Tja zou ook zomaar kunnen idd. Misschien is het de Night's King, en die zou zomaar eens Brandon Stark kunnen heten...quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:28 schreef DefinitionX het volgende:
Ik hoop dat Coldhands Brandon Stark is. Dus Brandon the Builder.
Moet haast wel ja. Feitelijk niet zo moeilijk om je onopvallend bij zo'n grote groep te voegen. Eigenlijk hetzelfde als wat Mance Rayder deed...quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:27 schreef MAHL het volgende:
Huh, goed opgemerkt, ik was helemaal vergeten dat Luwin die brief kreeg
Maar we weten dus nu dat Littlefinger Lysa zover kreeg om Arryn te vermoorden met de Tears of Lys (en in boek 2 moeten we geloven dat het Pycelle was), en vervolgens overtuigde Littlefinger opnieuw Lysa om die brief te schrijven dat het de Lannisters waren. Dus moet Littlefinger iemand naar Winterfell hebben gestuurd om die brief daar te deponeren lijkt me?
Dat boek is al in 2005 uitgekomen, mag toch hopen dat mensen niet verwachten dat we daar nog spoiler tags voor gaan gebruikenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef DefinitionX het volgende:
Lol, dus hier hoef je geen spoiler tags te gebruiken? Want dat van Littlefinger en Lysa is major spoilers voor diegene die het boek nog lezen.
Mja, het is ergens natuurlijk wel een spoiler maar je zou je ook kunnen afvragen wat mensen bezielt om hier te komen lezen als ze zelf nog bezig zijn. Ik haakte ook pas in op dit topic toen ik boek 5 vrijwel uit had.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:37 schreef DefinitionX het volgende:
Lol, dus hier hoef je geen spoiler tags te gebruiken? Want dat van Littlefinger en Lysa is major spoilers voor diegene die het boek nog lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige wat niet op waarheid berust is het stukje over Stannis. Mance heeft hij zeker wel, en ik vrees ook dat hij een mantel heeft van de huiden van zijn spearwivesquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:07 schreef Cardozo het volgende:
Die brief van Ramsay berust never nooit op waarheid. Dat geloof ik niet. Hoogstens dat hij Mance heeft.
Ik denk eigenlijk niet eens dat hij de veldslag gewonnen heeft. Mijn vermoeden is dat dit een soort noodgreep is van Ramsay nadat hij verloren heeft van Stannis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:55 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het enige wat niet op waarheid berust is het stukje over Stannis. Mance heeft hij zeker wel, en ik vrees ook dat hij een mantel heeft van de huiden van zijn spearwives![]()
Volgens mij is er nog niet eens een veldslag geweest. Hij lult gewoon maar wat. Blijkt ook wel uit het 1e chapter van WoW...quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:57 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet eens dat hij de veldslag gewonnen heeft. Mijn vermoeden is dat dit een soort noodgreep is van Ramsay nadat hij verloren heeft van Stannis.
Heb ik nog niet gelezen, eigenlijk. Maar goed, iedereen weet dat het grote gevaar niet Ramsay is, maar Roose. En als Ramsay te gevaarlijk wordt rekent Roose wel met 'm af.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niet eens een veldslag geweest. Hij lult gewoon maar wat. Blijkt ook wel uit het 1e chapter van WoW...
Sorryquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:01 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen, eigenlijk. Maar goed, iedereen weet dat het grote gevaar niet Ramsay is, maar Roose. En als Ramsay te gevaarlijk wordt rekent Roose wel met 'm af.
Hier een overzichtje van alle dromenquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nog steeds bij GoT en nu zie ik pas echt hoe belangrijk de dromen van Bran zijn, vooral die wanneer hij nog bewusteloos is. Hij heeft het over helemaal tot het eind van het noorden gaan om daar een verschrikkelijk kwaad oid tegen te komen. En dat hij naar Asshai vliegt waar hij draken ziet. En nog en aantal dingen die ik even niet meer weet. Wel belangrijk in ieder geval. Ik zal het vanavond nog eens lezen, ik viel in slaap geloof ik tijdens dat stuk.
Tering, dat zou echt te episch zijnquote:Quaithe, the enigmatic woman in the red lacquer mask, delivers Dany a strange prophecy on page 583:
“To go north, you must journey south. To reach the west, you must go east. To go forward you must go back, and to touch the light you must pass beneath the shadow.”
Asshai, Dany thought, she would have me go to Asshai. “Will the Asshai’i give me an army?” she demanded. “Will there be gold for me in Asshai? Will there be ships? What is there in Asshai I will not find in Qarth?”
“Truth,” said the woman in the mask.
This is a strange quote. Some readers think that Dany will journey to Asshai for some purpose before invading Westeros. Others have interpreted the line to mean that Dany will sail around the world via the Sunset Sea, a feat never before accomplished, and attack Westeros from the west.
Hij wil toch met haar trouwen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:25 schreef eQuaL het volgende:
Was zo gevonden op Google![]()
Zou natuurlijk ook kunnen dat Euron die tocht al eens heeft gemaakt, en dat Victarion met Dany diezelfde tocht gaat maken
Dany heeft gewoon die Iron Fleet nodig als vervoersmiddel! Victarion moet dus overgehaald worden naar Dany's zijde, weet alleen niet of dat er in zit
Dat is niet hetzelfde. Hij wil haar als prijs wegkapen van Euron, dat heeft niets te maken met voor Dany's doel vechten...quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij wil toch met haar trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |