Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Klopt helemaal, maar van Persie en het Nederlands elftal gaat gewoon niet samen op een of andere manier, terwijl Huntelaar toch wel scoort waar hij ook speelt, dat heeft hij vaak genoeg bewezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Vind ik niet.
Je hebt twee spitsen, waarvan er een topscorer is geworden in de engelse competitie en de ander in de duitse. Engelse competitie is naar mijn weten zwaarder en acht Van persie hoger in dan Huntelaar.
Jammer, dat die op de bank moet. Het is niet anders met zo'n aanvalslinie die wij hebben.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
Vind ik niet.
Je hebt twee spitsen, waarvan er een topscorer is geworden in de engelse competitie en de ander in de duitse. Engelse competitie is naar mijn weten zwaarder en acht Van persie hoger in dan Huntelaar.
Jammer, dat die op de bank moet. Het is niet anders met zo'n aanvalslinie die wij hebben.
Ben het met je eens, tenzij je ze allebei opstelt dat zou nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:19 schreef Tobi-wan het volgende:
Mag ik voor de gein meedoen aan de EK poule?
Deze man weetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar van Persie en het Nederlands elftal gaat gewoon niet samen op een of andere manier, terwijl Huntelaar toch wel scoort waar hij ook speelt, dat heeft hij vaak genoeg bewezen.
Die opstelling bestaat nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:30 schreef potienza het volgende:
Wow, daar had ik net even geluk. Zit een beetje krap met centjes, ben nu aan het sparen voor Van Persie (86) of IF Luuk (TOTY), naast Basje Dost. Moest net de finale van een tournament spelen en weer tegen zo'n teringlijer die 5-1-2-1-2 speelt. Werd uiteindelijk penalty's nadat hij de hele wedstrijd als een smerige klootzak ook nog ultra defensief speelt en ik wonder boven wonder alsnog grotere kansen creeer. Bij penalty's mis ik er twee en schiet hij ze er allemaal in, waarna de winst naar hem lijkt te gaan. Maar op het allerlaatste moment disconnect hij ofzo en heb ik 8k in tha pocket!
Da kan tuurlijk nie he.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:30 schreef potienza het volgende:
Wow, daar had ik net even geluk. Zit een beetje krap met centjes, ben nu aan het sparen voor Van Persie (86) of IF Luuk (TOTY), naast Basje Dost. Moest net de finale van een tournament spelen en weer tegen zo'n teringlijer die 5-1-2-1-2 speelt. Werd uiteindelijk penalty's nadat hij de hele wedstrijd als een smerige klootzak ook nog ultra defensief speelt en ik wonder boven wonder alsnog grotere kansen creeer. Bij penalty's mis ik er twee en schiet hij ze er allemaal in, waarna de winst naar hem lijkt te gaan. Maar op het allerlaatste moment disconnect hij ofzo en heb ik 8k in tha pocket!
Ga niet de hele tijd posten dat je kapt met Fifa als je toch door blijft spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:33 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek een team:
Argentinië
Colombia
Brazilië
gemixt.
Goud/zilver door elkaar maakt niet uit.
Budget 10k
have fun
Spel is nog niet verkocht, dus tot die tijd mag ik spelen toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ga niet de hele tijd posten dat je kapt met Fifa als je toch door blijft spelen![]()
![]()
Het is niet verboden om te spelen, het is niet verboden om te posten...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spel is nog niet verkocht, dus tot die tijd mag ik spelen toch?
of is dat soms verboden?
Als je trouwens wil helpen met me weg te krijgen, dan kan je het spel wel overkopen hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ga niet de hele tijd posten dat je kapt met Fifa als je toch door blijft spelen![]()
![]()
Waarom zou ik je weg willen krijgen? Vind je wel een leuke userquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je trouwens wil helpen met me weg te krijgen, dan kan je het spel wel overkopen hoor
Geen idee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom zou ik je weg willen krijgen? Vind je wel een leuke user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |