Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Beetje late reactie, maar als je 4-3-3 wil spelen zou ik zoiets doen:quote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
NHLalleen woensdag heen voor een gastcollege
Ik zal wel even kijken of ik er iets leuks van kan maken
Ik kwam ongeveer tot hetzelfdequote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar als je 4-3-3 wil spelen zou ik zoiets doen:
http://www.futhead.com/12/squad/974830
Ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_schoen_n_kop_n.html
Ik vind dat die mensen wel gelijk hebben
Jaquote:Op maandag 4 juni 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
WTF is dat ding op de achtergrond? Een piemel?
[ afbeelding ]
Ik zat daar al op te wachten jaquote:Op maandag 4 juni 2012 15:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk de kop van de Fenix
Op het eind kwam er ook wat uit
Ergens in het middenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zat daar al op te wachten jaWaar stond jij ergens?
Wit papier kwam er uitquote:Op maandag 4 juni 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
Er kwam zeker wit schuim uit en dat werd over het publiek heen gespoten, reversed bukake zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik kan vanaf nuquote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef Rijst het volgende:
GJE gaan onze clubs not tegen elkaar spelen ofwaaa
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wit papier kwam er uitKyle ging ook die snippertjes oppakken en in het publiek gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
me 2.quote:
Wat was jouw vraagprijs en wat wilde hij betalen?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef Fuszy het volgende:
Verkoop fifa afgeketst op een 1 euro
keiharde onderhandelingen dit
Mijn vraagprijs was oorspronkelijk 20 excl. Dat gaat niemand betalen natuurlijk. Kwam hij aan met 18 incl, dus dan hou ik 15 euro over. Dus ik wilde 20 incl en hij wilde niet verder gaan dan 19 incl.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat was jouw vraagprijs en wat wilde hij betalen?
Koevermans, rest MLSquote:Op maandag 4 juni 2012 15:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie gaat er topscorer worden van het EK jongens?
Lewandowskiquote:Op maandag 4 juni 2012 15:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie gaat er topscorer worden van het EK jongens?
Wat nou inclquote:Op maandag 4 juni 2012 15:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn vraagprijs was oorspronkelijk 20 excl. Dat gaat niemand betalen natuurlijk. Kwam hij aan met 18 incl, dus dan hou ik 15 euro over. Dus ik wilde 20 incl en hij wilde niet verder gaan dan 19 incl.
Verzendkosten.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat nou inclje gaat toch niet bij de belasting aangeven.
verzendkostenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik doe altijd het bedrag noemen en zet ik erachter excl. btw en verzendkostenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
quote:
Ik moet maar een keer COD oppakkenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
[..]so true alhoewel ik flink kan ragen door COD, al die vieze ghost bitches
MP is wel grappig (alleen de MW serie is kut qua MPquote:Op maandag 4 juni 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet maar een keer COD oppakken. 1 uur SP en toen haakte ik al af. Zoveel geld weggegooid met spellen die ik nooit heb gespeeld
.
SP is ook niet best.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet maar een keer COD oppakken. 1 uur SP en toen haakte ik al af. Zoveel geld weggegooid met spellen die ik nooit heb gespeeld
.
mis je Xbox live al?quote:
SP spelenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
SP MW3 is beter dan de SP van BF3 hoor.
Niet kijken op Futhead voor prijzen.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef WezepAFCA het volgende:
Eerste bronze pack van vandaag, Miquel CB van Arsenal 4-3-2-1. Volgens Futhead 6k op de xbox
Ik verkocht die van mij (3-5-2) nog voor 1500 vandaagquote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef WezepAFCA het volgende:
Eerste bronze pack van vandaag, Miquel CB van Arsenal 4-3-2-1. Volgens Futhead 6k op de xbox
MW is online ook pure aidsquote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De SP van MW3 vond ik 10x leuker dan dat online, dat is echt pure bagger
Verkoop hem ook niet voor die prijs, maar als Futhead 6k zegt zal ik hem voor 2k vast wel verkopen, toch 1.6k profit.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We blijven het zeggen, en toch blijven mensen er op kijken
Wss vanavond, ben nu samenvattingen schrijven en lerenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef Rijst het volgende:
GJE gaan onze clubs not tegen elkaar spelen ofwaaa
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wss vanavond, ben nu aan het fokken
FOK!enquote:Op maandag 4 juni 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wss vanavond, ben nu samenvattingen schrijven en leren
Waz met jou. Zo ken ik je niet meerquote:Op maandag 4 juni 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch wel avondquote:Op maandag 4 juni 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet toch overgaan hequote:
Had begin van het jaar wat gedaan, kon je nu achterover hangenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet toch overgaan he
Nou tot zo jungens
In 4-3-2-1 is hij 2.2k waard ofzo. Livermore 4-3-3 2.5k denk ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef WezepAFCA het volgende:
Het afmaken gaat je een stuk beter af in clubsquote:Op maandag 4 juni 2012 16:05 schreef poker4lifee het volgende:
leuk weer zo'n 1e ronde van het toernooiik had nog geluk dat ik 90e minuut de winnende maakte. Zo irritant spelen tegen mensen die rondpassen en verder niks kunnen. Eerste paar min ook gelijk naar z'n keeper passen en wachten tot ik er naar toe kwam rennen.
![]()
[ afbeelding ]
Ons allemaal trouwensquote:Op maandag 4 juni 2012 16:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het afmaken gaat je een stuk beter af in clubs![]()
Kijk je tennis? Beide wel leuke tennis vrouwenquote:
Ja, ik hou m ook zo, als ik m net als GJE op 90 zet, is er geen klap meer aan voor de tegenstanderquote:Op maandag 4 juni 2012 16:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Baas, kopduels winnen alles, mannetjes passeren net als messi en dat met een 71Rating prof
Ja, Sharapova kijkt altijd een beetje gemeen, maar die zakopalova kan m krijgen hoor. Je zou er bijna voor naar het oostblok op vakantie gaan voor de vrouwenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk je tennis? Beide wel leuke tennis vrouwen
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Sharapova kijkt altijd een beetje gemeen, maar die zakopalova kan m krijgen hoor. Je zou er bijna voor naar het oostblok op vakantie gaan voor de vrouwen
Ben nu een 91 rated ST gewoonquote:Op maandag 4 juni 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik hou m ook zo, als ik m net als GJE op 90 zet, is er geen klap meer aan voor de tegenstander
Ik ben 72 SPquote:Op maandag 4 juni 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
Ik ben een 71 rated CM en het maakt mij geen ene flikker uit! [ afbeelding ]
Had eerst Garatt, daarna Clayton en daarna Turton. Ik dacht laat ik een Crewe kwartet maken met SIF Powell, maar helaasquote:Op maandag 4 juni 2012 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Garratt en Hughes in hetzelfde pack. Net kreeg ik al een Ferguson en een Kim Kwang Suk, redelijk begin dus van de Jumbos op mijn andere account.
Laten we die niet erbij pakkenquote:Op maandag 4 juni 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De ratio wedstrijden/goals is veel belangrijker
http://www.eafootballworl(...)A0001/944138/membersquote:Op maandag 4 juni 2012 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie is de topscorer van onze club eigenlijk?
Gisteren ging het erg lekkerquote:Op maandag 4 juni 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog helemaal niet met Klaas Verbeek geclubt
quote:
confusing indeedquote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie nu pas dat er een vandermer en een vandermar is
True, deze club loopt wel lekker.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren ging het erg lekkerVanavond zal er wel weer wat gespeeld worden
Maar speelt heerlijk, veel overspelen met zn allen
WTFquote:Op maandag 4 juni 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie nu pas dat er een vandermer en een vandermar is
I know that feeling bro.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
omg waarom kan ik geen kansen afmaken, ff foto maken van de kansen in de 2e ronde
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:24 schreef poker4lifee het volgende:
omg waarom kan ik geen kansen afmaken, ff foto maken van de kansen in de 2e ronde
Ik weet het niet kevjequote:Op maandag 4 juni 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar steef, is het nou Arjan of Wouter die loopt te trollen?
hater.quote:
Je maakt wel vieze slidings want hij heeft 3 blessuresquote:Op maandag 4 juni 2012 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hater.
Kwartfinale van 't toernooi tegen zo'n agbon/hernandez/bale/walcott team.
[ afbeelding ]
Weer geluk dat ik vlak voor het eind de 2-1 maakte. 3x paal geraakt ofzo ook
alles op de balquote:Op maandag 4 juni 2012 16:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je maakt wel vieze slidings want hij heeft 3 blessures
Ik wil wel. maar dan wil ik wel met mijn monsterteam spelen. Maar die heb ik nog nietquote:Op maandag 4 juni 2012 16:29 schreef wieisboos het volgende:
Wie wilt er een potje op de ps3? [ afbeelding ]
quote:
Google zegt van welquote:Op maandag 4 juni 2012 16:34 schreef Pobberd het volgende:
Even tussendoor. Is in het Engels een schiereiland, peninsula?
Waarom wel?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom is Engeland niet een gewoon eiland dan
Np, maar ik speel middenveld vaak.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:34 schreef Rijst het volgende:
Was geen geintje. Tegen Pino willen we liever dat je niet meedoet. Dan moeten we weer met een nieuwe groep spelen.
lol sowieso verkeerd gelezen, dacht dat de vraag was óf Engeland een schiereiland wasquote:
Na Pino speel je een paar potjes mee. en als je het goed doet dan teken je 1 jarig contract zo niet dan zul je helaas moeten vertrekken.quote:
Wie spat ist das?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Na Pino speel je een paar potjes mee. en als je het goed doet dan teken je 1 jarig contract zo niet dan zul je helaas moeten vertrekken.
We spelen wanneer iedereen online is meestalquote:Op maandag 4 juni 2012 16:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Verdedigend ook ? Net of iedereen altijd aanwezig is ;p
FC Pino wilt hem niet meerquote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
We willen Roy wel 1 potje aan jullie uitlenen.
Ik ben er wel blij meequote:
ruilen, tegen Quel.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
We willen Roy wel 1 potje aan jullie uitlenen.
Op die van jouquote:Op maandag 4 juni 2012 16:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op welke positie speel jij eigenlijk dan?
Square kilometer!quote:Op maandag 4 juni 2012 16:46 schreef Pobberd het volgende:
Sorry als ik jullie lastig val met mijn Engels. Maar hoe zeg je in het Engels 'vierkante kilometer' ?
Fourkante Kilometerquote:Op maandag 4 juni 2012 16:46 schreef Pobberd het volgende:
Sorry als ik jullie lastig val met mijn Engels. Maar hoe zeg je in het Engels 'vierkante kilometer' ?
square mile? Ze gebruiken daar toch geen km?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:46 schreef Pobberd het volgende:
Square kilometer gewoon dacht ikquote:Op maandag 4 juni 2012 16:46 schreef Pobberd het volgende:
Ze gebruiken beidequote:Op maandag 4 juni 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
square mile? Ze gebruiken daar toch geen km?
Haha mij maakt het ook niet uit hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, anders ga ik op LCM staan ofzo hoor, geen probleem, het gaat om de teamprestatie.
Een mile is ongeveer 1,6 kilometer ofzo. Dus een square mile is veeeeeel groter.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
square mile? Ze gebruiken daar toch geen km?
Het gaat om de plezier die je beleeftquote:Op maandag 4 juni 2012 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, anders ga ik op LCM staan ofzo hoor, geen probleem, het gaat om de teamprestatie.
Dat ligt er dan weer aan wat voor mijlquote:Op maandag 4 juni 2012 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een mile is ongeveer 1,6 kilometer ofzo. Dus een square mile is veeeeeel groter.
Nautische of landmijlenquote:
Zijn jullie compleet?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FC Pino, nú naar de lobby komen graag
EN HET WOORDENBOEK DAN HEquote:Op maandag 4 juni 2012 16:49 schreef Pobberd het volgende:
Bedankt!
Google zei ook al square kilometer, maar dat leek me te simpel ofzo
Jooquote:Op maandag 4 juni 2012 16:49 schreef Toefjes het volgende:
Wij ook verzamelen heren, voor een confrontatie met FC Pino?
Jij bent er niet noobquote:Op maandag 4 juni 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FC Pino, nú naar de lobby komen graag
Oprotten met je kut Fransquote:
Nog niet compleet so farquote:Op maandag 4 juni 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
Ja ik wil wel eerst zeker weten of ze willen spelen. Straks kom ik voor niks
Al gedaan, die is er ookquote:
Nou hehe eindelijk eentje die het snapt. Wat een dombo's hier he.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:52 schreef n0ir het volgende:
The kilometre (American spelling: kilometer)
kan gewoon beide
Dus als google het zegt dan zeg jij het ook.....quote:
Jonge, ik heb gewoon gelijk. Stomme Orcquote:Op maandag 4 juni 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus als google het zegt dan zeg jij het ook.....
hjb gremlinquote:
?quote:
Als ik alles wat ik niet weet, op moet gaan zoeken in een woordenboek ben ik over een week nog niet klaar. Heb morgen presentatie. Mijn uitspraak is zo slechtquote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 4 juni 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
Waarom willen mensen die UNAM kitecht lelijk tenue!
Koop dan IF Denis Zarate er dan Naast, die is beter dan Saviolaquote:Op maandag 4 juni 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
leuk team al zeg ik het zelf.
UP Denis, maar die zit niet in FUThead. Zarate kan ook nog maar dan moet je hem weer ombouwen.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop dan IF Denis Zarate er dan Naast, die is beter dan Saviola
Nee, haalt als CF 9 chem naast Denis en voor Aimarquote:Op maandag 4 juni 2012 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
UP Denis, maar die zit niet in FUThead. Zarate kan ook nog maar dan moet je hem weer ombouwen.
ja ik kan, klaar met eten nu.quote:
mja naast Denis wel natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, haalt als CF 9 chem naast Denis en voor Aimar
Heb je een dm gestuurd, kijk maar of je er wat meedoetquote:Op maandag 4 juni 2012 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Net speelde ik tegen een goede bronze skiller met Zaha en Lago Junior en verder wat BPL bronzes zoals Pogba maar ik won net met 3-4.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 04-06-2012 om 17:01:11We are going early: first #FIFA13 trailer will be live from 7pm UK time /11am PST. Retweet if you are HYPED. reageer retweet
meestal wat eerderquote:
als ik om 7 uur eet heb ik om 11 uur weer hongerquote:Op maandag 4 juni 2012 17:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan krijg ik altijd trek rond 10 uur. Maarja ik weeg dan ook niet voor niets 110 kilo
Zarate ipv Denis? Of if palacio, die balcontrolequote:Op maandag 4 juni 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
leuk team al zeg ik het zelf.
die pakt dan geen 9 chem, en ik wil Denis nog een keer uitproberenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zarate ipv Denis? Of if palacio, die balcontrole
4-2-3-1 had wel makkelijk geweestquote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wie kan mij helpen? Wil graag een team maken met TOTY El Ahmadi, Toty Belhanda en in de spits Aguero. Heb deze 3spelers al. Heb nog een budget van 100K, maar kom er niet helemaal uit. WIl 4321 gaan spelen. Iemand die me kan helpen?
Zal even proberen. IF Taarabt LW lijkt me wel handig iigquote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wie kan mij helpen? Wil graag een team maken met TOTY El Ahmadi, Toty Belhanda en in de spits Aguero. Heb deze 3spelers al. Heb nog een budget van 100K, maar kom er niet helemaal uit. WIl 4321 gaan spelen. Iemand die me kan helpen?
Ik kom niet verder dan dit..quote:Op maandag 4 juni 2012 17:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
TOTY Tasjesdief is sowieso slechtquote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit..
[ afbeelding ]
Zonder El Ahmadi zou 't een stuk makkelijker zijn natuurlijk, en die is 3x niks imo met zijn low defensive workrate
Heb bijna hetzelfdequote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder El Ahmadi zou 't een stuk makkelijker zijn natuurlijk, en die is 3x niks imo met zijn low defensive workrate
Belhanda krijgt maar 7 chem en ik wed dat je nooit met El Ahmadi hebt gespeeldquote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb hem gehad op cdm in 4-2-3-1, vond hem kut. Nasri is natuurlijk een aanvallende middenvelder, El Ahmadi is geen van beide.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Belhanda krijgt maar 7 chem en ik wed dat je nooit met El Ahmadi hebt gespeeldNet alsof Nasri verdedigend beter is
Omdat hij geen CDM is. Hij is een passer. Zijn passing stats zijn boven de 90. Tevens is hij niet duur!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb hem gehad op cdm in 4-2-3-1, vond hem kut.
68 vision ofzo, hij kan wel passen ja maar niet verder dan 15 meter voor zich uitquote:Op maandag 4 juni 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij geen CDM is. Hij is een passer. Zijn passing stats zijn boven de 90. Tevens is hij niet duur!
Pino all the way.quote:
Zometeen of morgen. Denk zometeenquote:
Bedankt iedereen, ga voor dit team alleen in plaats van de LB en Benatia ga ik voor Nelom en Sahkoquote:Op maandag 4 juni 2012 17:28 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die van mij, lijkt wel op die andere.
Kom nu potje man, jullie hadden geluk.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zometeen of morgen. Denk zometeen
geluk? wij speelden gewoon focking slecht..quote:Op maandag 4 juni 2012 17:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kom nu potje man, jullie hadden geluk.
Ik durf te wedden dat je niet met hem gespeeld hebt.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
Vertongen is dikke aids, kan niet verdedigen terwijl hij een CB is.
Wil geen skills zien, maar goede team play.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:31 schreef Roypsv het volgende:
Ik doe nu een x mee dan kunnen jullie me skills zien
Niet skillen maar passen bedoel jequote:Op maandag 4 juni 2012 17:31 schreef Roypsv het volgende:
Ik doe nu een x mee dan kunnen jullie me skills zien
haha gekke vandermar weer.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je niet met hem gespeeld hebt.
daar ben ik een voorstander vanquote:Op maandag 4 juni 2012 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wil geen skills zien, maar goede team play.
ja ofcquote:Op maandag 4 juni 2012 17:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Niet skillen maar passen bedoel jeJe bent namelijk CVM
2de helft waren wij gewoon beterquote:Op maandag 4 juni 2012 17:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
geluk? wij speelden gewoon focking slecht..
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
WHAHAHAHA ik heb een geheel verzorgde reis naar Nederland - Duitsland gewonnen:D:D
Hoe?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
WHAHAHAHA ik heb een geheel verzorgde reis naar Nederland - Duitsland gewonnen:D:D
Juichend de telefoon opgenomen?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
whuttttt..congratsquote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
mofo!quote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
Wat een fucking baasquote:Op maandag 4 juni 2012 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
At the end of the 19th century and at the beginning of the 20th centiry, the south of Wales was a very busy mining area.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:54 schreef Pobberd het volgende:
Kom ik weer.
In het einde van 19e eeuw en in het begin van de 20e eeuw was het zuiden van Wales een heel bedrijvige mijnstreek.
At the end of the 19th century and in the beginning of the 20th century was the south of Wales a very busy mining area.
Klopt dit?
Dat is hetzelfde. Dan zal het wel kloppenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
At the end of the 19th century and at the beginning of the 20th centiry, the south of Wales was a very busy mining area.
Lees het nog eensquote:Op maandag 4 juni 2012 17:57 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Dan zal het wel kloppen
Als jij het zegt..quote:Op maandag 4 juni 2012 18:00 schreef Pobberd het volgende:
[..]
De volgorde van the south of Wales maakt niks uit volgens mij. Klopt allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |