quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef Nic1 het volgende:
[..]moed houden, de wonderen zijn de(die) wereld nog niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Stan-ley het volgende:
Net boek 5 uit en het enige wat ik even kwijt wil is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:10 schreef ems. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:10 schreef ems. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:48 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22/11 Mando Diao, 05/02 Snow Patrol, 22/02 Matik+Goose, 26/02 Five O'Clock Heroes, 19/03 Bell X1+JAG, 02/04 Air Traffic, 17/05 The Fray, 26-28/05 Pinkpop, 06/07 Keane, 08/09 Pete Philly & Perquisite
SPOILER: na ADwDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:03 schreef eQuaL het volgende:
SPOILER: na ADwDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:11 schreef ems. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef ems. het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:03 schreef eQuaL het volgende:
SPOILER: na ADwDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag van de week op het perron een meisje dat een van de boeken aan het lezen was en bezig met een Jon-hoofdstuk was, ik speelde met de gedachte om even zogenaamd per ongeluk te spoileren![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:01 schreef ems. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:13 schreef Gwywen het volgende:
[..]Wie of wat is Bloodraven ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag van de week op het perron een meisje dat een van de boeken aan het lezen was en bezig met een Jon-hoofdstuk was, ik speelde met de gedachte om even zogenaamd per ongeluk te spoilerenSpoilers!
Foeiquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wie of wat is Bloodraven ook alweer?
Nouja, foei, als je de Tales of Dunk & Egg niet hebt gelezen kan ik me best voorstellen dat de naam je niets zegtquote:
? Hij komt toch gewoon voor in boek 5?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nouja, foei, als je de Tales of Dunk & Egg niet hebt gelezen kan ik me best voorstellen dat de naam je niets zegt
Toch niet onder de naam Bloodraven?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef Gwywen het volgende:
[..]
? Hij komt toch gewoon voor in boek 5?
In de Dunk & Egg boekjes wordt achtergrondinfo gegeven, inderdaad, maar dat hoofdstuk met Bran vond ik best indrukwekkend.
Ik ben nu ook aan het herlezen. Het is een stuk duidelijker met wat achtergrondinfo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, thanks. Zo ver was ik nog niet gekomen met de wiki, kon op Bloodraven ook even niets vinden namelijk.
Dit is dus exact de reden dat ik gelijk na boek 5 weer in boek 1 ben begonnen. Ik kan het niet uitstaan dat ik zoveel gemist hebEn ieder boek waar ik in begon na asoiaf was ineens superslecht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |