abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118709052
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Klopt, maar ze hebben wel meer ruimte om de verhalen zo te laten lopen.
Ja dat is absoluut zo! Ik hoop dat ze Arya en Bran de verhaallijnen goed ontplooien. Het einde wordt in ieder geval een verrassing.
pi_118709056
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:30 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Dan is de vraag nog steeds of ze het goed gaan doen of niet.
Seizoen 2 hebben ze mooi verfilmd hoor, imo. Natuurlijk zijn de aanpassingen tov het boek jammer, maar ik snap wel waarom ze het deden. Dany moest bijvoorbeeld wat te doen krijgen in Qarth, als ze het bij het boek hadden gebleven zou de tvkijker het vreselijk saai vinden.

Wat voor stage heb je trouwens, dat je nu lekker loopt te vervelen? :P
pi_118709092
Ik vond seizoen 2 ook vele malen minder goed gedaan dan seizoen 1. Wel moet ik toegeven dat S1 ook een stuk makkelijker was om te ver-serien.

Probleem was denk ik vooral dat boek 2 erg groot is om in één seizoen te proppen, daarom kwam alles zo gehaast over. Ik heb goede hoop voor seizoen 3 die in twee delen wordt uitgepoept. :)
Conscience do cost.
pi_118709097
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Seizoen 2 hebben ze mooi verfilmd hoor, imo. Natuurlijk zijn de aanpassingen tov het boek jammer, maar ik snap wel waarom ze het deden. Dany moest bijvoorbeeld wat te doen krijgen in Qarth, als ze het bij het boek hadden gebleven zou de tvkijker het vreselijk saai vinden.

De effects zijn goed he? IJsland en Kroatie was het niet?

Een ict stage, dus je antwoord heb je al zonder dat ik een verklaring hoef te geven, lol.
pi_118709132
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ik vond Dany sowieso saai in het seizoen. :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_118709232
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik vond Dany sowieso saai in het seizoen. :@
Dany was ook verreweg het meest afgeraffeld in S2.

En dat stukje dat ze haar draak die dude laat verbranden vond ik echt tergend slecht. Ik had liever dat ze dat gewoon helemaal niet hadden gedaan :')
Conscience do cost.
pi_118709313
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Dany was ook verreweg het meest afgeraffeld in S2.

En dat stukje dat ze haar draak die dude laat verbranden vond ik echt tergend slecht. Ik had liever dat ze dat gewoon helemaal niet hadden gedaan :')
Kan ik me niet herinneren, maar dat kom vast omdat seizoen 2 Dany vaag overkwam bij mij.

Als ze dat gedaan hebben; hadden ze beter mee kunnen wachten tot seizoen 3/4.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118709962
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Kan ik me niet herinneren, maar dat kom vast omdat seizoen 2 Dany vaag overkwam bij mij.

Die kerel. Tegen het einde van het seizoen legt hij die council om in Qarth en sluit de draakjes op. Vervolgens roostert een van de draken hem (waarom hij in de buurt gaat staan bij draken van iemand anders is mij ook een raadsel) met tergend slechte CGI :P

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 01-11-2012 18:28:56 ]
Conscience do cost.
pi_118710506
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:36 schreef ems. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die kerel. Tegen het einde van het seizoen legt hij die council om in Qarth en sluit de draakjes op. Vervolgens roostert een van de draken hem (waarom hij in de buurt gaat staan bij draken van iemand anders is mij ook een raadsel met tergend slechte CGI :P
Ach, natuurlijk, hem. Weer zo'n figuur die niet in de boeken voorkomt. Die roodharige prostituees kan ook verbrand worden als het aan mij ligt. Totaal geen meerwaarde aan de serie. Hadden ze net zo goed de Reeds kunnen introduceren en Ramsay natuurlijk.
pi_118710694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:48 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Ach, natuurlijk, hem. Weer zo'n figuur die niet in de boeken voorkomt. Die roodharige prostituees kan ook verbrand worden als het aan mij ligt. Totaal geen meerwaarde aan de serie. Hadden ze net zo goed de Reeds kunnen introduceren en Ramsay natuurlijk.
Hij komt wel in de boeken voor.
pi_118710714
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:48 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Komt zeker wel in de boeken voor, Pyat Pree, maar heeft daar de draken niet gestolen van Daenerys. Hij blijkt echter wel vijandig naar haar toe, en probeert via de House of the Undead haar van het leven te beroven (en dit voor hun eigen magie te gebruiken?). Vond de twist eigenlijk wel mooi gemaakt, maar was wel jammer dat ze die draken hadden ontvoerd. Dat was gewoon nergens voor nodig.
pi_118710735
quote:
11s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:53 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Komt zeker wel in de boeken voor, Pyat Pree, maar heeft daar de draken niet gestolen van Daenerys. Hij blijkt echter wel vijandig naar haar toe, en probeert via de House of the Undead haar van het leven te beroven (en dit voor hun eigen magie te gebruiken?). Vond de twist eigenlijk wel mooi gemaakt, maar was wel jammer dat ze die draken hadden ontvoerd. Dat was gewoon nergens voor nodig.
House of the Undying. :(
pi_118710774
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

House of the Undying. :(
Sorry hoor :(
pi_118716392
Lol dan hebben ze hem barslecht gecast.......Ojah...Daar had ze die visionen he? In de film heel slecht gedaan....We konden Rhaegar zien, maar nee hoor.........

What achten jullie de kans LxR=JS? Ik hoop van niet.
pi_118717080
Ik hoop van wel :)
pi_118719280
Hoop helemaal niets, komt meestal toch niet uit :P
Maar is wel een realistische mogelijkheid. Zeker omdat Barristan Selmy min of meer benadrukt dat Rhaegar en Lyanna een echte relatie hadden...
pi_118732724
Heeft boek 6 eigenlijk al officieel een releasedate? En het worden totaal 7 boeken toch?
pi_118733321
Er is nog geen releasedatum. Het gaat nog wel even duren. :)
pi_118733867
Ik ben boek 1 nu aan het herlezen en kwam een paar dagen geleden voorbij het stuk waar Maester Luwin een doosje in zijn kamer vindt met een lens erin. Dat doosje heeft een dubbele bodem, daarin zit de brief die Lysa aan Catelyn schrijft met het verhaal dat John Arryn vermoord werd door de Lannisters. Is het ooit duidelijk geworden wie dat doosje op Luwins kamer heeft gezet?
Spoilers!
pi_118734230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben boek 1 nu aan het herlezen en kwam een paar dagen geleden voorbij het stuk waar Maester Luwin een doosje in zijn kamer vindt met een lens erin. Dat doosje heeft een dubbele bodem, daarin zit de brief die Lysa aan Catelyn schrijft met het verhaal dat John Arryn vermoord werd door de Lannisters. Is het ooit duidelijk geworden wie dat doosje op Luwins kamer heeft gezet?
Nee, eigenlijk wel een beetje raar idd!
Hier nog een topic daarover:
http://asoiaf.westeros.or(...)n-get-lyssas-letter/
pi_118734802
Ik zeg dat Benjen de box heeft gebracht :+
Spoilers!
pi_118735466
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zeg dat Benjen de box heeft gebracht :+
Is er eigenlijk bekend wat er met hem gebeurd is :o ?
Of is dat die wachtruiter die later dat groepje van Bran beschermd?

Mij nooit helemaal duidelijk geworden..
pi_118736314
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:58 schreef Spaulding het volgende:

[..]

Is er eigenlijk bekend wat er met hem gebeurd is :o ?
Of is dat die wachtruiter die later dat groepje van Bran beschermd?

Mij nooit helemaal duidelijk geworden..
Coldhands bedoel je? Volgens Leaf (Child of the Forest) is hij al heel lang dood, Benjen Stark is op zijn vroegst "pas" 3 jaar dood, dus lijkt me niet waarschijnlijk.
Verder hebben we niets gehoord over Benjen Stark tot nu toe, dus zeer waarschijnlijk is hij dood.
pi_118736481
Ik verwacht dat hij in een of andere vorm nog wel terug komt.
pi_118736543
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 11:26 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Coldhands bedoel je? Volgens Leaf (Child of the Forest) is hij al heel lang dood, Benjen Stark is op zijn vroegst "pas" 3 jaar dood, dus lijkt me niet waarschijnlijk.
Verder hebben we niets gehoord over Benjen Stark tot nu toe, dus zeer waarschijnlijk is hij dood.
Klopt. Maar vond het redelijk vreemd dat je niets meer over hem hoorde. Dus dacht misschien is hij wel die Coldhands kerel.

Ach we zullen het vast nog wel te weten komen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')