abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115740065
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:32 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik snap hier niets van :')

Een tatoeage was toch juist zo stoer omdat het voor altijd is? En nu gaan jullie duizenden euros uitgeven om hem weer weg te halen :')

Fail :')
* checkt profiel*
al 10 jaar lid van Fok en dit topic nu pas ontdekt?
fail :')
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 19 augustus 2012 @ 14:05:49 #102
378920 Ploon
unique,like everyone else...
pi_115745079
erik-nina dat klopt, mn tatoeage lag ook wel ns op mn huid vooral als t warm weer was,
en dat is nu ook nu die vervaagt is..
ik kan t denk ik niet meer aan mn behandelaar vragen want als t goed is heb ik mn laatste
behandeling gehad :)
maar ik begin zelf steeds meer te twijfelen of ik niet nog 1 behandeling nodig heb maar ik moet even n paar maandjes geduld hebben, lastig is dat ;)
we wachten maar weer af....
pi_115823702
zie net een leuke mogelijkheid trouwens voor die personen die hier tot nu toe meelezen en overwegen te starten met een laserbehandeling: http://www.kliniekveldhov(...)ekt%20tatoeages.html

25% Korting! TV progamma "Man bijt hond" van de NCRV zoekt mensen die mee willen werken aan een portret over tatoeage verwijderen!! Kijk hier voor de uitgebreide informatie.
pi_115904379
Alleen jammer dat het programma mensen zoekt die nu net gaan starten, had mij anders wel ok geleken om aan te melden.
Anyone van hier geinteresseerd? Vind het wel positief dat er nu een serieus programma tijd aan gaat besteden, misschien dat als er iemand van hier zich aanmeldt diegene ook iets kan roepen over de behoefte aan een keurmerk of iets dergelijks, dus niet alleen het eigen persoonlijke verhaal?
Is wel precies het stukje publiciteit dat dit onderwerp nodig heeft om van de beroerde behandelaars af te komen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:55:10 #105
378920 Ploon
pi_115955261
ik ben nogal cameraschuw dus dat had ik nooit gedurfd maar anders ..!
ik vind t wel tof dat man bijt hond er een item over gaat doen , is dan ook
gewoon een kei leuk programma :)
ben benieuwd of iemand van hier op tv gaat komen , en 25% korting is niet verkeerd..

mn tattoeage word toch nog steeds wel wat lichter , als ik de inkt eruit kon kijken
dan was dat kreng al jaren weg want ik kijk echt wel 20 keer per dag denk ik ;)
misschien plaats ik volgende maand weer een foto om t verschil te zien..
pi_115956059
dat was ook de reden dat ik het even onder de aandacht bracht toen ik het zag.
de korting vind ik persoonlijk wat minder belangrijk (niet verkeerd maar voor die lange duur en weinig behandelingen per jaar ) maar vooral de aandacht die het dan weer krijgt, daar ben ik wel blij mee.
mensen kan weer iets verteld worden over goede en slechte behandelaars en behandelingen, daar is wel echt behoefte aan weten we hier.
pi_116126199
Vandaag mijn behandelaar gevraagd of ze de instellingen veranderde per behandeling... ze antwoorde hierop dat ze het apparaat hoger zet waardoor ze elke keer de tatoeage iets dieper behandeld dan de vorige keer. De inktlaag die dieper ligt wordt dan behandeld en zo verder en verder. Ik vroeg mij af of dit altijd zo gaat of uberhaupt wel klopt.

Het is de 4e keer dat ik ben geweest en de tatoeage wordt langzaam lichter. Ik zal over 2 maanden een foto plaatsen van nu en 1 van dan. Zeg maar 1 november :-)

(Ik ga overigens 1x in de 4 maanden. Waarschijnlijk vanaf nu 1x in de 3 maanden maar als ik lees over 1x in de 6 tot 8 weken lijkt mij dit geldverspilling. 10 weken tussen de behandelingen zou ik toch minimaal aanhouden.)
  Moderator/colorchick donderdag 30 augustus 2012 @ 09:57:08 #108
382129 crew  Donna
pi_116179087
Heeft iemand ervaring met Impulse Laser in Zwolle? Of heeft iemand ervaring met een andere kliniek goed bereikbaar vanuit Friesland? Ik vind het moeilijk om een betrouwbare zaak uit te zoeken. De 'grote namen' zitten allemaal zo ver weg en in totaal 4 uren moeten rijden gaat me ook wel ver. }:|
Niet dat ik het er uiteindelijk niet voor over zou hebben, maar het is al duur zat natuurlijk.
pi_116182297
Hoi grunn1979

Waar word jij nu behandeld? Ben je toch nog overgestapt naar een ander?
Bij mij was vorige keer de laser ook dieper afgesteld, ik ga morgen weer dan zal ik er ook nog naar vragen.

Groet CWW
pi_116197808
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Grunn1979 het volgende:
Vandaag mijn behandelaar gevraagd of ze de instellingen veranderde per behandeling... ze antwoorde hierop dat ze het apparaat hoger zet waardoor ze elke keer de tatoeage iets dieper behandeld dan de vorige keer. De inktlaag die dieper ligt wordt dan behandeld en zo verder en verder. Ik vroeg mij af of dit altijd zo gaat of uberhaupt wel klopt.

Het is de 4e keer dat ik ben geweest en de tatoeage wordt langzaam lichter. Ik zal over 2 maanden een foto plaatsen van nu en 1 van dan. Zeg maar 1 november :-)

(Ik ga overigens 1x in de 4 maanden. Waarschijnlijk vanaf nu 1x in de 3 maanden maar als ik lees over 1x in de 6 tot 8 weken lijkt mij dit geldverspilling. 10 weken tussen de behandelingen zou ik toch minimaal aanhouden.)
Elke keer de laser intensiveren is inderdaad normaal. Zo weet je eigenlijk toch ook dat je progressie moet boeken...
pi_116304837
Hoi cww ik ga nog naar dezelfde in groningen... ik kon geen betere in de buurt vinden.

De foto is 2 dagen na de 4e keer laseren gemaakt. Ik ben van plan om nu 1x in de 10 weken a 12 weken te gaan.

Als meer mensen een foto kunnen plaatsen van hun vooruitgang zou dat erg fijn zijn :)
pi_116390552
Hallo allemaal!

Wil jullie even bedanken voor alle info en het delen van jullie ervaringen :)

Ik heb, na veel twijfelen en uitgebreid lezen op dit forum, in januari toch de knoop doorgehakt om ook te beginnen met verwijderen. Veldhoven is het geworden, gezien de positieve verhalen en ik ben erg tevreden. Inmiddels ben ik 3 keer behandeld en ik moet zeggen dat het wel langzaam gaat :(

De tattoo zit op m'n borst en dat is best lastig in de zomer met een bikini (lees lelijke pleister!)
Toch fijn om hier te lezen dat t echt wel goed komt met heel veel geduld!

Misschien een stomme vraag, maar helpt het als je bijvoorbeeld vaak naar de sauna gaat?
Vanwege de afvoer van afvalstoffen zeg maar...

Grt HEK
pi_116431346
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:45 schreef HEK82 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar helpt het als je bijvoorbeeld vaak naar de sauna gaat?
Vanwege de afvoer van afvalstoffen zeg maar...

Grt HEK
nee niet echt, gezien wat je eigenlijk afvoert, dat is enkel oppervlakkig vocht.
wat eventueel kan helpen (maar zo minimaal dat het niet echt aantoonbaar is) zijn lymfe drainages, dat is een bepaalde vorm van massage op de lymfeklieren.
het woord zelf klinkt wat 'zwaar' maar het is niets meer of minder dan zachtjes over de lymfe klieren wrijven, aaien eigenlijk meer. Lymfe zitten onderandere in je oksels en bij je liezen.
het helpt bv ook na operaties om vochtvorming te voorkomen, lymfen zorgen ervoor dat het binnen in je lichaam sneller wordt opgelost dus in theorie zou dat kunnen helpen na een laserbehandeling, de afvoer zou dan inwendig sneller moeten gaan.
pi_116456510
ja. zo'n vermoeden had ik al...dan maar gewoon geduld hebben...
pi_116558368

Dit is het resultaat bij mij, na 13x laseren met 8 weken ertussen (het Lasercentrum Veldhoven).
  zondag 9 september 2012 @ 16:58:00 #116
378920 Ploon
pi_116568111
wowww NenaLois dat ziet er goed uit!
is ie echt helemaal weg nu of moet je nog n keer?
op de foto is in ieder geval niks meer te zien, je zal wel super blij zijn :)
13 keer is ook best snel vind ik , gefeliciteerd met t resultaat , t ziet er echt mooi uit !
pi_116597363
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 16:58 schreef Ploon het volgende:
wowww NenaLois dat ziet er goed uit!
is ie echt helemaal weg nu of moet je nog n keer?
op de foto is in ieder geval niks meer te zien, je zal wel super blij zijn :)
13 keer is ook best snel vind ik , gefeliciteerd met t resultaat , t ziet er echt mooi uit !
Dankje! Ben zeker blij!! :)

Ja, hij is helemaal weg; niemand ziet meer iets iig. Als ik zelf met de neus er bovenop kijk zie ik nog een klein veegje; maar dat is echt te verwaarlozen. Ik laat deze niet meer behandelen. Het zal nog verder wegtrekken en met de zon erop wordt t nog mooier!

2 jaar over gedaan. Maar ik ben nog bezig met andere tatoo's... Deze op mn voet heb ik echt consequent met 8 weken ertussen laten doen.

Hopelijk geeft dit wat steun aan iedereen die bezig is met het weglaseren!
pi_116642464
Oh wauw NenaLois! Echt een mooi resultaat! Dat geeft zeker wat moed :)

Even een vraagje...heb je zelf gevraagd om behandeling om de 8 weken of was dat het advies? Ben wel benieuwd, zou het ook wel om de 8 weken willen...
  Moderator/colorchick dinsdag 11 september 2012 @ 14:43:20 #119
382129 crew  Donna
pi_116643171
Wauw NenaLois, ik hoop dat ik over 2 jaar ook zo`n foto kan plaatsen!

Ik heb donderdag m`n eerste behandeling. Kijk er echt enorm tegen op, maar ik zal toch even moeten doorbijten!
pi_116684949
Hoi Nena Lois, het is zeker een fantastisch resultaat, blij dat ik dezelfde behandelaar heb! Ik ben nu vanaf januari bezig en het gaat goed met verwijderen.
Jouw foto's zijn een goede motivatie

Groet CWW
  woensdag 12 september 2012 @ 13:40:24 #121
78918 SeLang
Black swans matter
pi_116685183
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 11:32 schreef NenaLois het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit is het resultaat bij mij, na 13x laseren met 8 weken ertussen (het Lasercentrum Veldhoven).
Wat heeft dat grapje nou gekost, 13x je voet laseren?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_116737553
NenaLois, kunt je misschien nog eens wat andere foto`s posten? In deel 6 van dit forum op pagina 4 geef je aan dat de foto`s met de mooie blauwe achtergrond gemaakt zijn bij de verwijderaar. Ik wil wel eens foto`s zien die je zelf gemaakt hebt en dan vanuit een andere hoek. Bijvoorbeeld van boven op de wreef en vanuit de binnenkant van de voet genomen. Ook normaal daglicht geeft weer een ander beeld.

Ik heb namelijk erg weinig vertrouwen in foto`s die gemaakt zijn door of bij deze verwijderaar. Ik zal uitleggen waarom. Op zijn website staat: “Het Lasercentrum is al vanaf 1994 het vertrouwde adres voor tattoo verwijderen….” Indien ze na 18 jaar nog niet in staat zijn om eigen fotomateriaal op hun eigen site te gebruiken heb ik erg mijn twijfels over de werkelijke resultaten die worden afgeleverd.

Zie hier de website foto`s http://www.tattoo-verwijderen.com/tattoo-verwijderen

Zie hier waar ze waarschijnlijk van vandaan komen http://www.saguenaylac.com/extreme/detatouage/index.html

Misschien ben ik paranoïde maar wil mensen wel behoeden voor eventuele teleurstellingen.
pi_116739116
@hanabal, het is waarschijnlijker dat die Franse site ze heeft gejat van het Lasercentrum. Ik ben 2 weken terug behandeld bij het lasercentrum en toevallig nog foto's gezien van verwijderde tatoeages. Je zit daar echt wl op de goede plek voor behandeling. Bovendien hebben ze daar professionele apparatuur en niet zo'n lullig dingetje wat op die Franse site te zien is.

Door zo'n soort laserapparaat ben ik de eerste keer behandeld bij iemand uit Nieuw Vennep en daar was mn tatoeage flink beschadigd en bloedde behoorlijk. Daarna ben ik overgestapt naar het Lasercentrum in Breda.

Groet CWW
pi_116886354
Helaas geen reactie van NenaLois. Jammer dat ze nog geen nieuwe overtuigende foto`s heeft geplaatst.

CWW, Ik hoop dat je gelijk hebt maar krijg steeds meer twijfel. Na een weekend op Google ben ik alleen nog maar sceptischer geworden. Ik ben nog meer foto`s tegengekomen van buitenlandse bedrijven die hier gebruikt worden.

Kijk hier;
http://www.oudsuyt.nl/voorbeelden.html Grote foto onderaan.
Deze komen waarschijnlijk van http://www.lasertattooremoval.com.au/pages/reworked.html

En hier;
http://www.bylaser.nl/tatoeages/ foto vogel onderaan.
http://www.lasersurgery.com/tattoo-removal/ vogel halverwege de pagina.
  Moderator/colorchick maandag 17 september 2012 @ 14:22:22 #125
382129 crew  Donna
pi_116889625
Ik heb nou 1 behandeling gehad, afgelopen donderdag en sinds vandaag jeukt het echt als een dolle. Ik heb een soort ruwe waas over de tattoo liggen, maar zie verder nog niet echt verandering. Ik ben ook een beetje ongeduldig denk ik. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')