Mmmmm smoothies!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:22 schreef wyccie het volgende:
Wow, ik ben zo blij met de staafmixer!
Gelijk een smoothie van aardbeien, ananas en banaan mee gemaakt.
Ik had de maatbeker vol fruit en dacht dat dat nooit goed zou komen, maar het pureert als een gek.
Ja, zeker als het per uur een verhoging van meer dan een euro isquote:
Ruim 170 euro per maand, als je fulltime werkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, zeker als het per uur een verhoging van meer dan een euro isOp jaarbasis is dat best veel geld
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, zeker als het per uur een verhoging van meer dan een euro isOp jaarbasis is dat best veel geld
Tijd voor een andere werkgever?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:38 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Mijn beloning voor meer dan tien jaar trouwe dienst is slechts een schamele 11 cent per uur loonsverhoging.
Jij werkt bij een winkel toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:42 schreef wyccie het volgende:
Gek genoeg hebben we nu al een andere werkgever.![]()
Ik blijf nog even aanmodderen hier, volgend jaar hoop ik dan een echte baan te hebben.
Ja, ik ook. Tijdje geleden zag het er nog somber uit. Was toen echt geen pretje.quote:
Klopt. En ik krijg natuurlijk personeelskorting.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Jij werkt bij een winkel toch?
Ik kreeg ook nooit veel loonsverhoging in de horeca, maar ik zit nu bij een uitzendbureau, en die schalen dus best snel door![]()
Same here, maar dan voor winstdelingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, personeelskorting zit er voor mij helaas niet in, zou wel tof zijn
Hehe, dat zou inderdaad wel fijn zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, personeelskorting zit er voor mij helaas niet in, zou wel tof zijn
Lekker dik vest aan, sloffen aan, gasfornuis of de oven aan... dan krijg je het toch wel warm?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, dat zou inderdaad wel fijn zijn geweest.
Ik denk dat je wel een grote kans maakt, LB. Ik duim voor je mee.
Honger, dus koken, maar ik wil niet, want ik heb het koud.
Ohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gaaf Kwak!![]()
En LB ook goed bezig![]()
Ik ben iets minder blij, eerst wordt er aan alle kanten gesproken over een mogelijk vast contract en dan eindig je met een tijdelijk contract tot aan je verlof met de toezegging dat je misschien terug mag komen
Damn, dat is wel zuur zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gaaf Kwak!![]()
En LB ook goed bezig![]()
Ik ben iets minder blij, eerst wordt er aan alle kanten gesproken over een mogelijk vast contract en dan eindig je met een tijdelijk contract tot aan je verlof met de toezegging dat je misschien terug mag komen
Als dat zo is zullen ze het nooit toegeven, en juist op economie gaan schuivenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh
Klinkt niet helemaal zuiver ivm je zwangerschap... ga je het aanvechten als blijkt dat je niet verlengd wordt? Of zijn er andere omstandigheden veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |