Dat... faalTT faaltquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, het ging over die twee jaar verkering van Schaar!
Ik ben zoeen die met zn hele naam op FOK! te vinden is.quote:
+ 1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
Nu klopt het beeld wat ik van je heb in mijn hoofd heul niet meer
Dan gaat hij dood denk ikquote:
Oh ja vast. Maar dan weet ik hem nog niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben zoeen die met zn hele naam op FOK! te vinden is.
En tetten!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan gaat hij dood denk ik.
Hoewel hij vast wel komt als ik zeg dat er heul veul drank is
heb je gedmtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja vast. Maar dan weet ik hem nog niet.
Mijn eigen beeld van mezelf in m'n hoofd heeft ook zeker een half jaar niet geklopt, ik moest er zelf heul aan wennenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
Nu klopt het beeld wat ik van je heb in mijn hoofd heul niet meer
Alleen die laatste klopt niet meer. Maar we hebben best wel een faal-relatie als dat helptquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar mijn lieve kinderoppas met autisme en vrijgezelligheid
Het heeft in ieder geval de was een tijdje uitgesteld.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed. Bedankt voor dezen opschudding Schaar.
quote:
Je hebt mij nog.quote:
Geen cent te makken, het was m'n directe collegaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef Diconnected het volgende:
Nee maar is het dan de directeur? Heeft ie veel geld?
En dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:03 schreef Diconnected het volgende:
Nagel verdiend de emoslinger van het jaar
Ik zie een verband met kinderen > nagel > jong >quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen cent te makken, het was m'n directe collega
Schuif mij er ook een door, wil je?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:06 schreef Diconnected het volgende:
Hebben jullie sex in de auto gehad? Want dan wikkel ik me in een deken als ik meerijd naar de meet.
Ouwe opa lucht.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Nee, hij heeft er wel in gereden, misschien ruik je hem nog een beetje
Mijn directe collega's die ons 5 dagen per week zagen hebben ook niks gemerkt...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik kan het echt niet bevatten ditgewoon zolang Nagel in de SC zit heeft ze een vriend. En wij domme schapen hebben NIKS maar dan ook NIKS gemerkt.
Dit is wel een hoogtepunt in onze SC moet ik zeggen
Hehehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
En Mss is allang afgestudeerd en werkt al drie jaar op kantoor
Ik ga eigenlijk trouwen met Pieterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Nu gaat lindy vertellen dat ze helemaal geen pot is
Dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
En skjoe.... ál die dingen.. vind ik nog half zo erg niet als het nieuws van schaar![]()
Dat zegt wel iets over de impact![]()
Dat komt omdat het niet echt is Priem!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
En skjoe.... ál die dingen.. vind ik nog half zo erg niet als het nieuws van schaar![]()
Dat zegt wel iets over de impact![]()
Niet? Mijn landhuis, wat doe je?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat het niet echt is Priem!!!
Ja toch?? Ik bedoel.. nah kan gewoon niet. We gaan weer gewoon terug naar de oude situatie en doel alsof er niks gebeurd isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat het niet echt is Priem!!!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
*gaat zich in een hoekje zitten schamen*
Als dat jullie wereldbeeld helpt doe ik dat voor julliequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja toch?? Ik bedoel.. nah kan gewoon niet. We gaan weer gewoon terug naar de oude situatie en doel alsof er niks gebeurd is
schaar gij vrijgezelledeerne![]()
![]()
Niemand denk ikquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef Mss het volgende:
Ik ben zo van mijn stuk af hè. Ik kan me schaar gewoon niet anders voorstellen als rasvrijgezel!
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:17 schreef Mss het volgende:
Ik ben zo van mijn stuk af hè. Ik kan me schaar gewoon niet anders voorstellen als rasvrijgezel!
Geen idee, het lukte. Op het werk was het heel vervelend en hier ook wel eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar hoe hou je dat vol joh, om zoiets 2 jaar lang geheim te houden om alle vlakken? Heb je er dan nog wel plezier in
Zie je!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik studeer ook helemaal niet, maar leef van de erfenis van mijn ouders die eigenlijk hertog en hertogin waren en lies is mijn pleegmoeder
WIE IS DAT DAN ALTIJD IN DE COLLEGEZAAL?!!?!?!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik studeer ook helemaal niet, maar leef van de erfenis van mijn ouders die eigenlijk hertog en hertogin waren en lies is mijn pleegmoeder
Dat is mijn dubbelgangerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WIE IS DAT DAN ALTIJD IN DE COLLEGEZAAL?!!?!?!!
Rijke Lindy die zich stierlijk verveelt en dan maar daarheen gaatquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WIE IS DAT DAN ALTIJD IN DE COLLEGEZAAL?!!?!?!!
Liar liar pants on firequote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee, het lukte. Op het werk was het heel vervelend en hier ook wel eens.
Directe omgeving was wel op de hoogte, dus mijn ouders, zijn vrienden, mijn vriendinnen...
Ohja, dat was logischer geweest. Kutquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rijke Lindy die zich stierlijk verveelt en dan maar daarheen gaat
Ohja! Daar zou ik nog voor kijken...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee lin had jij die PIE verslagen van je dubbelganger nog of niet?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja! Daar zou ik nog voor kijken...
Ga ik zo even doen
Gewoon op lengte selecteren.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
We moeten wel even oefenen nog op de live emoslinger
Nee, ik was het enige kind van mijn ouders, daarom ben ik zo rijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je toevallig niet een tweelingzus die zich ook zo verveelt dan?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:22 schreef Diconnected het volgende:
VANDAAR DAT JE WIM GEEN LEUKE NAAM VINDT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
En eigenlijk vind ik Dikkie de liefste hond die er maar bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
En eigenlijk vind ik Dikkie de liefste hond die er maar bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
En eigenlijk vind ik Dikkie de liefste hond die er maar bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En eigenlijk vind ik Dikkie de liefste hond die er maar bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Hij heeft zo'n simpele nokiaquote:
Ik dus ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde eigenlijk hard gaan werken vandaag
ik heb al een hele poos dit:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:33 schreef Mss het volgende:
Ik denk niet dat ik nog van die verbaasde uitdrukking af ga komen vandaag.
Film het ff, dan kunnen we een emoslinger video makenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al een hele poos dit:als gezichtsuitdrukking.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Film het ff, dan kunnen we een emoslinger video maken
je mist ietsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:38 schreef RenRen- het volgende:
Voor poep in antwerpen. Dus nu kanen in de mac
Niet eens een aparte kolom met burgerlijke staat, waar bij jou heel groot in staat 'GEHEIMEN RELATIE'?quote:
Ja ik heb ze verdomme 3 keer gemaild dat ik de school wil leren kennen, hoe dat in zijn werk gaat en of ik dan rondgeleid kan worden. Krijg ik da het secretariaat dan en dan open is. Dus kom ik aan 'ja de examens zijn bezig dus ik kan je niet helpen. Maar daar en daar is het grafisch gebouw', dus ik daarheen, mooi gebouw maar als alle deuren dicht zijn ben ik snel uitgekeken.quote:
matigquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik heb ze verdomme 3 keer gemaild dat ik de school wil leren kennen, hoe dat in zijn werk gaat en of ik dan rondgeleid kan worden. Krijg ik da het secretariaat dan en dan open is. Dus kom ik aan 'ja de examens zijn bezig dus ik kan je niet helpen. Maar daar en daar is het grafisch gebouw', dus ik daarheen, mooi gebouw maar als alle deuren dicht zijn ben ik snel uitgekeken.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik heb ze verdomme 3 keer gemaild dat ik de school wil leren kennen, hoe dat in zijn werk gaat en of ik dan rondgeleid kan worden. Krijg ik da het secretariaat dan en dan open is. Dus kom ik aan 'ja de examens zijn bezig dus ik kan je niet helpen. Maar daar en daar is het grafisch gebouw', dus ik daarheen, mooi gebouw maar als alle deuren dicht zijn ben ik snel uitgekeken.
Sukkelsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En schaar heeft dus al 2 jaar verkering met een man van bijna 60!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef RenRen- het volgende:
Ja. Ik vind het best wel erg, voor niets ook zo druk gemaakt
Dus nu heb ik een nieuw iphonehoesje, kipnuggets, korte broek, shirt, rok en jurk.
Goeden alternatieven dagbestedingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:43 schreef RenRen- het volgende:
Ja. Ik vind het best wel erg, voor niets ook zo druk gemaakt
Dus nu heb ik een nieuw iphonehoesje, kipnuggets, korte broek, shirt, rok en jurk.
nee klopt, duurt tot 4 weken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:47 schreef Diconnected het volgende:
Goder, vrijdag pakket teruggestuurd van de wehkamp, track en trace nummer doet het ook niet die ik heb gekregen en in mijn wehkamp staat ook niks.
Watte?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En schaar heeft dus al 2 jaar verkering met een man van bijna 60!
Bestaat dat? Wij hebben gewoon de begroting van het jaar ervoor als checklist.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:49 schreef princess-a het volgende:
Dames,heeft iemand van jullie al eens een evenement georganiseerd? ik zoek een hendige eventmanagement tool maar dat is nog niet zo makkelijk
Hhaha ja.. bijvoorbeeld Eventbrite, Acteva etc. wel heel hendig maar niet toereikend voor mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Bestaat dat? Wij hebben gewoon de begroting van het jaar ervoor als checklist.
Ik ook! Verstuur bulkmail via Word enzo.. normaal hebben we een inschrijfformulier op de site, maar de designer daarvan is niet meer werkzaam bij ons dus ik kan er niet in. Met 3 events alleen al in juni is het net iets teveel om zelf lekker bij te houdenquote:
Het is avondvullend!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:54 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga thuis wel zoeken naar nagel dr bekentenis
het is op de FB groepquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Was het vanmorgen? Dan kan ik gericht zoeken
Feestboekquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het staat allemaal op onzen facebook!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon helemaal niet meer doen. Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Diconnected het volgende:
Oh en meneer wou zaterdag met me praten maar dan ben ik de hele dag weg, dus nou zie ik hem vrijdagavond waarschijnlijk. Maar heb tegen hem gezegd dat ie een enorme klootzak is dat ie me zo behandeld en dat ik best met hem wil praten maar dat ie geen wonderen moet verwachten van me.
Waarom ga je nog met hem praten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Diconnected het volgende:
Oh en meneer wou zaterdag met me praten maar dan ben ik de hele dag weg, dus nou zie ik hem vrijdagavond waarschijnlijk. Maar heb tegen hem gezegd dat ie een enorme klootzak is dat ie me zo behandeld en dat ik best met hem wil praten maar dat ie geen wonderen moet verwachten van me.
Dat inderdaad. Jullie kennen elkaar nog maar net, als ie dan al z'n geslachtsdeel niet in z'n broek kan houden maar moet het dan naartoe?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon helemaal niet meer doen. Opgelost, slotje.
Dat hij het nog probeert.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:03 schreef Diconnected het volgende:
plus wat er aan vooraf ging ook nog he...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Jullie kennen elkaar nog maar net, als ie dan al z'n geslachtsdeel niet in z'n broek kan houden maar moet het dan naartoe?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus wat er aan vooraf ging ook nog he...
ja dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Oh met dat ie misschien iemand anders wilde?
Ja ik geloof dat ik het niet eens ga doen ook. Heeft toch geen nut.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:14 schreef Mss het volgende:
Lieve Dico, waarom ga je dan uberhaupt nog met 'm praten?
ik snap dat dat echt keimoeilijk is, maar denk aan jezelf he.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik het niet eens ga doen ook. Heeft toch geen nut.
Lijkt me verstandig. Het is nu even moeilijk, maar het is alleen maar moeilijker als je blijft aanrommelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik het niet eens ga doen ook. Heeft toch geen nut.
Laat hem lekker stikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:13 schreef Diconnected het volgende:
ja met diegene issie dus vreemdgegaan.
Daar heb ik toen heel bewust maar niets meer over gezegdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plus wat er aan vooraf ging ook nog he...
vreten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fuuu net een duif van mijn opa laten ontsnappen iemand nog goede tips om duiven te lokken?
Nope werkte niet en t 'duiven' fluitje ook nietquote:
Hoe, hoe!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Fuuu net een duif van mijn opa laten ontsnappen iemand nog goede tips om duiven te lokken?
Vangen met een lasso!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
+1quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Is het al 17u zodat ik aan de drank kan?
Nope ook niet, ik hoop dat ie vanavond weer op de duiventil zitquote:
Ik moest lachenquote:
Jonge weet je hoe hoog die beesten vliegenquote:
Heeft ie niet en om nou een kat van mijn moeder mee te nemenquote:
je moet ook je hoofd er bij bewegen, anders trappen ze er niet in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nope ook niet, ik hoop dat ie vanavond weer op de duiventil zit
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet ook je hoofd er bij bewegen, anders trappen ze er niet in.
wahahaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet ook je hoofd er bij bewegen, anders trappen ze er niet in.
HOE roepenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik loop achterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat. Gewoon 'hoe' roepen, dan komt-ie vanzelf!
Dat maakt die duiven niks uit, die vallen daar toch niet op.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
wahahaik was al heul sexy in overall en klompen
Zalandoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai zalando bestelling
Y u bring me size 38 en niet 36
En ik wil em passen; maar zit op het werk....
tuurlijk welquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat maakt die duiven niks uit, die vallen daar toch niet op.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
tuurlijk welals ik nou een mini jurkje aan had was ie vast gekomen
![]()
Ik ga vanavond maar hoe hoe roepen en mijn hoofd bewegen
Ik roep het over mezelf he....quote:
O en een filmpje maken voor jullie natuurlijkquote:
Maar wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik roep het over mezelf he....
Toen daarnet deurbel ging; zei collega al: wat heb je nu weer besteld; je zit heel happy te kijken.
Ik: euh... niks..
Hij: wat nu weer... schoenen? Nagellak? Toch niet bij zalando?
Ik: euh![]()
![]()
They know me
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik roep het over mezelf he....
Toen daarnet deurbel ging; zei collega al: wat heb je nu weer besteld; je zit heel happy te kijken.
Ik: euh... niks..
Hij: wat nu weer... schoenen? Nagellak? Toch niet bij zalando?
Ik: euh![]()
![]()
They know me
quote:
hoe zo?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:33 schreef megamandy het volgende:
Jongens ik snap helemaal niets meer van jullie allemaal
Dezen: http://www.zalando.nl/mint-berry-jurken-beige-m3221c04d-704.htmlquote:
omdat je anders een liegenaar kan zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef Dwyn het volgende:
Intreza wil dat ik nog een keer de code doorgeef die ik voor de korting had gebruikt.Wat maakt het uit?
Oe die is leuk! kan je niet mailen of krijg je dan ook 10% kortingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dezen: http://www.zalando.nl/mint-berry-jurken-beige-m3221c04d-704.html
Maar ik kreeg dus maat 38 ipv 36
misschien valt ie klein? Of weten ze dat je net getrouwd bent?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dezen: http://www.zalando.nl/mint-berry-jurken-beige-m3221c04d-704.html
Maar ik kreeg dus maat 38 ipv 36
HEY !!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien valt ie klein? Of weten ze dat je net getrouwd bent?
Ik ben heul geen liegenaarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
omdat je anders een liegenaar kan zijn
Jammer dat er niet zoveel fatsoenlijke Fokkers zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:44 schreef Diconnected het volgende:
Misschien moet ik ook maar gaan daten via Fok
En ik danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jammer dat er niet zoveel fatsoenlijke Fokkers zijn
ik ken er nog wel een paar, best aardig, met een baan. Alleen wel wanhopig, geeft dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jammer dat er niet zoveel fatsoenlijke Fokkers zijn
Jij hebt Ren alquote:
Aan bezette fokkers hebben we toch niks.quote:
Hebben ze een buurvrouw die hun verleidt? Zo nee dan zijn ze wel oké voor Dicoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ken er nog wel een paar, best aardig, met een baan. Alleen wel wanhopig, geeft dat?
die staan allemaal al zeven jaar droog manquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze een buurvrouw die hun verleidt? Zo nee dan zijn ze wel oké voor Dico![]()
![]()
Dan halen ze het gat niet eensquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die staan allemaal al zeven jaar droog man
GEEN VERMEULENS MEERquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik heb nog een broertje. Die is wel aardig, maar heeft geen baan?
Hou oudquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik heb nog een broertje. Die is wel aardig, maar heeft geen baan?
Famillie worden van SQquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er twee zelfs, 1 van 27 en 1 van 21, vecht er maar om.
Ik wil er geen meer die jonger isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn zeker alcoholistquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word een kattenvrouwtje. Zonder katten.
wel lekker makkelijk met verjaardagen.quote:
Die van 27 voor jou dan? Halpz ik heb maar 2 broertjes!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word een kattenvrouwtje. Zonder katten.
Ohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk qua fysique dat die van 27 beter bij Dico past en die van 21 beter bij Mandy
Ow.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet eens. Voor de rest mankeert er alles aan, maar DAT niet
nou eeeeeeenquote:
Ik offer me wel op voor het team!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan bezette fokkers hebben we toch niks.
Dat risico neem ik liever nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die van 27 vermorzelt jou in z'n slaap
oh die ken ik wel aan danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die van 27 vermorzelt jou in z'n slaap
bijna ja.quote:
Ik zie alleen maar win win win win winquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies! En studeert, en heeft rijken ouders, en is geen vermeulen
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet eens. Voor de rest mankeert er alles aan, maar DAT niet
true story!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergeleken met eindhoven is het dichtbij ja
ohwait dat is dus de broer van bb?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Precies! En studeert, en heeft rijken ouders, en is geen vermeulen
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ohwait dat is dus de broer van bb?/confused
ja, die van mij woont in Eindhoven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ohwait dat is dus de broer van bb?/confused
Als ie maar lief isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit 1 nadeel aan mijn broertje, hij is een stukjebeetje dikker dan dico's broertje![]()
In tweeën delen, extra gratiz broertje erbij!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit 1 nadeel aan mijn broertje, hij is een stukjebeetje dikker dan dico's broertje![]()
ja jonge dat gaat toch heul nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als het jonge broertje nu een paar jaartjes van nagels boy krijgt dan is ie perfect voor MM!
ohhh nou wanneer hebben we een blind date?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die van mij woont in Eindhoven.
Waarom niet?!quote:
Iedereen mag jaren van de mijne hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als het jonge broertje nu een paar jaartjes van nagels boy krijgt dan is ie perfect voor MM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |