I'm gonna be on MTV, momma.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:15 schreef Pixell het volgende:
Kut school, dacht ik een assesment te hebben over project, komen we daar..verslag afgekeurd, mogen we niet eens assesment doen en weer naar huis
Er stonden ook dingen in dat verslag, dat ik dacht dat mijn projectgroep full retard was gegaan
Ik zou dat verslag oprollen en ze helemaal de tyfus in slaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:15 schreef Pixell het volgende:
Kut school, dacht ik een assesment te hebben over project, komen we daar..verslag afgekeurd, mogen we niet eens assesment doen en weer naar huis
Er stonden ook dingen in dat verslag, dat ik dacht dat mijn projectgroep full retard was gegaan
hard gewordenquote:
Nah ik denk dat ik voor FIFA ga ruilen zodat ik Nick en KK kan dollen..quote:
Stuur invite danquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Maarre, vanavond dus eindelijk eens Maxxxxx Payne 3 doen Joske?
Dude wacht dan tot FIFA 13quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nah ik denk dat ik voor FIFA ga ruilen zodat ik Nick en KK kan dollen..
[..]
Stuur invite danWil de GRFS singleplayer nog wel uitspelen en de achievementhoer in mij wil dat ik nog wat MP achievements haal maar weet niet of me dat gaat lukken
Ik ga niet happen hoor, vieze kktroll die je bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude wacht dan tot FIFA 13. Zonde om FIFA 12 nu nog te halen denk ik, en KK is heeeeeel easy te dollen
Hoeft ook niet kerel, het is de waarheid en dat kunnen 3 andere mensen hier ook beamen. Maakt ook allemaal niet uit verderquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ga niet happen hoor, vieze kktroll die je bent.
Ik heb gisteren geen potje van jou verloren, maargoed, dat zien we maar even convenient over het hoofd, of niet nick?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet kerel, het is de waarheid en dat kunnen 3 andere mensen hier ook beamen. Maakt ook allemaal niet uit verder
Ach de competitie telt he, en daar loop je al 8 seizoenen achter de feiten aan. En verder heeft Stef ook gelijk, je word steeds beter.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geen potje van jou verloren, maargoed, dat zien we maar even convenient over het hoofd, of niet nick?
Je weet zelf dat die 8 seizoenen geen reet boeit, dat was gewoon oefenen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach de competitie telt he, en daar loop je al 8 seizoenen achter de feiten aan. En verder heeft Stef ook gelijk, je word steeds beter.
Jammer dat je FIFA 13 dan niet koopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |