Das waarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar pop, als de voorwaarden je niet bevallen hoef je hier toch niet te komen?
Tis nie verplicht hoor, en FB is toch veel leuker
Nou danquote:
Laat me nou gewoon ff zeiken, als er hier nergens meer over gezeken mocht worden dan werd het erg stil héquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Yns ook met je TT, ze komt nu gewoon weer 10 topics niet hier ook he
Je ging door het slotjequote:
Je hoefde m niet vol te plempenquote:
Ja Troel, die komt hier nooit maar bracht wel taartquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wie is er jarig? Mogen we daar wel op/over zeiken?
quote:
Wie is Troel? En eten in de SC 'brengen'quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Troel, die komt hier nooit maar bracht wel taart
Maar Q zeikt tegenwoordig ook alweer voornamelijk elders hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat me nou gewoon ff zeiken, als er hier nergens meer over gezeken mocht worden dan werd het erg stil héDan kunnen we heel Qwea wel schrappen
Ja weet ik het, die komt heeeeeeeeeeeeeeel soms even langsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie is Troel? En eten in de SC 'brengen'
Daar zitten meer 'lotgenoten' in de medische malle mollen, collectief zeiken hoe slecht de zorg is, is natuurlijk fijnerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar Q zeikt tegenwoordig ook alweer voornamelijk elders hoor
# El Hospitalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zitten meer 'lotgenoten' in de medische malle mollen, collectief zeiken hoe slecht de zorg is, is natuurlijk fijner
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zitten meer 'lotgenoten' in de medische malle mollen, collectief zeiken hoe slecht de zorg is, is natuurlijk fijner
Weet ik veel, luister gewoon ffquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:52 schreef Ynske het volgende:
was de flirt je stijf de moeite waard om terug te luisteren van t weekend Ohoh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |