Ik bedoel voor iets vreemds waardoor mensen starenquote:
Engels!quote:
Ja, in de olie-, gas- en grondstofwinning idd., en ook klimaatonderzoek (dat vindt hij interessanter).quote:Op maandag 4 juni 2012 14:10 schreef Etcetera het volgende:
Zit daar nog werk inna z'n studie bedoel ik
Dan hoef je niet bang te zijn dat hij je ooit oud gaat vindenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Alleen voor vriendje is een aardlaag van 15 miljoen jaar oud "redelijk jong"
Welkom.quote:
Jij ook dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Je hebt ook 101 doelen in 1001 dagen.Even neuzen..
Ik kan beter nieuwe bedenken. Heb zeker de helft niet gehaald, omdat het van die domme doelen waren als: ga elke maand een keer zwemmen. Of: eet elke dag een stuk fruit. Na 2 weken kon ik die al schrappen.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij ook dan?
Ik heb al heel lang niet naar de mijne gekeken
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan beter nieuwe bedenken. Heb zeker de helft niet gehaald, omdat het van die domme doelen waren als: ga elke maand een keer zwemmen. Of: eet elke dag een stuk fruit. Na 2 weken kon ik die al schrappen.
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb dit weekend nog wat leuks gehadik kreeg een brief in de brievenbus, en m'n moeder belt: "Heb jij jezelf een brief gestuurd?"
-"Euh... nee"
"Het lijkt wel heel erg op jouw handschrift hoor"
-"Maak eens open!"
Was het dus een brief die ik vorig jaar moest schrijven aan mezelf, tijdens de laatste bijeenkomst van Startership. Echt heel grappig om te lezen'je bent nu communicatie medewerker bij Noordhoff' 'je bent druk op zoek naar een huisje' 'je moet E. niet te veel pesten'
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Hebben zij die brief zolang bewaard en nu verstuurd?
Tof!quote:Op maandag 4 juni 2012 18:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb dit weekend nog wat leuks gehadik kreeg een brief in de brievenbus, en m'n moeder belt: "Heb jij jezelf een brief gestuurd?"
-"Euh... nee"
"Het lijkt wel heel erg op jouw handschrift hoor"
-"Maak eens open!"
Was het dus een brief die ik vorig jaar moest schrijven aan mezelf, tijdens de laatste bijeenkomst van Startership. Echt heel grappig om te lezen'je bent nu communicatie medewerker bij Noordhoff' 'je bent druk op zoek naar een huisje' 'je moet E. niet te veel pesten'
Soortgelijk concept: tijdcapsules in je eigen achtertuin.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Echt leuk inderdaadSoemp, heb jij dat niet ooit via een site gedaan, dat je na verloop van tijd een e-mail krijgt van je 'geschiedenis-ik'?
Hier ook. Ik ben, nadat ik 2 uur had geslapen omdat ik ontzettend moe was, alsnog naar het sportcentrum gefietst en heb 2 uur gesport.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoef je niet bang te zijn dat hij je ooit oud gaat vinden
oeps. al heel lang niet meer naar gekeken... sommige doelen wel behaald intussen (zoals samenwonen)quote:Op maandag 4 juni 2012 18:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welkom.![]()
Je hebt ook 101 doelen in 1001 dagen.Even neuzen..
Ah ja dat had ik wel door inderdaad, dat het een andere studie was, maar dat schepje mee en graven maar klinkt zo tof en herkenbaarquote:Op maandag 4 juni 2012 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Engels!
[..]
Ja, in de olie-, gas- en grondstofwinning idd., en ook klimaatonderzoek (dat vindt hij interessanter).
Het is dus geen archeologie he? Het is juist alles van vóór er menselijk leven was. Sommige technieken worden echter ook door archeologen gebruikt (bijv. fossiele pollen onderzoek enzo). Alleen voor vriendje is een aardlaag van 15 miljoen jaar oud "redelijk jong"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |