abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112455231
deze mail krijgen:

Als je op de link 'Klik hier om de betaling onmiddellijk te annuleren' klikt, wordt je omgeleid naar een website waar ze proberen je paypal-gegevens te achterhalen...

Maar waarom staat dat adres er? Het adres is van deze garage:

http://www.jdec.nl/

:?

Wat moet ik hier verder mee? Ik heb het al aan paypal aangegeven.
  maandag 4 juni 2012 @ 23:20:03 #2
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_112455333
Gebruik Gmail. Zie je gelijk of het bericht afkomstig is van PayPal :)
  maandag 4 juni 2012 @ 23:22:13 #3
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_112455492
Niet direct een antwoord op je vraag maar misschien kan je de adresgegevens even blurren. Is niet handig diezo open te laten staan
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
pi_112455810
50 dollar voor een fleshlight is wel aan de prijs.
pi_112456129
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:26 schreef Pakspul het volgende:
50 dollar voor een fleshlight is wel aan de prijs.
Wat heb jij voor die van jou betaald dan?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_112456351
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat heb jij voor die van jou betaald dan?
20, wel tweede hands dan./
  maandag 4 juni 2012 @ 23:44:52 #7
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_112457078
Ook gehad, die mail. Ik vroeg me ff af of ik in m'n slaap achter de pc had gezeten ofzo :)
Gelukkig had ik al snel door dat het niet van Paypal kwam... (niet geklikt *O* )
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_112458101
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef Mederiacvm het volgende:
Niet direct een antwoord op je vraag maar misschien kan je de adresgegevens even blurren. Is niet handig diezo open te laten staan
dat is niet mijn adres
pi_112462348
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:22 schreef Mederiacvm het volgende:
Dat zou écht een probleem zijn, phishers die je huisadres weten :P
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_112470236
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 05:28 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ja, want dan komen ze eraan met een hengeltje, via je schoorsteen briefjes afgeven :)

Maar serieus, wat wil je hier horen? Gewoon de prullebak ermee vullen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_112478851
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_112480074
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 05:28 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dat niet lang meer duren.

Ik krijg sinds enkele weken op mijn hotmail wel virussen toegestuurd waarbij mijn naam volledig in de mail staat. Vind het knap omdat die niet via mijn mail adres te achterhalen is. Dus zijn deze op een alternatieve manier bemachtigd.

Daarnaast krijg ik op mijn eigen domein steeds meer mail op adressen welke ik speciaal aangemaakt heb voor registraties.

Ter verduidelijking. Wat ik doe als ik me ergens moet registreren is een mail adres aanmaken <site>@<eigendomein>.com (in het geval van fok zou dat zijn fok@<eigendomein>.com).

Zo weet ik precies waar spam vandaan komt. Helaas zie ik dit inmiddels bij 5 verschillende mail adressen waarvan ik voor 99,9% zeker dat die site mijn mailadres niet verkocht heeft maar blijkbaar heeft toch iemand hun adressen weten te bemachtigen. Als die persoon ook mijn persoonsgegevens te pakken heeft cq gekregen heeft dan is een volgende stap natuurlijk een volledig gepersonaliseerde spam en fishing bericht.

Ik ben bang dat daar een heel groot deel van de gebruikers op het internet in gaat trappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door FrankV34 op 05-06-2012 16:20:01 ]
ˇsdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_112483121
Laatst ook een mail gehad die zogenaamd van mijn provider zou komen,gericht aan undisclosed recipiends dat ze de e-mail server van nieuwe software gingen voorzien en of je maar even wilde inloggen met naam,e-mail adres en wachtwoord om te bewijzen dat het mail adres nog gebruikt werd.

Adres even vastgelegd zodat volgende mails in de Spambak gedonderd worden,daarna mail doorgestuurd naar het abuse emailadres van de provider.

p.s. ze waren wel zo dom om niet eens een inloglink o.i.d. te plaatsen dus ik denk dat ze erg weinig succes hier mee gehad hebben.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')