En ooww, juistquote:Op maandag 4 juni 2012 18:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt AC1, AC2 + brotherhood + Revelations en dan komt nu AC3 met weer een nieuw personage.
In de usa
Kirby moet ik ook nog steeds kopenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En ooww, juistIk dacht dat ze gewoon al bij nr 4 waren zeg maar. Maar ik heb het ook nooit gespeeld
Ik ben meer van de Mario en de Kirby
inderdaad. Waardeloosquote:Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
Zoooo.. spaghetti achter de kiezen. Nu wachten op de kapsterEen kort pittig kapsel werd mij echter verboden door cif. Iemand moet hem zijn huwelijksrechten nog even voorlezen... Hij snapt er niks van
quote:
Dat heb ik nog nooit gespeeld, ik wilde ook Metroid. Ook nog steeds nietquote:Op maandag 4 juni 2012 18:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan de nieuwe zelda voor de wii ook, die ligt hier al sinds 'ie uit is zo ongeveer, maar ik kom er niet aan toe.. Iemand een weekje een peuter lenen?
Oja die lego spellen lijken mij ook leukquote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef Debsterr het volgende:
22 juni Lego Batman 2: DC Super Heroes. In oktober Lego Lord of the Rings. yay voor heel de herfst XboXen!
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, sorry hoor, maar dat vind ik niet mepwaardig
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat kan ik bij mn eten pleuren zodat de kaneelsmaak weggaat?
Gember?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat kan ik bij mn eten pleuren zodat de kaneelsmaak weggaat?
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij moet ik ongesteld worden want ik loop al de hele dag met een EAT ALL THE EVERYTHINGS! gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |