True, maar dat maakt het ook heel 'asoiaf' natuurlijk...quote:Op donderdag 1 november 2012 12:28 schreef Sloggi het volgende:
Er moeten nog flink wat mensen dood, anders wordt het volgende deel wel erg onoverzichtelijk met al die verhaallijnen.
Wie had je in gedachten?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of er moeten eindelijk eens een aantal mensen elkaar tegenkomen.
Idd Tyrion en Dany zou kunnen. Ben echt benieuwd hoe Dany Brown Ben gaat ontvangen danquote:Op donderdag 1 november 2012 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, Stannis, Theon en Asha zijn nu vermoedelijk bij elkaar in de buurt dus dat maakt die verhaallijn wat overzichtelijker. En verder euhm... Tyrion en Danaerys? Weet het verder ook even niet
Jup, maar we hebben überhaupt nog geen verhaallijn van Osha of Rickon gehad (al komt die er waarschijnlijk wel).quote:Op donderdag 1 november 2012 13:40 schreef Cardozo het volgende:
En Davos, Osha en Rickon komen natuurlijk bij elkaar op Skagos.
Ja, die komt er nu met Davos. Lijkt me dat die gecombineerd worden.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd Tyrion en Dany zou kunnen. Ben echt benieuwd hoe Dany Brown Ben gaat ontvangen dan
[..]
Jup, maar we hebben überhaupt nog geen verhaallijn van Osha of Rickon gehad (al komt die er waarschijnlijk wel).
Oh, dat zou kunnen. Het is al tijdje terugquote:Op donderdag 1 november 2012 13:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Niet zo vreemdMaar je bedoelt waarschijnlijk boek 3
Wat goed van jou, die mogelijkheid had ik nog helemaal niet overwogen.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:40 schreef eQuaL het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd waar de Blackfish naar toe gaat. Vermoed dat hij en Alayne elkaars pad wel gaan kruisen. En als iemand het gezicht van Cat in Sansa kan herkennen is hij het wel...
Had ook een mogelijkheid geweest idd! Jij bent er van overtuigd dat Sandor nog leeft maak ik hieruit op?quote:Op donderdag 1 november 2012 13:55 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat goed van jou, die mogelijkheid had ik nog helemaal niet overwogen.
Ik zat alleen maar te focussen op Sandor Clegane die ook min of meer bij haar in de buurt is gesignaleerd.
Tja ik moet zeggen dat het nog niet bij me op was gekomen. Maar ben gaan zoeken na jouw post en ben nu ook wel redelijk overtuigdquote:Op donderdag 1 november 2012 14:03 schreef Gwywen het volgende:
Een gigantisch lange gravedigger die trekt met zijn been, terwijl "the Hound" (zijn boze alter ego dus) dood is? Ja, imho leeft hij nog.
Ja maar het zijn Targaryens he. Dat hele zus broer trouwen is bij hen helemaal normaal, walgelijk natuurlijk, maarjah, hun idee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij is 9 jaar ouder idd. Geeft misschien een excuus voor zijn tot het krankzinnige toe verlangen naar 'zijn' recht. (erg hypocriet sowieso die Targaryens, ze hebben zelf net zo goed de bestaande "rechtmatige" 7 koningen verstoten, maar dat geheel terzijde)
Ik vind het geen verklaring voor zijn lust naar, en machtsmisbruik van zijn eigen zusje...
Mja is wel zo, broer en zus trouwen om de lijn puur te houden. Maar toch kwam hij als manipulatief over naar zijn zusje, waar hij juist beschermend moest zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:21 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Ja maar het zijn Targaryens he. Dat hele zus broer trouwen is bij hen helemaal normaal, walgelijk natuurlijk, maarjah, hun idee.
Targaryens hebben er overigens wel voor gezorgd dat het circa 250-300 jaar lang vrede was. Een paar rebellen, oke, maar voor de rest hebben zij het toch niet zo slecht gedaan?
Niet boos worden, maar ik heb de energie niet om hierover te discussiëren=/. We kunnen nu 3 pagina's lang discussiëren over hoe de Targaryens de andere kingdoms hebben aangetast op zowel goede als slechte vlakken, maar daar heb ik geen puf voor. Zit op stage atm.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:24 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mja is wel zo, broer en zus trouwen om de lijn puur te houden. Maar toch kwam hij als manipulatief over naar zijn zusje, waar hij juist beschermend moest zijn.
Over die vrede, allemaal heel leuk, maar daar ging het niet over. Targaryans hebben veroverd en gewonnen. Dan roepen ze daarna dat die kingdoms hun "erfrecht" zijn als een ander diezelfde kingdoms (terug)verovert?
quote:
Mja over die Targaryans heeft in the end toch niemand gelijk. Is ook geen heel boeiende discussie verderquote:Op donderdag 1 november 2012 14:28 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
maar ik heb de energie niet om hierover te discussiëren=/. We kunnen nu 3 pagina's lang discussiëren over hoe de Targaryens de andere kingdoms hebben aangetast op zowel goede als slechte vlakken, maar daar heb ik geen puf voor. Zit op stage atm.
Thnx voor de tips! Ik heb ze gebookmarkedquote:Op donderdag 1 november 2012 14:28 schreef DefinitionX het volgende:
Wel heel tof dat je er fervent van houdt! I love ASOIAF, Wilde deel 1-5 opnieuw lezen, maar als ik dat deed zou ik nog verdrietiger zijn om het eind enzo. Ik bedoel......Bran x Meera FTW!
Als je iets in de richting van ASOIF zoekt:
- The Long Price Quartet - Daniel Abraham <------- AWESOME!
- The First Law - Joe Abercrombie (ik heb deel 1 uit en moet de overige 2 delen die in mijn kast liggen nog uitlezen) <------ HEEL COOL! Hier krijg je echt het gevoel van King Arthur terug, maar tegelijkertijd ook niet.
Ik ga nog The Chronicles of Amber lezen, maar eerst maar eens een tiental andere boeken lezen; wat een leuke hobby!
Wat vind je er precies minder aan?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:28 schreef DefinitionX het volgende:
Oh en seizoen 2 van GOT is echt minder tegenover de boeken. Mjah, dat is mijn opinie weer.
Nou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd hoe ze boek 3 gaan verkloten.....
Begrijp me niet verkeerd.....Het is cool om al die characters op het scherm te zien, maar tegen welke prijs?
Overigens heb ik seizoen 1 eerst gezien voordat ik de boeken heb gelezen, maar toch.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 14:52 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Nou....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd hoe ze boek 3 gaan verkloten.....
Begrijp me niet verkeerd.....Het is cool om al die characters op het scherm te zien, maar tegen welke prijs?
Overigens heb ik seizoen 1 eerst gezien voordat ik de boeken heb gelezen, maar toch.
Edit:Ik kan me overal wel in vinden ja. Al snap ik wel dat een pratende raaf ietsje te nep over zou komen. Sowieso moeten raven woordjes kunnen zeggen, maar dat heb ik ze nog niet zien doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk niet dat seizoen 3 er beter op wordt. Je kunt het eigenlijk zien als een geheel andere serie met hetzelfde einde. Alleen seizoen 1 komt overeen met boek 1, ach........quote:Op donderdag 1 november 2012 15:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Jaqen H'gar. Maar je hebt wel een punt, in de serie komt heel veel slecht over.
Nah, draken en walkers kunnen ook, dus een pratende raaf mag er wat mij betreft ook bij.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik kan me overal wel in vinden ja. Al snap ik wel dat een pratende raaf ietsje te nep over zou komen. Sowieso moeten raven woordjes kunnen zeggen, maar dat heb ik ze nog niet zien doen
Seizoen 3 is maar de helft van asos he.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:13 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Denk niet dat seizoen 3 er beter op wordt. Je kunt het eigenlijk zien als een geheel andere serie met hetzelfde einde. Alleen seizoen 1 komt overeen met boek 1, ach........
[..]
Nah, draken en walkers kunnen ook, dus een pratende raaf mag er wat mij betreft ook bij.
Dan is de vraag nog steeds of ze het goed gaan doen of niet.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Seizoen 3 is maar de helft van asos he.
Klopt, maar ze hebben wel meer ruimte om de verhalen zo te laten lopen.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:30 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Dan is de vraag nog steeds of ze het goed gaan doen of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |