abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112512827
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha! Maar neem aan dat zij je niet nog wekenlang mailtjes stuurde over dat ze bij je voorbij was gelopen en eigenlijk wilde aanbellen, dat ze kinderen met je wilde, etc. etc. (na één date) ;) Ik heb niet één keer geantwoord tot ik het echt beu werd.
Duidelijker dan wat daar in stond kon het niet. Vervolgens nog vier mailtjes over hoe jammer hij het vond en toen hield het eindelijk op :P
Zó'n leuke date ben je nou eenmaal eefje :*
Hoop dat je er geen last meer van krijgt, raar type.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_112512943
Gister een sublieme faalpoging met R. :') Had per ongeluk een verkeerd nummer doorgegeven, wat natuurlijk resulteerde in mijn moeder die hem maar belde omdat hij zo leuk smste.

Dus vanmiddag een ingekorte date met D., want het waait haha. *O*
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:31:22 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112513108
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Perzephone het volgende:
Gister een sublieme faalpoging met R. :') Had per ongeluk een verkeerd nummer doorgegeven, wat natuurlijk resulteerde in mijn moeder die hem maar belde omdat hij zo leuk smste.
Huh, hoe ging dat dan?
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:33:14 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112513186
quote:

Wie is R en wie is D? :?
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:33:59 #230
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112513212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:24 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Zó'n leuke date ben je nou eenmaal eefje :*
Hoop dat je er geen last meer van krijgt, raar type.
Aww thanks :) nee hoop het ook niet. Facebook uitnodiging laatst..maar die kan je gemakkelijk negeren ;)

quote:

Ha ha ik snap de verwarring ook even niet met die smsjes ;)

Ah leuk, kun je D. niet meenemen?
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:35:41 #231
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_112513294
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:09 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Iemand anders neuken voordat zij op vakantie gaat en dan wel tijdens die vakantie lopen te whatsappen met ik mis je en dergelijke... Ja, dat heeft inderdaad wat ja :{ :{w
Ach kom op man. Misschien miste hij haar ook echt. Was hij dus weer eerlijk. En omdat hij zoiets had van: kut, ze is wel leuk. Dalijk wordt het serieus iets en dan zit ik in mijn achterhoofd met de neukert van toen vertel ik het maar eerlijk. Dat de consequentie is dat mevr. dit niet leuk vindt: ok. Maar hij is wel 2x eerlijk geweest.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:43:23 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112513604
We weten toch ook niet hoe hij het heeft verteld? Kan hele andere intonatie inzitten:

-He, de seks was zoooo lekker zeg. ;)
"Ja, ik vond het ook onwijs heerlijk! :D"
-Nee, met een ander! MUHAHAHAHAHA! :7 ~O>

Of

"Hey, ik heb je echt onwijs gemist op vakantie...maar heb een grote fout begaan, en ondanks dat we niks hebben voel ik me er toch schuldig over. Ik ben met een ander naar bed geweest, en ik voel me er verschrikkelijk over. Vanaf toen wist ik dat jij, ja jij, de enige voor me bent. Ik kan dit niet voor me houden, en hoop dat je me zal vergeven. Liefs, your ond and only teddybeertje"

Toch een klein nuance-verschilletje.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:44:15 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112513644
Dat, maar volgens mij hadden ze wel al "wat" en was dat ook uitgesproken, als ik het me goed herinner.
pi_112514131
Had in een brainfart het nummer van moeders gegeven. Dus toen hij haar smste over onze afspraak kreeg ik een telefoontje:

"Kennen wij ene R?"
:|W
"Hij smst leuk naar mij, maar het is vast voor jou"
:')
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:59:24 #235
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_112514150
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:44 schreef eefje801 het volgende:
Dat, maar volgens mij hadden ze wel al "wat" en was dat ook uitgesproken, als ik het me goed herinner.
Iew.... dingen uitspreken... de moeder der fouten! ;)
pi_112514196
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Iew.... dingen uitspreken... de moeder der fouten! ;)
Toch af en toe best handig om dingen duidelijk te krijgen van beide kanten...
pi_112514274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef Perzephone het volgende:
Had in een brainfart het nummer van moeders gegeven. Dus toen hij haar smste over onze afspraak kreeg ik een telefoontje:

"Kennen wij ene R?"
_O-
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:07:10 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112514382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef Perzephone het volgende:

"Kennen wij ene R?"
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:15:52 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112514672
:D

Ach, kan gebeuren. Ik heb ooit meerdere faals verpakt in één superfaal. Wilde haar naam (in de kroeg) in mijn notities zetten zodat ik haar de dag erna kon toevoegen op hyves (dat had je destijds nog :'), faal 1), maar kwam in mijn sms-verzenden terecht. (faal 2)
Toen wilde ik 'm maar naar mezelf versturen, maar ik stond er niet bij stil dat ik natuurlijk niet in mijn eigen telefoon sta. (faal 3)
Ik dacht m'n eigen naam (Thijs) wel te herkennen, maar dat bleek 'thuis' te zijn. (faal 4)

Faal 5 was dat ik haar naam smste naar mijn ouders, die midden in de nacht wakker gebeld werden door een computerstem die haar naam uitsprak. :') :|W
Kwam daar de volgende ochtend pas achter na bezorgde voicemails van moeder die er niets van begreep.
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:17:59 #240
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112514739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:15 schreef Silenus het volgende:

Ach, kan gebeuren. Ik heb ooit meerdere faals verpakt in één superfaal. Wilde haar naam (in de kroeg) in mijn notities zetten zodat ik haar de dag erna kon toevoegen op hyves (dat had je destijds nog :'), faal 1), maar kwam in mijn sms-verzenden terecht. (faal 2)
Toen wilde ik 'm maar naar mezelf versturen, maar ik stond er niet bij stil dat ik natuurlijk niet in mijn eigen telefoon sta. (faal 3)
Ik dacht m'n eigen naam (Thijs) wel te herkennen, maar dat bleek 'thuis' te zijn. (faal 4)

Faal 5 was dat ik haar naam smste naar mijn ouders, die midden in de nacht wakker gebeld werden door een computerstem die haar naam uitsprak. :') :|W
Kwam daar de volgende ochtend pas achter na bezorgde voicemails van moeder die er niets van begreep.
Je moet die dingen echt gaan bundelen, ha ha!
pi_112514785
quote:

Haha ach, dat is nog een best lieve faal. Al is hyves wel een beetje jammer ;).

Blijkbaar hebben ze ook nog even zitten bellen, heul fijn :')...
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:21:39 #242
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112514862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:19 schreef Perzephone het volgende:

Blijkbaar hebben ze ook nog even zitten bellen, heul fijn :')...
Dadelijk gaan zij met elkaar daten.
pi_112515043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ach kom op man. Misschien miste hij haar ook echt. Was hij dus weer eerlijk. En omdat hij zoiets had van: kut, ze is wel leuk. Dalijk wordt het serieus iets en dan zit ik in mijn achterhoofd met de neukert van toen vertel ik het maar eerlijk. Dat de consequentie is dat mevr. dit niet leuk vindt: ok. Maar hij is wel 2x eerlijk geweest.
Hij kan wel 2x eerlijk zijn geweest maar het blijft natuurlijk zo hypocriet als de pest... En als hij na het neuken erachter komt dat Diconnected toch wel erg leuk is, dan had hij zich dat ook wel voor de neukbeurt kunnen realiseren.

quote:

ge-ni-aal _O-
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:38:37 #244
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_112515514
Ik heb ooit eens met een meisje gezoend in een kroeg en was halverwege de avond haar naam kwijt. Ik dacht het slim op te lossen door haar eigen naam en nummer in mijn telefoon te zetten. Toen vroeg ze of ik haar naam nog wist :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:42:25 #245
370039 Morera
more more more
pi_112515668
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 01:32 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb een hele leuke date achter de rug. Lekker gegeten, veel gelachen. Echt heel gezellig...en toch blijft de twijfel. De fysieke aantrekkingskracht is niet helemaal wat ik gehoopt had. We gaan wel een tweede keer afspreken. Maar zien hoe het loopt...

Hoop dat mijn date donderdag ook nog doorgaat ;) (ik WA je morgen even!). Oftewel ik blijf nog even verder kijken...
Klinkt niet alsof je er super warm van bent geworden, van je date. Ik zou er niet mee doorgaan als het na de tweede date ook zo voelt ;)

Ben benieuwd naar je date van morgen !
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:42:50 #246
370039 Morera
more more more
pi_112515683
quote:

_O- _O-
pi_112519131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:42 schreef Morera het volgende:

[..]

Klinkt niet alsof je er super warm van bent geworden, van je date. Ik zou er niet mee doorgaan als het na de tweede date ook zo voelt ;)

Ben benieuwd naar je date van morgen !
Het was echt wel heel gezellig...maar om verliefd te worden moet er volgens mij meer zijn. Wacht idd de tweede date maar af en kijk dan weer verder.

Morgen gaat door, heb er zin in *O*
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:16:58 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_112525253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:38 schreef Plasterk het volgende:
Ik heb ooit eens met een meisje gezoend in een kroeg en was halverwege de avond haar naam kwijt. Ik dacht het slim op te lossen door haar eigen naam en nummer in mijn telefoon te zetten. Toen vroeg ze of ik haar naam nog wist :')
Ik geef altijd gelijk aan dat ik namen vergeet. Al moet ik zeggen dat het de laatste tijd goed gaat. Alleen heb ik onlangs zoveel mensen ontmoet dat ik gezichten door elkaar ga halen en dus ook de namen _O-
pi_112525745
Hallo ik had een meisjen gezoend zaterdag en toen moest ze kotsen :) Ik wist dat ik lelijk ben hoor maar dit was wel erg

Groeten

Geester
pi_112525998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 16:27 schreef Geester het volgende:
Hallo ik had een meisjen gezoend zaterdag en toen moest ze kotsen :) Ik wist dat ik lelijk ben hoor maar dit was wel erg

Groeten

Geester
Weet je zeker dat het niet de boterham met pindakaas die je voor het uitgaan gegeten had was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')