Zó'n leuke date ben je nou eenmaal eefjequote:Op woensdag 6 juni 2012 11:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha! Maar neem aan dat zij je niet nog wekenlang mailtjes stuurde over dat ze bij je voorbij was gelopen en eigenlijk wilde aanbellen, dat ze kinderen met je wilde, etc. etc. (na één date)Ik heb niet één keer geantwoord tot ik het echt beu werd.
Duidelijker dan wat daar in stond kon het niet. Vervolgens nog vier mailtjes over hoe jammer hij het vond en toen hield het eindelijk op
Huh, hoe ging dat dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Perzephone het volgende:
Gister een sublieme faalpoging met R.Had per ongeluk een verkeerd nummer doorgegeven, wat natuurlijk resulteerde in mijn moeder die hem maar belde omdat hij zo leuk smste.
Wie is R en wie is D?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Perzephone het volgende:
Gister een sublieme faalpoging met R.Had per ongeluk een verkeerd nummer doorgegeven, wat natuurlijk resulteerde in mijn moeder die hem maar belde omdat hij zo leuk smste.
Dus vanmiddag een ingekorte date met D., want het waait haha.
Aww thanksquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zó'n leuke date ben je nou eenmaal eefje![]()
Hoop dat je er geen last meer van krijgt, raar type.
Ha ha ik snap de verwarring ook even niet met die smsjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Perzephone het volgende:
Dus vanmiddag een ingekorte date met D., want het waait haha.
Ach kom op man. Misschien miste hij haar ook echt. Was hij dus weer eerlijk. En omdat hij zoiets had van: kut, ze is wel leuk. Dalijk wordt het serieus iets en dan zit ik in mijn achterhoofd met de neukert van toen vertel ik het maar eerlijk. Dat de consequentie is dat mevr. dit niet leuk vindt: ok. Maar hij is wel 2x eerlijk geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Iemand anders neuken voordat zij op vakantie gaat en dan wel tijdens die vakantie lopen te whatsappen met ik mis je en dergelijke... Ja, dat heeft inderdaad wat ja![]()
Iew.... dingen uitspreken... de moeder der fouten!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:44 schreef eefje801 het volgende:
Dat, maar volgens mij hadden ze wel al "wat" en was dat ook uitgesproken, als ik het me goed herinner.
Toch af en toe best handig om dingen duidelijk te krijgen van beide kanten...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Iew.... dingen uitspreken... de moeder der fouten!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef Perzephone het volgende:
Had in een brainfart het nummer van moeders gegeven. Dus toen hij haar smste over onze afspraak kreeg ik een telefoontje:
"Kennen wij ene R?"
![]()
"Hij smst leuk naar mij, maar het is vast voor jou"
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef Perzephone het volgende:
Had in een brainfart het nummer van moeders gegeven. Dus toen hij haar smste over onze afspraak kreeg ik een telefoontje:
"Kennen wij ene R?"
![]()
"Hij smst leuk naar mij, maar het is vast voor jou"
Je moet die dingen echt gaan bundelen, ha ha!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Silenus het volgende:
Ach, kan gebeuren. Ik heb ooit meerdere faals verpakt in één superfaal. Wilde haar naam (in de kroeg) in mijn notities zetten zodat ik haar de dag erna kon toevoegen op hyves (dat had je destijds nog, faal 1), maar kwam in mijn sms-verzenden terecht. (faal 2)
Toen wilde ik 'm maar naar mezelf versturen, maar ik stond er niet bij stil dat ik natuurlijk niet in mijn eigen telefoon sta. (faal 3)
Ik dacht m'n eigen naam (Thijs) wel te herkennen, maar dat bleek 'thuis' te zijn. (faal 4)
Faal 5 was dat ik haar naam smste naar mijn ouders, die midden in de nacht wakker gebeld werden door een computerstem die haar naam uitsprak.![]()
![]()
Kwam daar de volgende ochtend pas achter na bezorgde voicemails van moeder die er niets van begreep.
Haha ach, dat is nog een best lieve faal. Al is hyves wel een beetje jammerquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Silenus het volgende:
Ach, kan gebeuren. Ik heb ooit meerdere faals verpakt in één superfaal. Wilde haar naam (in de kroeg) in mijn notities zetten zodat ik haar de dag erna kon toevoegen op hyves (dat had je destijds nog, faal 1), maar kwam in mijn sms-verzenden terecht. (faal 2)
Toen wilde ik 'm maar naar mezelf versturen, maar ik stond er niet bij stil dat ik natuurlijk niet in mijn eigen telefoon sta. (faal 3)
Ik dacht m'n eigen naam (Thijs) wel te herkennen, maar dat bleek 'thuis' te zijn. (faal 4)
Faal 5 was dat ik haar naam smste naar mijn ouders, die midden in de nacht wakker gebeld werden door een computerstem die haar naam uitsprak.![]()
![]()
Kwam daar de volgende ochtend pas achter na bezorgde voicemails van moeder die er niets van begreep.
Dadelijk gaan zij met elkaar daten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Perzephone het volgende:
Blijkbaar hebben ze ook nog even zitten bellen, heul fijn...
Hij kan wel 2x eerlijk zijn geweest maar het blijft natuurlijk zo hypocriet als de pest... En als hij na het neuken erachter komt dat Diconnected toch wel erg leuk is, dan had hij zich dat ook wel voor de neukbeurt kunnen realiseren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ach kom op man. Misschien miste hij haar ook echt. Was hij dus weer eerlijk. En omdat hij zoiets had van: kut, ze is wel leuk. Dalijk wordt het serieus iets en dan zit ik in mijn achterhoofd met de neukert van toen vertel ik het maar eerlijk. Dat de consequentie is dat mevr. dit niet leuk vindt: ok. Maar hij is wel 2x eerlijk geweest.
ge-ni-aalquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Silenus het volgende:
![]()
Klinkt niet alsof je er super warm van bent geworden, van je date. Ik zou er niet mee doorgaan als het na de tweede date ook zo voeltquote:Op woensdag 6 juni 2012 01:32 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb een hele leuke date achter de rug. Lekker gegeten, veel gelachen. Echt heel gezellig...en toch blijft de twijfel. De fysieke aantrekkingskracht is niet helemaal wat ik gehoopt had. We gaan wel een tweede keer afspreken. Maar zien hoe het loopt...
Hoop dat mijn date donderdag ook nog doorgaat(ik WA je morgen even!). Oftewel ik blijf nog even verder kijken...
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Silenus het volgende:
![]()
Het was echt wel heel gezellig...maar om verliefd te worden moet er volgens mij meer zijn. Wacht idd de tweede date maar af en kijk dan weer verder.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:42 schreef Morera het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je er super warm van bent geworden, van je date. Ik zou er niet mee doorgaan als het na de tweede date ook zo voelt![]()
Ben benieuwd naar je date van morgen !
Ik geef altijd gelijk aan dat ik namen vergeet. Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd goed gaat. Alleen heb ik onlangs zoveel mensen ontmoet dat ik gezichten door elkaar ga halen en dus ook de namenquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:38 schreef Plasterk het volgende:
Ik heb ooit eens met een meisje gezoend in een kroeg en was halverwege de avond haar naam kwijt. Ik dacht het slim op te lossen door haar eigen naam en nummer in mijn telefoon te zetten. Toen vroeg ze of ik haar naam nog wist
Weet je zeker dat het niet de boterham met pindakaas die je voor het uitgaan gegeten had was?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Hallo ik had een meisjen gezoend zaterdag en toen moest ze kotsenIk wist dat ik lelijk ben hoor maar dit was wel erg
Groeten
Geester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |