True.... Ik neem het terug.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Alser geen toffe klim en puzzle shit inzit
allemaal leuke dingen met kinect!quote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef Fruitsalade het volgende:
Eten was lekker, nog wat gebeurt hier?
ze moet bevallenquote:
kinect,sport,kinect en nikequote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef Fruitsalade het volgende:
Eten was lekker, nog wat gebeurt hier?
Lijkt me wel echt vet als er dus games komen die je gewoon echt met je lichaam, dus benen en armen enzo kun besturen en misschien ook wel met voice besturing dat zou dus echt retegaaf zijn he!quote:
wat al op de disk staat, met andere worden koop je 2x de zelfde code :Squote:
ja zou ook leuk zijn als je je stem dan zo in het menu kon gebruiken enzo! dat je dan helemaal geen controller meer nodig hebt dat je echt zo kan praten tegen je xboxquote:Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt vet als er dus games komen die je gewoon echt met je lichaam, dus benen en armen enzo kun besturen en misschien ook wel met voice besturing dat zou dus echt retegaaf zijn he!
Is cross-game chat eigenlijk al uit?:Pquote:Op maandag 4 juni 2012 19:29 schreef BDIL het volgende:
Alleen pessimisten hierWees blij dat je geen PS3 hebt, die krijgen nooit een update van hun interface en de rest
Die laatste interface update op de 360 hadden ze wat mij betreft achterwege mogen laten hoor...quote:Op maandag 4 juni 2012 19:29 schreef BDIL het volgende:
Alleen pessimisten hierWees blij dat je geen PS3 hebt, die krijgen nooit een update van hun interface en de rest
Yup. Had het maar bij de NXE gehoudenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die laatste interface update op de 360 hadden ze wat mij betreft achterwege mogen laten hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |