26 oktober is het zover. The Coral @ Melkweg Amsterdam, ik heb er zin in.
Ik zou graag mijn Pentax Kx willen meenemen. Om wat foto's te maken en om de HD Video functie die erop zit. Om YT materiaal te maken.
Ik heb Melkweg organisatie al gemaild maar kreeg niet echt een duidelijk antwoord naar voren. Ik vroeg of het misschien toegestaan is om mijn spiegelreflex camera mee te nemen.
quote:
Hallo,
In principe mag je in de Melkweg gewoon fotograferen, mits dat niet met een professionele spiegelreflex camera is.
Het komt namelijk vaak voor dat de band er geen toestemming voor geeft, maar daar kunnen wij van te voren niks over zeggen.
Uit ervaring weten wij dat flitsen 9 van de 10 keer niet op prijs wordt gesteld.
Wanneer er niet gefotografeerd mag worden, wordt dat duidelijk aangegeven door middel van posters door de hele zaal.
Met vriendelijk groet,
Melkweg Amsterdam
Nu weet ik niet of mijn Pentax Kx met standaard 18mm - 55 kit onder een ''professionele'' camera valt.
Of moet ik het maar laten bij mijn digitale fotocamera? Of gewoon mijn Pentax meenemen en maar zien wat er gebeurd? Ik bedoel, het is wel The Coral en ik denk dat ze niet vaak naar Nederland komen.
Iemand ervaring met het beleid van Melkweg Amsterdam?