Dan had ik beter Lafjeskut als TT kunnen nemenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef MohMi het volgende:
Nu wordt het weer een topic met allemaal katten foto's
Ja, maar dan loop jij weer het risico dat je eruit gefilterd wordt op je werkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan had ik beter Lafjeskut als TT kunnen nemen
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef MohMi het volgende:
Nu wordt het weer een topic met allemaal katten foto's
Nou, dat beest had een uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt. Die bleef zo drie a vier uur aan 1 stuk door mauwen krabben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Deur dichtdoen vond je een te progressieve methode..?
220v op de deur zettenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, dat beest had een uithoudingsvermogen waar je u tegen zegt. Die bleef zo drie a vier uur aan 1 stuk door mauwen krabben.
En dan slaapdronken naar de wc gaan...quote:
In dit topic schijnt lafjes wel winning te zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind lafjeskat wel een leuk woordgrapje.
We zitten blijkbaar allemaal op een punt dat zelfs lafjes al winning is!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
In dit topic schijnt lafjes wel winning te zijn
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:46 schreef SicSicSics het volgende:
We zitten blijkbaar allemaal op een punt dat zelfs lafjes al winning is!
Ik zit al te denken, maar kom nog nergens op wat echt boeiend isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef MohMi het volgende:
Opzich vind ik nog een aantal faalverhalen boeiender dan kattenfoto's
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het niet scheren heeft gister wel geholpen trouwens
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef MohMi het volgende:
Goed bezig! Ik had me gisteren wel weer helemaal zacht en übersmooth gemaakt
Lekker zacht
Ik kan dan nooit van mijn eigen benen afblijven
Pff, bij mij is het een afwisseling tussen grote en iets minder grote blundersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit al te denken, maar kom nog nergens op wat echt boeiend is
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
Pff, bij mij is het een afwisseling tussen grote en iets minder grote blundersEen keer na een striptease sexy op bed willen springen, te ver springen, tussen de verwarming en het bed terecht komen en een bloedneus krijgen
Ik kan alleen op succesverhalen komen, sorry.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef MohMi het volgende:
Wat saai zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan alleen op succesverhalen komen, sorry.
Ooit eens een politieagent in Venezuela moeten betalen omdat we op het strand aan het neuken waren. Mag niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:47 schreef MohMi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |