SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Het is zo rustig de laatste tijd
Mijn goede vriendquote:
Ja, het is ook niet echt heel interessantquote:
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
oh hoi
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Nee ok, maar ook de weken daarvoor werd het minder en minder. We hebben het aantal topics t.o.v. vorig seizoen niet overtroffen, sterker nog, we komen niet eens in de buurtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet echt heel interessant
dat halen we in de herfst wel weer inquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee ok, maar ook de weken daarvoor werd het minder en minder. We hebben het aantal topics t.o.v. vorig seizoen niet overtroffen, sterker nog, we komen niet eens in de buurt![]()
![]()
Ja, dat weet ik wel, maar dan wijk ik af van de quotes hequote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar dan wijk ik af van de quotes he![]()
![]()
Die zijn heb ik al in geen tijden meer gezienquote:
Ik mag hopen dat ie nep is, je gaat toch niet je eigen naam op je arm zettenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef Cateye2011 het volgende:
Weet iemand of die tattoo van Juul die een tijdje geleden hier opdook, echt is?
lijkt me ook niet nee, maar ik zal het hem toch eens vragenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie nep is, je gaat toch niet je eigen naam op je arm zetten![]()
![]()
Is al tijdje geleden opgenomen hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:14 schreef Cateye2011 het volgende:
ik zit steeds op zijn armen te letten maar ik zie niks, dus zal wel nep zijn
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Klopt, ik geloof dat ik een maandje terug op z'n Twitter las dat de laatste dag was opgenomen. Die foto is van een week of 2 terug?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dan ga ik het hem zeker vragen, ik ben toch wel heel benieuwdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klopt, ik geloof dat ik een maandje terug op z'n Twitter las dat de laatste dag was opgenomen. Die foto is van een week of 2 terug?![]()
hier nog een stukje van vorig jaar van Juul:
Topkok Julius Jaspers moet minder mopperen22-8-2011
Julius Jaspers moet de deelnemers van het programma Topchef iets vrolijker beoordelen. Na het vorige seizoen kreeg de topkok te horen dat hij teveel moppert.
Julius Jaspers moet de deelnemers van het programma Topchef iets vrolijker beoordelen. Na het vorige seizoen kreeg de topkok te horen dat hij teveel moppert. Maar of hij positiever wordt, is nog maar de vraag. "Verbrand is verbrand en bitter is bitter en daar word ik niet vrolijk van."
"Ik ben iets minder bars en iets menselijker", vertelt Jaspers over zijn opstelling in het AD. "Mensen vonden me iets te veel mopperen en brommen." Jaspers en zijn collega Robert Kranenborg zijn niet van plan milder te gaan oordelen, sterker nog de lat ligt juist hoger. "Vorige keer kon je een baan winnen en nu 25 duizend keiharde euro's", legt Jaspers uit.
De topkok vertelt bovendien dat hij tijdens vorige seizoenen schrok van de professionele koks. "De vorige keer deden alleen professionals mee en daar zijn we licht van geschrokken. Het draait om smaak en het valt me weer op dat amateurs daarin vaak hoger scoren dan ervaren koks."
Het derde seizoen Topchef, waarin de twaalf provincies centraal staan, gaat maandagavond van start. Voor de deelnemers heeft Jaspers nog een kleine tip. "Ze kunnen veel leren van oude afleveringen. Dus als je nu nog met een beroerde mayonaise komt aanzetten, dan hoor je hier niet thuis."
[Novum]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |