* checkt profiel*quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:32 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik snap hier niets van
Een tatoeage was toch juist zo stoer omdat het voor altijd is? En nu gaan jullie duizenden euros uitgeven om hem weer weg te halen
Fail
Elke keer de laser intensiveren is inderdaad normaal. Zo weet je eigenlijk toch ook dat je progressie moet boeken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Grunn1979 het volgende:
Vandaag mijn behandelaar gevraagd of ze de instellingen veranderde per behandeling... ze antwoorde hierop dat ze het apparaat hoger zet waardoor ze elke keer de tatoeage iets dieper behandeld dan de vorige keer. De inktlaag die dieper ligt wordt dan behandeld en zo verder en verder. Ik vroeg mij af of dit altijd zo gaat of uberhaupt wel klopt.
Het is de 4e keer dat ik ben geweest en de tatoeage wordt langzaam lichter. Ik zal over 2 maanden een foto plaatsen van nu en 1 van dan. Zeg maar 1 november :-)
(Ik ga overigens 1x in de 4 maanden. Waarschijnlijk vanaf nu 1x in de 3 maanden maar als ik lees over 1x in de 6 tot 8 weken lijkt mij dit geldverspilling. 10 weken tussen de behandelingen zou ik toch minimaal aanhouden.)
nee niet echt, gezien wat je eigenlijk afvoert, dat is enkel oppervlakkig vocht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:45 schreef HEK82 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar helpt het als je bijvoorbeeld vaak naar de sauna gaat?
Vanwege de afvoer van afvalstoffen zeg maar...
Grt HEK
Dankje! Ben zeker blij!!quote:Op zondag 9 september 2012 16:58 schreef Ploon het volgende:
wowww NenaLois dat ziet er goed uit!
is ie echt helemaal weg nu of moet je nog n keer?
op de foto is in ieder geval niks meer te zien, je zal wel super blij zijn
13 keer is ook best snel vind ik , gefeliciteerd met t resultaat , t ziet er echt mooi uit !
Wat heeft dat grapje nou gekost, 13x je voet laseren?quote:Op zondag 9 september 2012 11:32 schreef NenaLois het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat bij mij, na 13x laseren met 8 weken ertussen (het Lasercentrum Veldhoven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |