Ik had er nog niet zo over nagedacht.. over zijn afwezigheid enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is een retorische vraag neem ik aan?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
En anders voer ik het aan onze buurmanHij blij dat ie een keertje mag komen
Dat en vakantie vieren muwhahahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was dat de reden dat je hier niet was.. omdat je fulltime moest gamen?
55 monkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kijk in de OP van het diablo topic.
welk level bern je?
Ne ne sssst, Que_ is masterfokkerquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
Een hartje in de TT, je doet het verkeerd!
Te hoog.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:05 schreef shifto het volgende:
[..]Hij komt niet aan mijn eten, kutrj
[..]
Dat en vakantie vieren muwhahahaha
[..]
55 monk
[..]
Ne ne sssst, Que_ is masterfokker
Je gaat mij niet vertellen dat je dat nog niet bent?quote:
Zit vast met DH in inferno, moet volledig nieuwe gear, totaal geen plezier in farmen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je dat nog niet bent?Ik begon veul later
Wat!?quote:
Ja, wat!quote:
Mi amigo. Tres cerveza por favor! Ariba ariba, andale!quote:
Super Street Fighter II Turbo!quote:
Oh echt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Super Street Fighter II Turbo!Doen we nog steeds wel eens. Avondje bier hakken en Street Fighter spelen!
Lion King en Lost Vikings op de SNESquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik wacht nog totdat we weer als vanouds MoHAA gaan spelen.
Maar zaterdag mocht ik van Hara SFII op de Sega spelen.
Maatje van me heeft nog een werkende SNES staan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:34 schreef Crutch het volgende:
Oh echt?![]()
Ik wacht nog totdat we weer als vanouds MoHAA gaan spelen.
Wat is het toch een schat!quote:Maar zaterdag mocht ik van Hara SFII op de Sega spelen.
Ik was megaverslaafd aan de hele Donkey Kong Country-serie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Lion King en Lost Vikings op de SNES
En Counterstrike en Commander Keen op de PC
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maatje van me heeft nog een werkende SNES staan!
quote:Wat is het toch een schat!
Cum at me brah.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
Gamers.
Mensen die geen warrior worden.
Fucking monks en mages. Ik ownde ze altijd keihard in Dungeon Siege.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn vorige ex (dus die voor de huidige) was moeeeeeeillijk goed in donkey kong. Die speelde dat hele spel uit en ik zat alleen maar met mn bek vol tanden er naast.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik was megaverslaafd aan de hele Donkey Kong Country-serie.
Metal Gear Solidquote:
Kan ik ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Mn vorige ex (dus die voor de huidige) was moeeeeeeillijk goed in donkey kong. Die speelde dat hele spel uit en ik zat alleen maar met mn bek vol tanden er naast.Met die tyfusmijnwagentjes. Wat was ik daar slecht in zeg.
GO?quote:
1.6 natuurlijk. Maar ook dat heb ik al 6 jaar niet meer gespeeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Globale Offensive, nieuwe CS jonguh, komt binnenkort!
SHIFTOOOOO!!!!!! ETEEEEEEEEEEEN!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Globale Offensive, nieuwe CS jonguh, komt binnenkort!
En dan kom je wel naar Utrecht!? Je moet maandag 25 juni komen, dan wordt het pas gezellig!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:34 schreef Skv het volgende:
Ik drink bier. Zaterdag NL kijken in Tivoli in Utrecht!
Heb je er nog wat over?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben nu 238593190853290 cupcakes aan het maken.
Ik kom wel vaker in Utrecht hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan kom je wel naar Utrecht!? Je moet maandag 25 juni komen, dan wordt het pas gezellig!
Ik niet zo heel vaak meer eerlijk gezegd, maar maandag de 25ste komen Unearth en Hatebreed voor een concertje. Vette techno jongen!quote:
Thx, maar ik slaap nog niet!quote:
Listen to what I say o!quote:
Klopt, het is nu bierdrinktijd!quote:
Bier bestaat voor minstens 95% uit water!quote:
Details?quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:41 schreef WasMachinator het volgende:
Zow dat was wel een leuk dagje
helaas niet echt iets spannends gebeurd though maar een vervolg komt er denk ik wel
Details?quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
opzich wel, maar deze ochtend trek ik het beter dan gister
Bah, zit ik helemaal te denken dat het door een leuke collega of vlinders over een date vanavond komt. Is het zo'n gezapig verhaalquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister meer geslapen dan eergister. Dus vandaar
Sorryquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:21 schreef twi het volgende:
Bah, zit ik helemaal te denken dat het door een leuke collega of vlinders over een date vanavond komt. Is het zo'n gezapig verhaal
Dat is voor mij wel een afknapper, Duits. Weet je wat nog een grotere afknapper is? Duitse vrouwen die Nederlands proberen te praten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:24 schreef Cue_ het volgende:
Sorry![]()
kreeg gister alleen een sms van de Duitser dat ie het gezellig had in t cafe
Dus nee weinig interessants.
Andersom is veel erger.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel een afknapper, Duits. Weet je wat nog een grotere afknapper is? Duitse vrouwen die Nederlands proberen te praten.
Voor mij over het algemeen ook. Maar heb een duitse vriendin die goed Nederlands kan en deze Duitser kan ook goed Nederlands. Dus je hoort enkel het accent. Ach daar kan ik me wel overheen zettenquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:26 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is voor mij wel een afknapper, Duits. Weet je wat nog een grotere afknapper is? Duitse vrouwen die Nederlands proberen te praten.
Sowieso Nederlanders die een andere taal spreken. Ik heb niet de illusie dat ik veel beter klink met mijn Engels, maar mensen in de trein die in het Engels een telefoongesprek voerenquote:
Het accent is juist het ergste. Gewoon dat je hóórt waar iemand vandaan komt. Denen zijn daar ook tenenkrommend in. Of Spanjaarden met hun "no?" aan het einde van elke zin.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij over het algemeen ook. Maar heb een duitse vriendin die goed Nederlands kan en deze Duitser kan ook goed Nederlands. Dus je hoort enkel het accent. Ach daar kan ik me wel overheen zetten
Dan kan je met geen enkele nederlander wat beginnen, want iedereen heeft wel een accent mbt de buurt waar hij/zij is opgegroeidquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:28 schreef twi het volgende:
Het accent is juist het ergste. Gewoon dat je hóórt waar iemand vandaan komt. Denen zijn daar ook tenenkrommend in. Of Spanjaarden met hun "no?" aan het einde van elke zin.
Gisteren ook weer iemand hier op de gang:quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:28 schreef twi het volgende:
[..]
Sowieso Nederlanders die een andere taal spreken. Ik heb niet de illusie dat ik veel beter klink met mijn Engels, maar mensen in de trein die in het Engels een telefoongesprek voeren
Sowieso Spanjequote:Het accent is juist het ergste. Gewoon dat je hóórt waar iemand vandaan komt. Denen zijn daar ook tenenkrommend in. Of Spanjaarden met hun "no?" aan het einde van elke zin.
Ik zweer dat ik volkomen accentloos Nederlands spreek. En al helemaal niet met het lokale dialect. Daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je met geen enkele nederlander wat beginnen, want iedereen heeft wel een accent mbt de buurt waar hij/zij is opgegroeid
Nouja, een niet al te zwaar accent staat wel op het Eisenlijstje Deel II die ten alle tijden kan vervallen, omdat je iemand leuk vindt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:33 schreef Cue_ het volgende:
Dan kan je met geen enkele nederlander wat beginnen, want iedereen heeft wel een accent mbt de buurt waar hij/zij is opgegroeid
Maybe. Maar dan nog is het groepje dat dat ook doet erg kleinquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zweer dat ik volkomen accentloos Nederlands spreek. En al helemaal niet met het lokale dialect. Daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
Dan moeten wij maar wat beginnen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zweer dat ik volkomen accentloos Nederlands spreek. En al helemaal niet met het lokale dialect. Daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
oww, ja kijk, dan is het andersquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:35 schreef twi het volgende:
Nouja, een niet al te zwaar accent staat wel op het Eisenlijstje Deel II die ten alle tijden kan vervallen, omdat je iemand leuk vindt.
Lange tafel kopen en 's ochtends aan de korte zijden gaan zitten. Dan hebben we in elk geval een toekomst.quote:
Ik heb een licht accent hequote:Op woensdag 6 juni 2012 08:41 schreef twi het volgende:
Lange tafel kopen en 's ochtends aan de korte zijden gaan zitten. Dan hebben we in elk geval een toekomst.
Na het weekend? Daar zie ik het nut niet zo van in.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb een licht accent he
Ow en ik ontbijt smorgens niet. Hmm alleen in het weekend. Dan moet je daarna wel tandenpoetsen!
noise.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:41 schreef WasMachinator het volgende:
Zow dat was wel een leuk dagje
helaas niet echt iets spannends gebeurd though maar een vervolg komt er denk ik wel
Na de pindakaas!quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:43 schreef twi het volgende:
Na het weekend? Daar zie ik het nut niet zo van in.
Okquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:43 schreef Skv het volgende:
Moggel!
Ik heb zojuist mijn baas een 'dikke homo' genoemd.
En toen gaf 'ie je een knipoog? Jij mooiboy met je lekkere krullerige lange haartjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:43 schreef Skv het volgende:
Moggel!
Ik heb zojuist mijn baas een 'dikke homo' genoemd.
Nu ga ik koffie drinken. Wat een dramatisch kutweer zeg. Maar weer de trein gepaktquote:
Hij liep sikkeneurig weg naar zijn kantoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:46 schreef twi het volgende:
[..]
En toen gaf 'ie je een knipoog? Jij mooiboy met je lekkere krullerige lange haartjes.
Wat een voetveeg. Waarom ben jij zijn baas niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Hij liep sikkeneurig weg naar zijn kantoor.
Echt verschrikkelijk dat de droge trein een optie isquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Nu ga ik koffie drinken. Wat een dramatisch kutweer zeg. Maar weer de trein gepakt
Ik kom er ook nu pas achter dat ik met mijn weekendOV niet eens korting heb door de week 's ochtends.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk dat de droge trein een optie is
Dat wist je nog niet?quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:54 schreef Skv het volgende:
Ik kom er ook nu pas achter dat ik met mijn weekendOV niet eens korting heb door de week 's ochtends.
Ja, zo zit het blijkbaar. Wist ik veel, ik heb dat ding (na 6,5 jaar weekOV) omgezet omdat ik de laatste tijd vooral in het weekend verwachtte te reizen. Wat ik dus niet doe.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?![]()
Je hebt wel korting, maar alleen na 9 uur en voor uhm iets van 19.00 uur .. zoiets
Tenminste zoiets was het ooit toen ik nog echt OV had
Ja lekker onhandig dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Ja, zo zit het blijkbaar. Wist ik veel, ik heb dat ding (na 6,5 jaar weekOV) omgezet omdat ik de laatste tijd vooral in het weekend verwachtte te reizen. Wat ik dus niet doe.
Gelukkig kun je het over 6 maanden weer veranderen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, zo zit het blijkbaar. Wist ik veel, ik heb dat ding (na 6,5 jaar weekOV) omgezet omdat ik de laatste tijd vooral in het weekend verwachtte te reizen. Wat ik dus niet doe.
Nah, in september kan ik de boel inleveren want dan heb ik volgens mij geen recht meer op OV.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:20 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het over 6 maanden weer veranderen.
Een verschrikkelijk saaie en lange dag zonder dat je 'm door kunt spoelen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
http://www.mixcloud.com/y(...)er-live-fabric-2006/
Zo'n dag gaat het vandaag worden.
Ja. Met ontspanning en geen productiviteit whatsoever.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:21 schreef twi het volgende:
[..]
Een verschrikkelijk saaie en lange dag zonder dat je 'm door kunt spoelen?
Huuuurrrrrrquote:
En terecht, er zijn slechtere plekken om te bivakkeren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:31 schreef MohMi het volgende:
Godvergeten klote schoonmaakkutkarretje met Weener groeper die er met een blaasding achterloopt, nu al een HALF UUR LANG ONDER M'N RAAM!!
Pak met pek staat anders op het vuur inmiddelsquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:34 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht, er zijn slechtere plekken om te bivakkeren.
Normaal gesproken wel maar momenteel niet, brengt niet echt de boodschap overquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:44 schreef twi het volgende:
Wat een taalgebruik, mevrouw. En de helft moet ik Googlen. Zit er bij jou ook een zachte g doorheen?
Ik ben 100 ja, in mijn tijd was dit hippe shit gvd.quote:
Ik heb wel wat modernere voorstellen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar momenteel niet, brengt niet echt de boodschap overEn nú, nu ik twee bakken koffie in m'n mik heb waardoor ik wrs niet meer kan slapen, nú gaan ze ergens anders heen. En is het schoner buiten? Natuurlijk niet! Want, news flash, het REGENT en ze zijn hierachter aan het BOUWEN!!
![]()
Adem in, adem uit...
[..]
Ik ben 100 ja, in mijn tijd was dit hippe shit gvd.
Ik zie hier net mijn rRammar Axe staan, denk dat die het werk wel doet, zelfs bij stomme kutkarretje. Hak zijn borstels eraf en make him wear them like tutu gvdquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb wel wat modernere voorstellen.
Ik word er wel een beetje opgevonden van, dat agressieve. Wat jij, Mur?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar momenteel niet, brengt niet echt de boodschap overEn nú, nu ik twee bakken koffie in m'n mik heb waardoor ik wrs niet meer kan slapen, nú gaan ze ergens anders heen. En is het schoner buiten? Natuurlijk niet! Want, news flash, het REGENT en ze zijn hierachter aan het BOUWEN!!
![]()
Adem in, adem uit...
[..]
Ik ben 100 ja, in mijn tijd was dit hippe shit gvd.
Moar, moarquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zie hier net mijn rRammar Axe staan, denk dat die het werk wel doet, zelfs bij stomme kutkarretje. Hak zijn borstels eraf en make him wear them like tutu gvd
Ik vind het wat slapjes eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik word er wel een beetje opgevonden van, dat agressieve. Wat jij, Mur?
Pan met kokende olie of pek HOPPAAquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n pan met hete shit die je uit je raam gooit als je huis bestormt wordt.
Woon jij ook al in de sjotverdesjotver-zone?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:52 schreef muhahaha het volgende:
Hm ze zijn bij MohMi achter aan het bouwen, vanavond even als een eckte stalkert door de buurt om te kijken waar ze woont
Waarom weet jij dat..? xDquote:
Zeg jongetje, heb jij mijn bijl al gezien? Weet waar je aan begint!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:53 schreef MohMi het volgende:
Zeg jongetje, heb jij mijn bijl al gezien? Weet waar je aan begint!
Jongetje? Er bestaan mensen die ouder zijn dan jij, meiske.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat..? xD
[..]
Zeg jongetje, heb jij mijn bijl al gezien? Weet waar je aan begint!
's-Hertogenbosch jonguh! Stad van de bossche bollen, de mooie binnenstad, de vele cafeetjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Woon jij ook al in de sjotverdesjotver-zone?
Een stuk of 3.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Jongetje? Er bestaan mensen die ouder zijn dan jij, meiske.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:52 schreef muhahaha het volgende:
Hm ze zijn bij MohMi achter aan het bouwen, vanavond even als een eckte stalkert door de buurt om te kijken waar ze woont
Omdat ik met Mur heb gespeeldquote:
Wel??quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Jongetje? Er bestaan mensen die ouder zijn dan jij, meiske.
Ze gaat voor mannen die de BBQ kunnen bedienenquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:54 schreef twi het volgende:
[..]
33% kans wel. Of val je op jonger, MohMi?
Niet per sequote:Op woensdag 6 juni 2012 09:54 schreef twi het volgende:
[..]
33% kans wel. Of val je op jonger, MohMi?
Gisteren is mijn eerste grijze haar uit mijn hoofd getrokken. Dus ik zit er niet ver van afquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel??Mijn vrienden hebben me wijsgemaakt van niet
![]()
Ben jij dan zo heul grijs en loop jij met een karretje?
Wat een tyfuslijers zijn die kutwaterschappen zeg. Kan ik ff 185,54 + 7 E aanmaningskosten lappen omdat ik op 1 januari nog samenwoonde. Vier weken later niet meer, maar moet voor het hele jaar betalen. Wat een mongols.quote:Wordt de aanslag ingezetenenheffing verrekend bij verhuizing?
Nee, de ingezetenenheffing is een peildatum belasting. Dit betekent dat iedereen die op 1 januari bij de gemeente op een bepaald perceel staat ingeschreven belastingplichtig is voor het hele jaar. Verhuist u in de loop van het jaar, dan wordt de gehele aanslag aan u in rekening gebracht. Er vindt dus geen vermindering of terugbetaling plaats. Mocht u toch voor twee adressen een aanslag ingezetenenheffing hebben ontvangen, dan kunt u een bezwaarschrift indienen via Mijn Loket.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze gaat voor mannen die de BBQ kunnen bedienen
Grijze haren zijn net Polen, zodra de eerste is gesignaleerd weet je dat er meer zullen komen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:55 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteren is mijn eerste grijze haar uit mijn hoofd getrokken. Dus ik zit er niet ver van af
Ach zolang zijn worst goed wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:56 schreef MohMi het volgende:
[..]Het mooiste is dat ie hier nu bekend staat als BBQ man, maar dat ik te laat op het feestje was waardoor de BBQ al weg was
![]()
Kunnen we samen elkaars grijze haren tellen terwijl we omroep Max kijken!quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:55 schreef twi het volgende:
[..]
Gisteren is mijn eerste grijze haar uit mijn hoofd getrokken. Dus ik zit er niet ver van af
quote:
Blij dat ik niet die reactie op de BBQ-man's worst hadquote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken of ik moet lachen, facepalmen of huilen.
Doe een combi, maak een foto en post die hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken of ik moet lachen, facepalmen of huilen.
Wat, is je pandapunten-saldo weer leeg?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:58 schreef MohMi het volgende:
Blij dat ik niet die reactie op de BBQ-man's worst had
HIER WEL.quote:
Maak voortaan een foto van jezelf waar je het uitbeeldt, kunnen we ook nog een beetje fappen terwijl je wachten tot je je plaatje fixt.quote:
Haha, die vrouw.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:03 schreef Skv het volgende:
Hoe kan dat nou.Ik heb 'm zelfs op mn dropbox gehost. Laat maar. Zo leuk was 'ie niet.
Goeie tip!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:03 schreef twi het volgende:
[..]
Maak voortaan een foto van jezelf waar je het uitbeeldt, kunnen we ook nog een beetje fappen terwijl je wachten tot je je plaatje fixt.
Ik zie het plaatje wel echter is hij samengedrukt om 1 of andere vage reden en als ik hem open kan ik niet scrollenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon de url copy pasten.. men hoe moeilijk
Jammer genoeg aait hij de clam alleenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat SKV de meeste clam van ons allen hier regelt, hoor
Druk op het plaatje.. bovenin de link.. copy paste dat ding.. klaar .quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje wel echter is hij samengedrukt om 1 of andere vage reden en als ik hem open kan ik niet scrollen(met de pijltjes toetsen lukte het wel).
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat SKV de meeste clam van ons allen hier regelt, hoor
Soms is dat nodig zodat de clam uit zichzelf opent en haar parelroze binnenkant toont. Je kunt niet bij iedere clam een scherp voorwerp er tussen frotten en dan maar open forceren, muhahahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer genoeg aait hij de clam alleen
Euhm. Dat kan prima hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Soms is dat nodig zodat de clam uit zichzelf opent en haar parelroze binnenkant toont. Je kunt niet bij iedere clam een scherp voorwerp er tussen frotten en dan maar open forceren, muhahaha
Waz met jou!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Soms is dat nodig zodat de clam uit zichzelf opent en haar parelroze binnenkant toont. Je kunt niet bij iedere clam een scherp voorwerp er tussen frotten en dan maar open forceren, muhahaha
Doet me denken aan een oester.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waz met clam!quote:
Mogguh SSS! Misschien kun jij ons vertellen wat de meest efficiënte wijze is om clam open te krijgen?quote:
Pandaquote:
Vijf minuutjes koken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef MohMi het volgende:
Mogguh SSS! Misschien kun jij ons vertellen wat de meest efficiënte wijze is om clam open te krijgen?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer genoeg aait hij de clam alleen
Bij hoeveel jaar ben je een Dodo?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Panda![]()
BIj ons in Enschede ben je pas panda als je 1 jaar lang niet geneukt hebt. We hadden er in mn studentenhuis zelfs een award voor: de huyspanda-award.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Panda![]()
BIj ons in Enschede ben je pas panda als je 1 jaar lang niet geneukt hebt. We hadden er in mn studentenhuis zelfs een award voor: de huyspanda-award.
Jawel hoor, hopelijk volgende week weer maar dan nuchter(-der).quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef twi het volgende:
[..]
En dan toch al die frustratie. Was 'ie niet goed?
Heel niet waar. Ik heb een paar weken geleden terug nog geneukt.quote:
als geester.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je nog nooit geneukt hebt, uitsterven ditdat
Heet maken natuurlijk. Als ie dan dicht blijft heb je een slechte en moet je hem wegdoen...quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef MohMi het volgende:
Mogguh SSS! Misschien kun jij ons vertellen wat de meest efficiënte wijze is om clam open te krijgen?
Sorry, je bent nog steeds een panda in mijn ogen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Heel niet waar. Ik heb een paar weken geleden terug nog geneukt.
Advies van de dag!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heet maken natuurlijk. Als ie dan dicht blijft heb je een slechte en moet je hem wegdoen...
Hij is zwart/wit en klimt graag in bamboe?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Sorry, je bent nog steeds een panda in mijn ogen.
Zoiets.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is zwart/wit en klimt graag in bamboe?
Geen wilde ideeën krijgen. Moh is al van shifto.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij sprong door de hitte van de BBQ al open?![]()
De panda is zwart en wit.En hij is toegevoegd aan de gedrongen karakteristieke vorm van een beer daarom is hij een herkenbare dier.Ze lijken erg op andere dieren.En ze hebben een sterk ontwikkelde spieren rond hun kaak.En ze kunnen makkelijk bamboe stengels eten daarom hebben ze grote verpetterende kiezen.En de kop van de panda is zeer waarschijnlijk rond als een beer.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is zwart/wit en klimt graag in bamboe?
Ok schat jij zal het wetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geen wilde ideeën krijgen. Moh is al van shifto.
Nah niet nodig, de alcoholische versnaperingen icm vijf maanden hormonen opsparen was genoeg om met half open clam rond te lopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij sprong door de hitte van de BBQ al open?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, lees mijn posts dan eens.
Godverquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah niet nodig, de alcoholische versnaperingen icm vijf maanden hormonen opsparen was genoeg om met half open clam rond te lopen
Gadverdamme
Oké, ik ben vrij visueel ingesteld en dat komt nu gewoon heel slecht uit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nah niet nodig, de alcoholische versnaperingen icm vijf maanden hormonen opsparen was genoeg om met half open clam rond te lopen
Gadverdamme
De tyfus.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gadverdamme
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:15 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, ik ben vrij visueel ingesteld en dat komt nu gewoon heel slecht uit.
Wij iets andersquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:16 schreef MohMi het volgende:
[..]En nu heb ik Pink van Aerosmith in mijn hoofd
Gok eens?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Maar even voor deze ouwe doos..
Dat clam.. waar staat het nu precies voor? En dan bedoel ik ook PRECIES ?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Die zijn van hara.quote:
Niemand durft kut te zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk eerder dat het een niveau probleem is. Schakel even naar dom, dan zul je zien dat het heel simpel isquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Weet je wat mij stoort? Dat ze niet netjes per kleur op een rij staan. En dat de bovenkant van het stopcontact niet op één lijn zit met het blokjesbehang.quote:
Een kut dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou ik zat dus te twijfelen tussen gewoon seks, kut, neuken..
Dat probeer ik zo af en toe wel, maar het lukte nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik denk eerder dat het een niveau probleem is. Schakel even naar dom, dan zul je zien dat het heel simpel is
Tnxquote:
It's the color of passion!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:16 schreef MohMi het volgende:
En nu heb ik Pink van Aerosmith in mijn hoofd
Crazy, met clip! Alicia Silverstonequote:
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik het woord clam buiten FOK! om niet gebruik, het is eigenlijk alleen in dit topicquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik zo af en toe wel, maar het lukte niet
[..]
Tnx
Ik ga het introduceren. Heb hier in de stad al een woord geintroduceerd dat nu door de hele studentenpopulatie wordt gebruikt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik het woord clam buiten FOK! om niet gebruik, het is eigenlijk alleen in dit topic
Waarom dan wel in godsnaam?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik het woord clam buiten FOK! om niet gebruik, het is eigenlijk alleen in dit topic
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geester heeft ons besmet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom dan wel in godsnaam?
net als garp.. en prono.. ik snap dat gewoon niet
Ik weet het ook niet... geester kwam ermee, die wilde clam gaan regelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom dan wel in godsnaam?
net als garp.. en prono.. ik snap dat gewoon niet
Welk woord?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga het introduceren. Heb hier in de stad al een woord geintroduceerd dat nu door de hele studentenpopulatie wordt gebruikt.Kijken of het weer lukt.
DAT IDD!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je wat mij stoort? Dat ze niet netjes per kleur op een rij staan. En dat de bovenkant van het stopcontact niet op één lijn zit met het blokjesbehang.
Gehoord niet maar het gebruik welquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:22 schreef SicSicSics het volgende:
Maar clam is een best gangbare term.Het is echt niet zo dat ik hem hier voor het eerst heb gehoord.
Sure, beter laat dan nooit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:21 schreef MohMi het volgende:
DAT IDD!![]()
Twi, trouwen..?Kunnen we samen een dwangneurotisch maar oh zo perfect geordend huishouden runnen:@
Ik gooi alleen wel soms met pannen met pastasaus.
hboverhemd.quote:
Ook zo'n mooie inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:22 schreef muhahaha het volgende:
Gehoord niet maar het gebruik wel
Net als pruim
Echt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:22 schreef SicSicSics het volgende:
Maar clam is een best gangbare term.Het is echt niet zo dat ik hem hier voor het eerst heb gehoord.
Maar, heb je er nog een paar over! Zien er fucking lekker uit!quote:
Dat zijn tegeltjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je wat mij stoort? Dat ze niet netjes per kleur op een rij staan. En dat de bovenkant van het stopcontact niet op één lijn zit met het blokjesbehang.
Ik pochte met jouw randomized ellende.quote:
Heel soms maar, als mijn pasta saus waar ik zo op heb gezwoegd is verpest omdat het bezoek waar ik voor kookte te laat kwamquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Sure, beter laat dan nooit.
Waarom gooi jij met pannen met pastasaus?
Pls Hara zet de kleurtjes netjes bij elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
You want some of this? U WANT SOME OF DIS BRA?!?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij wordt hier ook vaker gewoon in het Nederlands gehoord. Mossel!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Echt?![]()
Ik zou wegduiken van die personen als ik ze zou kennen
Alsjeblieft, doe het dan tenminste zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
You want some of this? U WANT SOME OF DIS BRA?!?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kak lekker op. Ik ben klaar met die dingenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pls Hara zet de kleurtjes netjes bij elkaar
Bijna altijd alleen bij mannen onder elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij wordt hier ook vaker gewoon in het Nederlands gehoord. Mossel!En dan meestal niet op een complimenteuze manier.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:27 schreef twi het volgende:
[..]
Alsjeblieft, doe het dan tenminste zo
[ afbeelding ]
Dat is in elk geval nog een beetje draaglijk...
Die krijg je meegeleverd voor erna... Voor je glazuur!quote:
Meteen poetsen voor een frisse ademquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die krijg je meegeleverd voor erna... Voor je glazuur!
Glazuur is kkranzig, dat zal ik nooit gebruiken. NOOIT.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je hebt tandpasta gebruikt als glazuur!!
Tuurlijk, als er vrouwen bij zijn gedraagt iedereen zich altijd voorbeeldig!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:
Bijna altijd alleen bij mannen onder elkaar
Ze zijn al weheg, sorry vriendjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Skv het volgende:
Ik voel me een autist, maar ik heb ook liever dat je ze anders rangschikt.
Eens.. die volgorde klopt gewoon nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:27 schreef twi het volgende:
[..]
Alsjeblieft, doe het dan tenminste zo
[ afbeelding ]
Dat is in elk geval nog een beetje draaglijk...
Ik gok dat jij nooit muffins voor ons gaat bakken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:30 schreef Harajuku. het volgende:
AL DAT HARDE WERK EN DAN GAAN JULLIE LOPEN ZEIKEN OVER DIE ENE STOMME GELE DAAR. NOU. DAAR HEB IK WAT OP TERUG. EUHEUHEUHSEHHBFEIJIUEEHSHEHS
Nou, oester dus wat vrij vertaald naar clamquote:
Als ik muffin wil, bak ik ze zelf wel. Lekker met stukjes chocolade erinquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik gok dat jij nooit muffins voor ons gaat bakken?
Ja, en beter weet je dat ik fucking lekker bak. Met mijn verjaardag nog een Schwarzwalder Kirschtorte gemaakt, ik draai daar mijn hand niet voor om!quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik gok dat jij nooit muffins voor ons gaat bakken?
quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/Als MohMi ze bakt gaat er gras inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.img] Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik muffin wil, bak ik ze zelf wel. Lekker met stukjes chocolade erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf uit een pakje?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik muffin wil, bak ik ze zelf wel. Lekker met stukjes chocolade erin![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef muhahaha het volgende:
Nou, oester dus wat vrij vertaald naar clam.
Ik vraag me af of de engelsen dezelfde termen gebruiken
Zei ik wat over de kleuren? Ik heb niets gezegd over de kleuren. Ik vind ze in een heel erg mooie volgorde staan. Logisch ook wel, dat die gele daar stond.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, en beter weet je dat ik fucking lekker bak. Met mijn verjaardag nog een Schwarzwalder Kirschtorte gemaakt, ik draai daar mijn hand niet voor om!
Die is inmiddels hartstikke oud, hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zei ik wat over de kleuren? Ik heb niets gezegd over de kleuren. Ik vind ze in een heel erg mooie volgorde staan. Logisch ook wel, dat die gele daar stond.
Mag ik een stukje Schwarzwalder Kirschtorte?
Slijmbal.. ze waren toch al opquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zei ik wat over de kleuren? Ik heb niets gezegd over de kleuren. Ik vind ze in een heel erg mooie volgorde staan. Logisch ook wel, dat die gele daar stond.
Je begint er zo'n beetje elke dag overquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Maar blijf het raar vinden, maar dat ligt dan blijkbaar aan mij. Of gewoon omdat het hier ineens zoooo vaak gebruikt wordt en verder nergens (waar ik kom/mensen spreek)
Je hoort het bijna niet omdat het een mannending isquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Maar blijf het raar vinden, maar dat ligt dan blijkbaar aan mij. Of gewoon omdat het hier ineens zoooo vaak gebruikt wordt en verder nergens (waar ik kom/mensen spreek)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ik er gek van wordquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je begint er zo'n beetje elke dag overwat maakt het uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |