andijvie, met een paar blinde vinken.
uhh, ik ben geen expert maar faillissement is geen werk buiten eigen schuld om, dus recht op ww. dus heb je geld.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt valt er ook niks te kopen en dus te declareren
En je hebt gelijk betreft verlagen/stopzetten. Echter is er 1 groot verschil. Hij heeft geen uitkering. Die komt pas als het vinanciele gedeeltje is afgewikkeld van het failliete bedrijf. X aantal jaren werk is x aantal maanden volledig loon en pas als dat af loopt krijg je een uitkering.
Ze kunnen je dus nog nergens op korten. Ze mogen je namelijk niet korten op iets waar je wettelijk recht op hebt. Je zuur veriende geld
ik heb er een klein jaar terug nog ervaring mee gehad, en zoals jij het stelt, zo was het 10 jaar terug ja. mijn zus werkt als arbeidsdeskundige bij het uwv, die zegt hetzelfde, het uwv doet bijna niks meer voor je. zelfs niet als je zeikt, want het draait daar tegenwoordig vooral om geld. of het gebrek aan eigenlijk.quote:Werk.nl is altijd al onderdeel geweest van uwv. En de bonus van hoe eerder iemand aan het werk zit hoe hoger de bonus bestaat nog vandaag de dag.
Want dan hoeft het UWV minder uit te keren
Werk.nl kan dus wel degelijk deuren openen die wij niet kunnen openen. En zij weten de weg beter
Ze doen echt wel hun best als ze zien dat jij heel graag wilt. Je moet alleen heel erg pushen en door blijven zeiken
Ik weet niet waarom, maar nu heb ik zin in goed gevulde groentesoepquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
andijvie is lekker makkelijk. 5 minuten erpel skille, voor de rest wachten.
die ww krijg je pas na je faillisement uitkeringquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
uhh, ik ben geen expert maar faillissement is geen werk buiten eigen schuld om, dus recht op ww. dus heb je geld.
het gaat in deze om geld dat hij toch wel gaat ontvangen, niet verkregen salaris. Daar kunnen ze je wel bij helpen door middel van een spoed betaling. Klagen klagen klagen en zeiken is daar de sleutel van helaas.quote:ik heb er een klein jaar terug nog ervaring mee gehad, en zoals jij het stelt, zo was het 10 jaar terug ja. mijn zus werkt als arbeidsdeskundige bij het uwv, die zegt hetzelfde, het uwv doet bijna niks meer voor je. zelfs niet als je zeikt, want het draait daar tegenwoordig vooral om geld. of het gebrek aan eigenlijk.
Ik heb zelf gemaakte groente en kippesoep in me vriezer staanquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in tomatensoep
Zaterdag
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb zelf gemaakte groente en kippesoep in me vriezer staan
Kippesoepquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb zelf gemaakte groente en kippesoep in me vriezer staan
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb het eruit gewassen. Als de verf niet pakt, ben ik tenminste klaar voor het EK.
Ben benieuwd, myr!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb het eruit gewassen. Als de verf niet pakt, ben ik tenminste klaar voor het EK.
Maandje zo houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |