quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik jank ook heel snel trouwens en dan zijn mensen verbaasd omdat ik altijd zo'n sterk wijf lijk.... lijk ja...
Oehhhh motorboatable boobsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
On the bright side: als je er niet in prikt zodat ze gaan lekken ziet het eruit alsof ik Lolo Ferrari heb opgegeten
gij bent nog jong en onverdorvenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat gevoel heb ik nog niet, na een half uurtje vind ik het wel weer genoeg
6 is voldoende voor zulks een vakquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoei, als ik m'n lijst afmaak ga ik nog een mooi cijfer krijgen ook.
Ik vind het leuk dat ik voor wat gepuzzel een "heel behoorlijk cijfer" (lees: 8 waarschijnlijk) kan krijgen.quote:
oh ja da's ook prima natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ik voor wat gepuzzel een "heel behoorlijk cijfer" (lees: 8 waarschijnlijk) kan krijgen.
fuuu ik hoef niet te klikken... it's in my headquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit de hele dag al met dit nummer in mijn hoofd en ik ken echt letterlijk alleen de eerste regel
Heel tofquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
Sorry, ik was even piesen en tanden poetsen, ik is moei![]()
Maar dat Decepticon-rompertje is cool he?
Ik ken 'm nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit de hele dag al met dit nummer in mijn hoofd en ik ken echt letterlijk alleen de eerste regel
Hij heeft er 9 maanden van gedronken, dus noujaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel een beetje een dubieuze combi, Stef en tetten in de TT
Zo jong voel ik mij anders soms al niet meerquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had eindelijk weer eens zin om te bloggen vandaag
Er is een echte?quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
fuuu ik hoef niet te klikken... it's in my head
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu moeten mn faalnagels even groeien zodat ik weer piczurs kan maken
en later gaat hij er vast ook genoeg in knijpen hahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij heeft er 9 maanden van gedronken, dus nouja
kan je nagaan hoe ik me soms al voel en ik ben nog niet eens 30quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo jong voel ik mij anders soms al niet meerDenk ik terug aan iets van de middelbare en dan denk ik whaaaa dat is alweer zeker 6 jaar geleden
Ich verstäht keine Deutsch hehehehehequote:
Ik hoop het voor hemquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en later gaat hij er vast ook genoeg in knijpen hahaha
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik klik niet, als je het niet erg vindt.
ACDCquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
Alleen zocht ik eigenlijk die foto van baby Stef in zijn AC/DC-shirtje naar aanleiding van Kips opmerking, maar die kan ik dan weer niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja en dan zijn het ook nog de laatste jaren, niet eens de brugklas ofzo. Dat is namelijk alweer bijna 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe ik me soms al voel en ik ben nog niet eens 30
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Faalendomondo
Bb en ik draaien allebei dezelfde applicatie op een htc telefoon, lopen hetzelfde stuk, en bij thuiskomst zegt mijn endomondo 4 kilometer en de zijne 5 kilometer, wat is deze??????
vrouwenboobs of manboobs, een van de tweequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ACDC![]()
Als ik een kind krijg ga ik ook allemaal rockshirtjes kopen
Cynische bitchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
[..]
ACDC![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik ook nog steeds hoor, en dan ben ik ook nog een enorm sentimentele nostalgische traditie-mutsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan zijn het ook nog de laatste jaren, niet eens de brugklas ofzo. Dat is namelijk alweer bijna 10 jaar geleden
ohmyEn alles nog als de dag van gister herinneren
![]()
ik gok dat hij het niet zo heel erg vindt!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Wel een beetje een dubieuze combi, Stef en tetten in de TT
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]HormonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
13 jaar geleden, IK WORD OUDquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan zijn het ook nog de laatste jaren, niet eens de brugklas ofzo. Dat is namelijk alweer bijna 10 jaar geleden
ohmyEn alles nog als de dag van gister herinneren
![]()
Ik ken alleen de ecktequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ja fuck joe. Nu zit de duitse versie in mijn hoofd want ik ken ze allebei
[..]
ACDC![]()
Ik hoop ook dat ze je snel weer zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jaaa, Stef had ze al heel snel
foto komt nog wel eens
Pcies, mij om het evenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vrouwenboobs of manboobs, een van de twee
3!
in ruzies zo vanuit een buisje op je ruzie-partner gooienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en mijn tranen zijn niet echt een probleem hoor, ik heb mijn tranen altijd bij mij in buisjes dus kan zo bijdruppelen, doe dat ongeveer 6 keer per dag
Alleen lastig op begravenis, dan ben je altijd de harde bitch
in ruzie's wel handig
dát worden echt teringkinderen manquote:
lijkt op bacterieculturen op een petrischaaltjequote:
Dunnoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is dit echt? Moest serieus even kijken voordat ik door had hoe het in elkaar zat
We gaan het zienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze je snel weer zieten jaaa, Stef had ze al heel snel
foto komt nog wel eens
[..]
Pcies, mij om het even
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We gaan het zien
En zekers, als Stef maar gelukkig is![]()
*PEP PEP*
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh en mijn omgeruilde badpak zit helemaal geweldig! I luv it!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]Ooh, ik wist niet wat het was, vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En babies.Ik hoop er later ook eentje te krijgen.
EnBadpak
wel weer balen dat ik bij de gluurbuur het pakje mocht ophalen en dat hij ging schudden en vroeg wat erin zatquote:
Dus jij "NEE HET IS BREEKBAAR"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel weer balen dat ik bij de gluurbuur het pakje mocht ophalen en dat hij ging schudden en vroeg wat erin zat
"Babykuikentjes, niet schuddenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel weer balen dat ik bij de gluurbuur het pakje mocht ophalen en dat hij ging schudden en vroeg wat erin zat
ik was moe dus kon geen gevat antwoord bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik was moe dus kon geen gevat antwoord bedenken
nee man, net schimmelnagels!quote:
Schimpiequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, net schimmelnagels!
moet ik Schimpie weer te voorschijn halen om te laten zien hoe ranzig die is???![]()
![]()
![]()
Deze lak in geel zou wle vies zijn ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moet ik Schimpie weer te voorschijn halen om te laten zien hoe ranzig die is???![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
was je neuken met je partner?quote:
Ik was met hem uit etenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was je neuken met je partner?
(na 2 jaar is niet niet meer je vriend of neukerd ofzo hoor, dan is het "je partner" MOEHAHAHAHAHA)
waaro? En lekker gegeten?quote:
Fiets is niet mijn partnerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was je neuken met je partner?
(na 2 jaar is niet niet meer je vriend of neukerd ofzo hoor, dan is het "je partner" MOEHAHAHAHAHA)
maar Fiets is ook geen 79!quote:
Nieuwe tent hier in de stad. Interieur was een beetje meh, maar eten erg lekkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waaro? En lekker gegeten?
Om jullie "coming out" te vieren?
Hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe tent hier in de stad. Interieur was een beetje meh, maar eten erg lekker. Zowel zijn vleesch als mijn vega
![]()
En voornaamste aanleiding was dat het al even geleden was.
Maar ik heb hem wel verteld van de groten commotie
Fred hier ook hoorquote:
dat is zo'n schijt woord... partnerquote:
ja ik ook, vandaar dat ik het ook garpig vond om te zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is zo'n schijt woord... partner
leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe tent hier in de stad. Interieur was een beetje meh, maar eten erg lekker. Zowel zijn vleesch als mijn vega
![]()
En voornaamste aanleiding was dat het al even geleden was.
Maar ik heb hem wel verteld van de groten commotie
En terecht!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij vond het ook garpig dat iedereen zo geschokt was omdat hij geen internet heeft thuis.
en kroket van zijn achternaamquote:
+1!quote:
Zo heet hij niet, zijn echte naam staat op de feestboek. Maar ik vind Fred een garpige naam voor hemquote:
oh okequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo heet hij niet, zijn echte naam staat op de feestboek. Maar ik vind Fred een garpige naam voor hem
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef Mss het volgende:
Fred is voor Schaars partner wat Archibald voor BB is?
Bij dezequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef Mss het volgende:
Fred is voor Schaars partner wat Archibald voor BB is?
Bij jou is het duidelijk je vriendjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik geef steeds een beetje over in m'n mond bij het woord partner
jawelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, maatjes batsen niet. Of batsen jullie echt niet?
Is ook wel passendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
verrekte mongol?
dat schreeuwt lekker ..
Dafuq...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef RenRen- het volgende:
http://www.jankoster.info(...)Version/deramen.html
Dit is pas een gluurbuur jonge
En daar ga ik ook van kokhalzenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef Mss het volgende:
Je hubsy! Ohnee, dat mag niet want ongetrouwd.
ik ijs en dico?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn nog heus wel meer singles hier!
Toch?
Stiekem ben ik getrouwd en heb ik een tweeling van drie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn nog heus wel meer singles hier!
Toch?
POTVER!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik getrouwd en heb ik een tweeling van drie.
NOES *gaat aan de drank*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik dacht een drieling van tweequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt eropquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Joysa, al post die niet veel meer.
Hihi, t9 maakt houdstermaatschappij van joysawtf
joysa heeft vriendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Joysa, al post die niet veel meer.
Hihi, t9 maakt houdstermaatschappij van joysawtf
ja, volgens fb welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was dat uit dan?
ik volg de sc voor geen flikker meer
Het EK begint. Kies nu een oranje kleurtje!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ja hoi! Heeft Stef een heus naamtopic?
Hoe maak ik mijn naam en UI oranje?
Ja dat weet ik best wel maar ik ben lui en wil dus gewoon een direct linkje
En dan in de database zetten als "beschikbaar" of nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
Moeten we een single/niet single lijstje bij gaan houden of is de doorstroom daar wat te snel voor?
daar heeft schaar een dagtaak aanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
Moeten we een single/niet single lijstje bij gaan houden of is de doorstroom daar wat te snel voor?
jahjaaa.....Wim komt zeker langs?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens naar bed.
Morgen om 9 uur werken en dan ga ik min of meer door tot 9 uur de dag erna.
Trusten lovely's
neem je 'm ook in aardbeiroze?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:08 schreef Mss het volgende:
Overigens heb ik mijn jurk gevonden denk ik:
http://www.bonprix.nl/pro(...)t-957272/?type=image
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:08 schreef Mss het volgende:
Krijg je er dan opplaktiets bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:08 schreef Mss het volgende:
oh das wel ff een domperquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:37 schreef Mirjam het volgende:
was ik altijd in de veronderstelling dat lief eventueel wel wilde trouwen, blijkt hij dat dus voor geen goud te willen, echt niet.
en ik wel.
zit je dan
maar aan de andere kant, jullie zijn ook al best lang samen toch? dus je kan elkaar wel als een getrouwd stel zien.quote:
ja, maar voor mij is het wel de ultieme uiting van wat je voor elkaar voelt enzo. en voor de toekomst, dat je samen verder wil.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, jullie zijn ook al best lang samen toch? dus je kan elkaar wel als een getrouwd stel zien.
Ik ken niet veel winkels in den haag, maar zou wel leuk zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:37 schreef Mirjam het volgende:
was ik altijd in de veronderstelling dat lief eventueel wel wilde trouwen, blijkt hij dat dus voor geen goud te willen, echt niet.
en ik wel.
zit je dan
heeft hij ook aangegeven waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:37 schreef Mirjam het volgende:
en ik wel.
zit je dan
hij wil het gewoon niet. heeft er niks mee, nooit wat mee gehad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heeft hij ook aangegeven waarom niet?
ook niet als het klein blijft?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij wil het gewoon niet. heeft er niks mee, nooit wat mee gehad.
nee, terwijl we het daar wel eens over gehad hadden. lame trouwen op maandagochtend en dan later een surprisefeest ofzo.quote:
ja logisch ook, zou ik ook hebben. maar wat Taart zei, een leuk feest voor als jullie een jubileum hebben?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar voor mij is het wel de ultieme uiting van wat je voor elkaar voelt enzo. en voor de toekomst, dat je samen verder wil.
ik weet zelf ook wel dat dat op zich wel goed zit, maar wat is er dan zo erg aan het officieel naar elkaar uit te spreken?
En als je gaat trouwen of kindjes krijgt? Dan is het fijn als alles in 1 keer geregeld is. Trouwen heeft best praktische voordelenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik kan 't wel op m'n buik schrijven geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En als je gaat trouwen of kindjes krijgt? Dan is het fijn als alles in 1 keer geregeld is. Trouwen heeft best praktische voordelen
ik ook eigenlijk niet in den haagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ken niet veel winkels in den haag, maar zou wel leuk zijn
[..]Ik dacht eigenlijk ook van wel... Meh
Sucktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik kan 't wel op m'n buik schrijven geloof ik.
duidelijke boodschap was duidelijk.
le fu. je sleept hem gewoon een keer mee naar het stadhuis, en dan zeg je: WE GAAN TROUWEN!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik kan 't wel op m'n buik schrijven geloof ik.
duidelijke boodschap was duidelijk.
ik denk serieus dat hij dan ter plekke z';n spullen paktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
le fu. je sleept hem gewoon een keer mee naar het stadhuis, en dan zeg je: WE GAAN TROUWEN!
oh laten we dat maar niet doen danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik denk serieus dat hij dan ter plekke z';n spullen pakt
Ja, vind ik ook, maar toch schijn je dat niet te kunnen rationaliseren ofzo. Balen meidquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar voor mij is het wel de ultieme uiting van wat je voor elkaar voelt enzo. en voor de toekomst, dat je samen verder wil.
ik weet zelf ook wel dat dat op zich wel goed zit, maar wat is er dan zo erg aan het officieel naar elkaar uit te spreken?
Wij gaan trouwen omdat we allebei hopeloos ouderwets zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 06:38 schreef Incantrix het volgende:
Morningsdag 2/3 werken tot vakantie..
Dat is wel rot Mirjam, zou hij wel op een andere manier iets vast willen laten leggen? Er moeten op een bepaald punt wellicht toch dingen geregeld worden, I guess.. Wij zijn getrouwd omdat dat contractueel gezien de beste oplossing was.
En dan nu maar eens douchen.. *sleep*
Meh, dat is wel balenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ghehe was aan het teruglezen en this brings back nice memoriesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, dat gaat dan niet helemaal meer lukken nee...quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Nee weet ik, maar ik weet dat veel vrouwen dat denken![]()
Net als mijn ex-collega... Sterke kinderwens, vriend riep altijd dat hij geen kids wilde, zij dacht dat het wel om zou slaan. Uiteindelijk waren ze negen jaar samen, zij was 37 jaar, en hij draaide dus niet bij. Vind dan nog maar een man die kindjes met je wil maken voor het te laat is...
Wat dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg net een mail van intreza dat mijn bestelling onderweg is. Emoslinger plz
Cif wisselt vaak tussen 'absoluut geen kinderen' tot - vaak in wat dronkere buien - ooit wel kindjes met mij te willen makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dan niet helemaal meer lukken nee...
Mijn man wilde ook geen kinderen. Inmiddels is het 'misschien ooit wel leuk'. Alleen zijn wij momenteel veel te erg aan onze vrijheid en slaap gehecht![]()
Maar er is ook niemand in onze vriendengroep aan de babies, iedereen gaat (lekker ouderwetsch) eerst trouwen, dus de rammel is ook nog niet zo aanwezig
JA GOFFER ZIT HET WEER IN MIJN HOOFDquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe was aan het teruglezen en this brings back nice memoriesVan een bruiloft (zeg maar van mezelf) en een bruid die iets of wat aangeschoten probeerde de bewegingen mee te doen die bij het liedje horen. En een filmpje daarvan wat pijnlijk duidelijk maakte dat dat niet helemaal lukte
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die schoenen staan al anderhalve week in mijn kast
Zalandoquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:46 schreef Dwyn het volgende:
Geachte mevrouw Dwyn,
Uw retour is succesvol door ons ontvangen.
Wij doen ons best om uw retourzending zo spoedig mogelijk te verwerken. Dit zal ongeveer 7 dagen in beslag nemen.
Wij vragen u om uw geduld en houden u op de hoogte over de afhandeling van uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Uw Zalando Team
Geduld! Rot op met je geduld.
Ze big three-oquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Allebei 29. Mijn man wordt over een maand 30 en ik volgend jaar
Ernstig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Wehkamp dan. Maak je een retourafspraak, die komen ze gratis ophalen. Ik maak retourafspraak voor donderdagmiddag. Ze kwamen uiteindelijk woensdag. De week er op ja.
Jahquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Wehkamp dan. Maak je een retourafspraak, die komen ze gratis ophalen. Ik maak retourafspraak voor donderdagmiddag. Ze kwamen uiteindelijk woensdag. De week er op ja.
boeiend. Ik vlucht ook altijd met mijn verjaardag. Bevalt primaquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah![]()
En tijdens zijn big three-o zitten we in het vliegtuig op weg naar Mallorca![]()
Vond zijn ma niet zo heel tof, trouwens![]()
Daarentegen... iets retour sturen na anderhalve maand wordt handig geaccepteerdquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dat krijg je als je met Selektvracht werkt, die mensen werken alleen als ze zin hebben om uit bed te komen volgens mijquote:
Zolang je maar binnen dertig dagen het hokje "retour sturen aub"aanvinkt op mijnwehkamp vinden ze alles best iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarentegen... iets retour sturen na anderhalve maand wordt handig geaccepteerdOops
Mij maakt het ook niet zoveel uit. Maar toen we zijn ouders belden om de vakantiedata door te geven reageerde ze niet heel enthousiast dat we dus zijn 30e verjaardag niet thuis zouden zijn en zij dus niet langs kunnen komen.. Met mijn verjaardag was ik dit jaar in Amsterdam voor een projectbespreking met een overnachting, dus was ook niet echt jarigquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boeiend. Ik vlucht ook altijd met mijn verjaardag. Bevalt prima
Ben een keer jarig geweest op Samos en een keer in Praag. Vorig jaar lukte het me net niet, kwamen we de dag voor mijn verjaardag thuis (the big three-o verjaardag ja)
Heerlijk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet zoveel uit. Maar toen we zijn ouders belden om de vakantiedata door te geven reageerde ze niet heel enthousiast dat we dus zijn 30e verjaardag niet thuis zouden zijn en zij dus niet langs kunnen komen.. Met mijn verjaardag was ik dit jaar in Amsterdam voor een projectbespreking met een overnachting, dus was ook niet echt jarig
H&Mquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Mijn jurkje van H&M in de backorder is verplaatst naar 16-20 jul.
het ernstige is zelfs dat zij op d'r verjaardag meer visite krijgt dan ieder ander, omdat iedereen het lullig voor d'r vindtquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonzusje is eerste kerstdag jarig, al 31 jaar, en je is nog steeds boos en gefrustreerd daarover. Want er komen nooit mensen en jankbrul.
Hoe vaak ik ook probeer uit te leggen dat als mijn verjaardag op een dinsdag valt er ook geen hond komt, het gaat er niet in. Ik heb ook al regelmatig gesuggereerd dat ze haar verjaardag dan het weekend voor kerst zou kunnen vieren, maar nee.
ik zeg doen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:06 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend heeft deze maand ook the big three-o. Misschien moet ik hem inruilen voor twee van 15?
Ik moet vanavond naar een verjaardag van m'n schoonzusje want die is vandaag ook echt jarig. Alleen heb echt geen zin... En mijn sportles is altijd op woensdag. En waarom vier je dat op een woensdag?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heerlijk!
Wie zegt dat je je verjaardag OP je verjaardag moet vieren? Heb dat altijd zo raar gevonden!
Als ik op maandag jarig ben is het ook geen feest.
terecht, anders leren ze het nooitquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moet vanavond naar een verjaardag van m'n schoonzusje want die is vandaag ook echt jarig. Alleen heb echt geen zin... En mijn sportles is altijd op woensdag. En waarom vier je dat op een woensdag?
Dus ik ga gewoon sporten en ga om half 10 nog wel ff dag zeggen, lekker egoīstisch
Tja, da's ook een kutdag om jarig te zijn lijkt me... Kan me voorstellen dat je daar als kind wel 'last' van hebt, als er niemand komt. Inmiddels komt er echt geen hond meer op mijn verjaardag als die door de week valt en prik ik gewoon standaard een zaterdag/zondag in de buurt van de eigenlijke dagquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonzusje is eerste kerstdag jarig, al 31 jaar, en je is nog steeds boos en gefrustreerd daarover. Want er komen nooit mensen en jankbrul.
Hoe vaak ik ook probeer uit te leggen dat als mijn verjaardag op een dinsdag valt er ook geen hond komt, het gaat er niet in. Ik heb ook al regelmatig gesuggereerd dat ze haar verjaardag dan het weekend voor kerst zou kunnen vieren, maar nee.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
terecht, anders leren ze het nooit
Verjaardagen vier je op vrijdagavond, zaterdagavond of zondagmiddag en anders niet.
In onze familie ging er soberzo nooit iemand naar kinderverjaardagen. Wat een bullcrap is dat zeg. Ik zie het om me heen steeds meer, voor een kind van drie wordt groter uitgepakt dan voor de moeder of vader wtfquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tja, da's ook een kutdag om jarig te zijn lijkt me... Kan me voorstellen dat je daar als kind wel 'last' van hebt, als er niemand komt. Inmiddels komt er echt geen hond meer op mijn verjaardag als die door de week valt en prik ik gewoon standaard een zaterdag/zondag in de buurt van de eigenlijke dag
brabanders zeker.... Bij echt hardcore brabanders vieren ze altijd op de echte verjaardag en nooit een andere dag is me opgevallenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Mijn zwager verjaarde een maand geleden ook op woensdag en vierde dat dus ook die avond. Toen ben ik niet gaan sporten, maar had er nu geen zin om dat weer op te geven
Awww zo tofquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
en op mijn partijtje deed mijn vader allemaal spelletjes uitzetten... ballen gooien en ezeltje prik en rebussen en een knutselwedstrijd enzulks. En dan mochten we grabbelen en zelf een stuk taart versieren en je kapot eten aan snoep
En om vijf uur kreeg iedereen frietjes met knaks en daarna gingen ze gewoon naar huis
dat laatste herken ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook 2 jaar vol gehouden om verjaardag te vieren. En ik vierde mijn verjaardag standaard een maand later
Maar ondertussen ook al 2 jaar lang niet meer aan het vieren![]()
En op cifs verjaardag (op de dag zelf idd) komen zijn ouders; broer en peetoom en -tante ook altijd langs.
Ja op de mijne hoef ik dat niet te verwachtenAhja vorig jaar was de eerste keer dat ik het echt lastig had op mijn verjaardag; omdat het op een zaterdag was (meestal moet ik nog gewoon werken op verjaardag en dan boeit het niet zo) én omdat ik mijn cadeau ook al eerder gehad had.. Dus toen voelde het zo... leeg
Ik voelde me echt kut
hersenkronkelsGotta love them
Jupquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
argh, wat heb ik toch een hekel aan mensen die cryptische berichten op facebook zetten en dan hun mond verder houden
Ja dat dus!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup
Of enkel 'ugh....' als bericht... of 'goh.. heb ik weer'
En dan verder niks.
Als je serieus iets wil neerzetten; zet dan alles neer en wees niet zo'n wijf die vist naar complimenten en sympathie![]()
![]()
Geef haar een pets om haar orenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Maar ik ben er uit, vriendin heeft bijijijijna d'r appartement verkocht, maar het is nog niet officieel
ja, zij is daar bijzonder goed inquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geef haar een pets om haar oren
Is het dezelfde die toen ook al dubieuze berichten neer zetten en die jou toen ook niet terug smste?
Best frustrerend danquote:
Jup !quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef Diconnected het volgende:
Ander nadeel met dit weer is dat je niet weet wat je aan moet trekken
Wij hadden ook kinderfeestje op woensdagmiddagquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In onze familie ging er soberzo nooit iemand naar kinderverjaardagen. Wat een bullcrap is dat zeg. Ik zie het om me heen steeds meer, voor een kind van drie wordt groter uitgepakt dan voor de moeder of vader wtf
Wij gaven een kinderfeestje op woensdagmiddag en waren daar prima tevreden mee
+1quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
argh, wat heb ik toch een hekel aan mensen die cryptische berichten op facebook zetten en dan hun mond verder houden
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Loqi het volgende:
Mijn schoonzus vond het nodig om de afgelopen weken 3 keer de verjaardag van de kinderen te vierenop beide dagen zelf en dan nog een groot feest tussen die 2 dagen in (over een span van 3 weken)
![]()
![]()
![]()
die kinderen werden 2 en 3
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:10 schreef Loqi het volgende:
Mijn schoonzus vond het nodig om de afgelopen weken 3 keer de verjaardag van de kinderen te vierenop beide dagen zelf en dan nog een groot feest tussen die 2 dagen in (over een span van 3 weken)
![]()
![]()
![]()
die kinderen werden 2 en 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |