SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matthijst - Lasercentrum Veldhoven, na 4/5x laseren met 8 weken ertussen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CWW - Lasercentrum Veldhoven, na 4x laseren waarvan 2 met R20 (effectief dus 8x):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lady_nogaga, na 15 behandelingen bij Het Lasercentrum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ploon - Aesthetic Beauty Clinics (tussendoor een jaar Lasercentrum Veldhoven ), na ongeveer 4 jaar laseren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jannemann 1978 - Aesthetic Beauty Clinics, na 10x (doodshoofd):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raantje, na 9x bij Aesthetic Beauty Clinics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magnetron, na 3x Lasercentrum Biltstraat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grunn1979 - ergens in groningen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 27-10-2012 23:08:54 ]Haters everywhere but I don't really care.![]()
Gisteren voor de tweede behandeling geweest. Ze is erg tevreden over het resultaat van behandeling 1. Hebben jullie ook een soort indicatie gekregen qua behandelingen?
Mijn behandelaar dacht dat ik toch wel zeker 8x moest (nadat ik vroeg of je zoiets kan zeggen), maar dat vind ik nog best meevallen als ik eerlijk ben. Ik reken er dus absoluut niet op.![]()
Ik ben benieuwd naar het resultaat met de R20. Ik ben zelf kort geleden begonnen met mijn tattoo te laten verwijderen. Mijn tattoo wordt verwijdert met een 'Yag' laser, bij The Make-up Factory in A'dam. Maar eerlijk gezegd gaat het tot nu toe heel goed. Ik heb een kleine zwarte tatoeage en na elke sessie zie ik hem minder zwart worden. De pijn is goed te doen, lekker is het niet, maar het is wel goed vol te houden en de kosten zijn ¤ 60,- per behandeling Ze waren heel eerlijk en vertelde me, dat je minimaal 4 behandelingen nodig hebt , of misschien wel, maximaal 10 behandelingen. Dat hangt van de tatoeage af. Ik ben nu drie behandelingen verder en ik zie al een goed resultaat! Tot nu toe ben ik heel blij met The Make-up Factory, maar ik ben ook heel benieuwd naar die R20.![]()
Even een kleine update:
voor de mensen die alvast willen zien hoe mijn enkel eruit ziet, op de site van de behandelaar is de eerste foto te zien en het verloop van de nieuwe behandeling.
Ik heb wel afgelopen weekend foto's gemaakt maar zag nu net dat ik ze uit een hele andere hoek heb genomen dus ik zal dit weekend even opnieuw foto's maken.
Dat vergelijkt toch wat makkelijker.
http://www.kliniekveldhov(...)20Voorbeeld%202.html
Het is inmiddels een paar manden geleden en ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat de nieuwe methode bepaald niet het gehoopte effect geeft.
Het wordt wel lichter maar dat is all over, dus eigenlijk een gevolg van de normale behandeling. Ik zie echt geen enkel verschil in het gedeelte dat 1x gelaserd is en het gedeelte dat 3x gelaserd is.
Ben bang dat het niet de gewilde nieuwe snelle oplossing is, helaas.Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.![]()
@WRH, volgens mij is jouw tatoeage geen goede graadmeter. Als ik zie hoe lang jij al bezig bent en hoe donker je tatoeage nog is. Ben wel benieuwd naar je nieuwe foto's
Als ik dat vergelijk met de mijne zit daar een behoorlijk verschil in. En ik ga volgende week voor de 5e behandeling. (3e keer R20) ik laat wel de hele tatoeage behandelen.![]()
Een kleine week na behandeling twee is de jeuk verschrikkelijk, maar dat was weer te verwachten haha. Ik heb echt enorm zin om keihard te krabben, maar ik hou me in natuurlijk. Op sommige plaatsen waar kleur zit (lichtblauw, paarsig) trekt het al helemaal weg en zelfs hele dunne zwarte lijntjes zijn al goed onderbroken. Als de velletjes/korstjes eraf zijn zal ik een foto maken, want dat is het straks wel waard denk ik.
Geertruide heb je een foto na 3 behandelingen? Ben wel benieuwd!
Smeren jullie nog iets voor het herstel?![]()
@DonnaRush, ik gebruik altijd biodermal littekencreme de eerste 2 weken na de behandeling, 2 tot 3 keer per dag. Ja, lastig hè, om niet te gaan krabben.
Ik ben benieuwd naar je foto.
Groeten CWW![]()
klopt hoor, de mijne is echt extreem. er zijn maar weinig mensen die zo'n pech hebben dus ik ben altijd redelijk voorzichtig in het geven van updates etc omdat de mijne gewoon niet helemaal werkt zoals bij de meesten.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef cww het volgende:
@WRH, volgens mij is jouw tatoeage geen goede graadmeter. Als ik zie hoe lang jij al bezig bent en hoe donker je tatoeage nog is. Ben wel benieuwd naar je nieuwe foto'sPerfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.![]()
nee, ik smeer eigenlijk niet, alleen de eerste paar dagen de zalf die ik van de behandelaar meekrijg, meestal een dag of 2. heb gemerkt dat de huid van smeersels juist wat 'week' wordt en dan eigenlijk makkelijker opengaat, dan kom ik er langs met bv broekspijp of een hak ofzo (kruis vaak mijn benen onder een stoel) en voor je het weet ligt het helemaal open.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:46 schreef DonnaRush het volgende:
Een kleine week na behandeling twee is de jeuk verschrikkelijk, maar dat was weer te verwachten haha. Ik heb echt enorm zin om keihard te krabben, maar ik hou me in natuurlijk. Op sommige plaatsen waar kleur zit (lichtblauw, paarsig) trekt het al helemaal weg en zelfs hele dunne zwarte lijntjes zijn al goed onderbroken. Als de velletjes/korstjes eraf zijn zal ik een foto maken, want dat is het straks wel waard denk ik.
Geertruide heb je een foto na 3 behandelingen? Ben wel benieuwd!
Smeren jullie nog iets voor het herstel?Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.![]()
Ja WRH, daarom smeer ik het ook niet te vaak in inderdaad. Dat weke is namelijk wel herkenbaar, maar als het echt heel erg trekt en ik daardoor niet kan hurken, dan smeer ik wel even, anders ben ik bang dat ik de wondjes stuk trek zeg maar.![]()
Hoi allemaal. Ik ben van plan om een tatoeage te laten verwijderen op mijn onderrug. Ik heb hem al 12 jaar denk ik, maar hij is nooit echt mooi gezet en ik ben hem heel erg zat.
Zonder alle delen door te moeten lezen (wat ik nog wel ga doen als ik wat meer tijd heb): ik ben op zoek naar adressen van klinieken in België (regio Antwerpen of regio Brussel). Heeft er iemand tips?
Alvast heel erg bedankt![]()
![]()
Hoop dat iedereen goede vorderingen maakt! Ik ben nu 4x geweest en ga vanmiddag voor de 5e keer.(gewone behandeling, geen r20) Mooi om over de goede succesvolle behandelingen te lezen en de foto's te zien. Bedankt daarvoor!
Op zich ben ik wel tevreden over de voortgang, het zou natuurlijk altijd sneller mogen maar dit blijkt dus ook o.a. aan iemands huidtype te liggen...
Bij mij is de tatoeage professioneel en denk ik redelijk diep gezet waardoor ik toch zon 12 behandelingen nodig zal hebben.
Ik heb steeds 12 weken, soms zelfs 16 weken(vanwege vakantie) tussen de behandelingen gehad. Vanaf nu ga ik regelmatiger, eens in de 10 weken.
Zal van het weekend weer wat foto's plaatsen. Succes iedereen!![]()
Hoe ging het Grunn1979?
Het is nu 5 weken na m`n tweede behandeling en op 1 plek heb ik een blaar gehad die open geknapt is. Al met al zag het er niet echt fris uit. Inmiddels is het korstje er af en is het eronder rood (litteken) maar in ieder geval niet meer zwart van de tattoo. Hopelijk trekt het rode ook nog weg. Over de rest van de tattoo zit nog een schilferige droge laag, dus foto waardig is het nog niet haha.![]()
Ik kom hier ook maar eens meelezen.
Ik heb geen spijt van de tattoo waar ik vanaf wil, maar wegens persoonlijke redenen (die ik hier misschien wel, misschien ook niet zal toelichten) kan ik geen goed gevoel meer opbrengen voor de tattoo.
Ik denk dat ik de tattoo niet helemaal wel hoef te hebben, maar omdat het veel zwart is, zijn de opties om te coveren ook niet optimaal.![]()
dat is heel naar, blaarvorming mag eigenlijk niet voor komen maar ik weet uit eigen ervaring dat het wel kan gebeuren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
Hoe ging het Grunn1979?
Het is nu 5 weken na m`n tweede behandeling en op 1 plek heb ik een blaar gehad die open geknapt is. Al met al zag het er niet echt fris uit. Inmiddels is het korstje er af en is het eronder rood (litteken) maar in ieder geval niet meer zwart van de tattoo. Hopelijk trekt het rode ook nog weg. Over de rest van de tattoo zit nog een schilferige droge laag, dus foto waardig is het nog niet haha.
wat je het beste kunt doen is de blaar zelf al doorprikken maar dit dient wel aan een wat voorwaarden te voldoen:
met een speciaal naaldje, te halen bij de apotheek (ze weten daar precies wat je bedoeld), waar een zgn gootje inzit, dus niet een gewone naald.
dan op minimaal 2 verschillende plaatsen (anders te veel druk) in prikken en heel voorzichtig het vocht eruit laten lopen, eventueel met een verbandje er zachtjes op drukken en het vocht er langzaam uit drukken.
je gebruikt daar zo'n verpakt verbandje voor, dus absoluut schoon, ook bij de apotheek verkrijgbaar.
Daarna een verbandje erop en losjes verbinden, niet te strak op de huid. eventueel herhalen, minimaal dagelijks verbandje verschonen tot het weer helemaal dicht is en er geen vocht meer onder zit.
dit is wat mij verteld werd bij de eerste hulp toen ik zelf een blaar had zo groot als een golfbal (nop, niet overdreven, de foto's staan ergens in een vorig deel).
blaren hebben natuurlijk een functie; het is je lichaam dat verkoeling zoekt maar als het een grote blaar is, dan loop je het risico dat deze ongecontroleerd open gaat en dan kun je het beter alvast zelf doen. het is dus niet de bedoeling dat je elk klein blaartje gaat zitten openprikken maar als het echt een grote blaar is kun je het beter zelf alvast doen.
en wees gerust, het is echt pijnloos, je voelt er niets van, maar haal wel de verpakte naalden en verbandjes bij de apotheek, nooit met eigen spul in de weer gaan, dan kun je infectie krijgen.Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.![]()
Ik ga er ook eentje laten verwijderen... Ik ga naar de laser company in Hoofddorp. Heeft iemand hier daar al ervaring mee?
[ Bericht 3% gewijzigd door Take_A_Picture op 17-12-2012 18:37:18 ]Tralalalaaa![]()
Waar laat jij je behandelen Donna?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
Hoe ging het Grunn1979?
Het is nu 5 weken na m`n tweede behandeling en op 1 plek heb ik een blaar gehad die open geknapt is. Al met al zag het er niet echt fris uit. Inmiddels is het korstje er af en is het eronder rood (litteken) maar in ieder geval niet meer zwart van de tattoo. Hopelijk trekt het rode ook nog weg. Over de rest van de tattoo zit nog een schilferige droge laag, dus foto waardig is het nog niet haha.
Ik ga volgende 3 keer toch ergens anders heen denk ik... dan maar een dagkaart vd NS.
De laser die ze gebruikt ging eerst niet goed aan, onder het laseren moest ze meerdere malen stoppen omdat de laser wel geluid maakte/ tikte maar (de laserstraal er niet uitkwam) dat was eerdere keren ook een heel klein beetje maar nu een stuk meer. Of is dit een normaal verschijnsel? Dat het te heet wordt ofzo?
Op het laserapparaat stond "Baarsproducten"
Ik heb door de drukte nog geen fotos gemaakt dit weekend.![]()
Bedankt WRH, in vergelijking met jouw golfbal had ik dan maar een inieminie blaar. Het wondje is inmiddels 'dicht' en weer bijna net zo vlak als de rest van de huid. Gelukkig maar. Ik heb nooit blaren, dus vond het wel een beetje eng.
@Grunn1979. Ik laat me behandelen in Zwolle, bij ImpulseLaser (mag ik dat hier zo neerzetten, anders haal ik het weer weg haha). Ik kon naar mijn mening geen geschikte 'grote naam' vinden in de omgeving (ik woon in Friesland) en heb toen wat kleinere behandelaars onder de loep genomen waar ik niet 2 uren voor hoefde te rijden (het is dan wel m`n lichaam, maar dat gaat me gewoon te ver/kost me teveel). Ik had bij deze het beste gevoel en na de eerste behandeling was ik 'om'.
Ik ben wel een beetje ongeduldig haha. Hopelijk zegt ze begin jan. weer dat het er goed uit ziet.![]()
Ik heb eind januari mijn eerste afspraak bij Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven. Voor zover ik me ingelezen heb, zijn er veel positieve ervaringen. Ik reis dan liever vanuit België naar Veldhoven, dan dat ik een risico neem in België.
In eerste instantie ging het alleen om een grotere tattoo tussen de schouderbladen, maar ik heb nog 2 kleinere op mijn rug, die ik ook wel zat ben, dus die kunnen dan direct mee.
Ben heel erg benieuwd naar het intake gesprek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
snap dat je het best eng vindt maar dat is echt nergens voor nodig.
je hebt denk ik van hier al een helder beeld van de behandeling, schrijf vooraf je vragen op en bedenk je dat er, zeker omdat het om je lijf gaat waar je er maar eentje van hebt, geen domme vragen bestaan.
ook niet als je het 3 keer moet vragen omdat het niet helemaal duidelijk is.
vraag om foto's, van hun eigen patiënten, dat is erg belangrijk zodat je ziet wat zij zelf doen en gedaan hebben. vraag ook helder wat er misschien mis kan gaan en wat dat inhoudt.
angst voor pijn hoeft eigenlijk niet, vraag vooraf om de verdovende zalf, die kun je misschien direct kopen en meenemen om voorafgaand aan je eerste behandeling te gebruiken en dat scheelt echt heel veel.
als ze er ruimte voor hebben (als er geen patiënten net onder behandeling zijn) vraag desnoods om het apparaat te zien, misschien dat je het geruststelt voor de eerste behandeling?
(het is mij nog nooit gevraagd maar als er iemand zou zijn op het moment dat ik behandeld wordt zou ik het echt niet erg vinden als diegene even wil zien hoe het er uitziet als die laser daadwerkelijk bezig is)Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.![]()
Dankjewel voor de geruststellende woorden en de tipsquote:Op zaterdag 22 december 2012 08:03 schreef WRH het volgende:
snap dat je het best eng vindt maar dat is echt nergens voor nodig.
je hebt denk ik van hier al een helder beeld van de behandeling, schrijf vooraf je vragen op en bedenk je dat er, zeker omdat het om je lijf gaat waar je er maar eentje van hebt, geen domme vragen bestaan.
ook niet als je het 3 keer moet vragen omdat het niet helemaal duidelijk is.
vraag om foto's, van hun eigen patiënten, dat is erg belangrijk zodat je ziet wat zij zelf doen en gedaan hebben. vraag ook helder wat er misschien mis kan gaan en wat dat inhoudt.
angst voor pijn hoeft eigenlijk niet, vraag vooraf om de verdovende zalf, die kun je misschien direct kopen en meenemen om voorafgaand aan je eerste behandeling te gebruiken en dat scheelt echt heel veel.
als ze er ruimte voor hebben (als er geen patiënten net onder behandeling zijn) vraag desnoods om het apparaat te zien, misschien dat je het geruststelt voor de eerste behandeling?
(het is mij nog nooit gevraagd maar als er iemand zou zijn op het moment dat ik behandeld wordt zou ik het echt niet erg vinden als diegene even wil zien hoe het er uitziet als die laser daadwerkelijk bezig is)! Fijn om dat soort dingen te horen van mensen die er veel ervaring mee hebben. De verdovende zalf ga ik inderdaad direct halen bij mijn huisarts (moet omdat ik in België zit). Ik ga de mensen bij de kliniek bestoken met vragen
. Dit topic maakt me ook wel een stuk zekerder dat het allemaal goedkomt zolang ik goed op blijf letten. Inderdaad, het is mijn lijf en ik heb er maar 1.
Ik denk maar zo: het moet gewoon gebeuren, ik wil het heel graag om verschillende redenen. Ik heb dus een behoorlijk sterke drive om door te zetten.![]()
Even inbrekend:
Ik ben wel benieuwd waarom meisjes/jonge vrouwen sowieso overwegen een
tatoeage te nemen daar ik als man bijvoorbeeld het helemaal niet mooi vind.
En ik sta denk ik daar niet alleen daar tatoeages vroeger alleen voorbehouden
waren aan strippers en bikers.
Ik heb ook een gevoel dat het pure verveling is om erbij te willen horen dat men
het lichaam laat bedekken met tatoeages.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: