quote:
Volgens mij gaat dat niet lang meer duren.
Ik krijg sinds enkele weken op mijn hotmail wel virussen toegestuurd waarbij mijn naam volledig in de mail staat. Vind het knap omdat die niet via mijn mail adres te achterhalen is. Dus zijn deze op een alternatieve manier bemachtigd.
Daarnaast krijg ik op mijn eigen domein steeds meer mail op adressen welke ik speciaal aangemaakt heb voor registraties.
Ter verduidelijking. Wat ik doe als ik me ergens moet registreren is een mail adres aanmaken <site>@<eigendomein>.com (in het geval van fok zou dat zijn fok@<eigendomein>.com).
Zo weet ik precies waar spam vandaan komt. Helaas zie ik dit inmiddels bij 5 verschillende mail adressen waarvan ik voor 99,9% zeker dat die site mijn mailadres niet verkocht heeft maar blijkbaar heeft toch iemand hun adressen weten te bemachtigen. Als die persoon ook mijn persoonsgegevens te pakken heeft cq gekregen heeft dan is een volgende stap natuurlijk een volledig gepersonaliseerde spam en fishing bericht.
Ik ben bang dat daar een heel groot deel van de gebruikers op het internet in gaat trappen.
[ Bericht 0% gewijzigd door FrankV34 op 05-06-2012 16:20:01 ]