SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goeie
ttI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
In dit geval heeft dwc wel een punt. Reageer op de inhoud en niet op de vorm, vasje.
En saillant en nuance zijn idd niet echt moeilijke woorden.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik heb laatst ook een jurkje gehaald van Jane Norman, kreeg ik in de eerste instantie ook niet over m'n heupen heenquote:Op maandag 4 juni 2012 14:41 schreef tliciouz het volgende: [..] Ik normaal ook niet, krijg nooit jurkjes over mijn heupen heen
Maar deze rekt echt mee en blijft gewoon mooi. Dus mocht je hem in xs/s vinden gewoon mee nemen. Hij is echt geweldig
![]()
Toch gehaald en mezelf erin gepropt, stond gewoon nog goed ook.
Maar toch maar even de stad ingaan dan om dat jurkje van de h&m te halen![]()
![]()
Waar bemoei jij je nou weer mee?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:44 schreef Chocolatebear het volgende:
In dit geval heeft dwc wel een punt. Reageer op de inhoud en niet op de vorm, vasje.
En saillant en nuance zijn idd niet echt moeilijke woorden.![]()
Ik doe ook echt altijd alles om in een jurkje te kunnen passen hoor, ik wring me er in tot ik er ook daadwerkelijk in pas. Ik kan dan wel onmogelijk ademen maar dat neem ik voor lief.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:45 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook een jurkje gehaald van Jane Norman, kreeg ik in de eerste instantie ook niet over m'n heupen heenToch gehaald en mezelf erin gepropt, stond gewoon nog goed ook.
Maar toch maar even de stad ingaan dan om dat jurkje van de h&m te halen
All good things are wild and free.![]()
Oh ja is een besloten discussie. helemaal vergeten.quote:
als je niet wilt dat iemand er op reageert moet je gaan DMen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zeg hey, asjeblieft niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:47 schreef Chocolatebear het volgende:
als je niet wilt dat iemand er op reageert moet je gaan DMen.![]()
Eerlijk gezegd dacht ik dat het juist langer geleden was.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:51 schreef junamii het volgende:
Wauw, Amy Winehouse is al bijna een jaar overleden. Tijd gaat snel.Jawel, je keek.![]()
Wat denk je van Michael Jackson? 25 Juni is het alweer 3 jaar terugquote:Op maandag 4 juni 2012 14:51 schreef junamii het volgende:
Wauw, Amy Winehouse is al bijna een jaar overleden. Tijd gaat snel..
Ik ben 26 juni jarig, overigens. Just lettin' you know.
![]()
Is er viadoe?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat denk je van Michael Jackson? 25 Juni is het alweer 3 jaar terug.
Ik ben 26 juni jarig, overigens. Just lettin' you know.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:29 schreef tliciouz het volgende:
Even snel gemaakt en onduidelijk als wat, maar het gaat om het ideeNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Voor mij is het echt abnormaal snel voorbij gegaanquote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef jna het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik dat het juist langer geleden was.Ja wauw, dat ook. Damn. Toen was ik 16quote:Op maandag 4 juni 2012 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat denk je van Michael Jackson? 25 Juni is het alweer 3 jaar terug.
!
![]()
Het gebeurde de nacht voor ik 20 werd dus, toen was ik al ouder dan jij nuquote:!
Wat quote je selectief![]()
![]()
Wauw. Ik voel me nu echt heel jongquote:Op maandag 4 juni 2012 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gebeurde de nacht voor ik 20 werd dus, toen was ik al ouder dan jij nu!
Wat quote je selectief
En ja ja ja. Ik ga je heus wel feliciteren![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh ja is een besloten discussie. helemaal vergeten.
als je niet wilt dat iemand er op reageert moet je gaan DMen.![]()
![]()
ermm.. pardon?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
vnv ff wasted getten, wie ook?
STOER HE MAANDAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja wauw, dat ook. Damn. Toen was ik 16!
Opvallend veel leeftijdsgenootjes die toen opeens altijd al fan waren.
![]()
BELLYSHOTSSSSSS AWYEAHHHHquote:Ik dacht altijd dat jij een milf van 35 ofzo was.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook.Opvallend veel leeftijdsgenootjes die toen opeens altijd al fan waren.
Deathlift or Die.![]()
je bent weer terugquote:Op maandag 4 juni 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ZIEKSTE BEAT VAN 2012!!!
Eerlijk![]()
![]()
.
OUS LUISTER SWA!!1
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht altijd dat jij een milf van 35 ofzo was.![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Relatie o.usquote:
Seksualiteit o.us
Kleur ogen o.us
Schoenmaat o.us
Beroep o.us
Studierichting o.us
Woonplaats o.us
Goeie![]()
![]()
Zieke beat, weer een lauwe poccoe geïmporteerdquote:Op maandag 4 juni 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ZIEKSTE BEAT VAN 2012!!!
Eerlijk![]()
![]()
.
OUS LUISTER SWA!!1.
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Relatie o.us
Seksualiteit o.us
Kleur ogen o.us
Schoenmaat o.us
Beroep o.us
Studierichting o.us
Woonplaats o.us
Goeie
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik aan het leren, you mad?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:23 schreef JackieBrown het volgende:
God ben al 4 uur aan het soggen, kutleven.Deathlift or Die.![]()
quote:Beginnen we weer?
2
Helemaal niet, waar heb je me de afgelopen uren zien Fok!ken?quote:Precies de instelling die we zoeken.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb morgen eindgesprek voor stage en moet mijn opdrachten nog maken.
Deathlift or Die.![]()
Ok.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Had ik totaal niet van jou verwacht enzoquote:Op maandag 4 juni 2012 15:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb morgen eindgesprek voor stage en moet mijn opdrachten nog maken.
![]()
![]()
Ik ga denk ik zo naar de centrale bieb want thuis kan ik mij al helemaal niet concentreren.Feyenoord Rotterdam![]()
Je moet toch wat hè, als het je ontbreekt aan voldoende intellect om een discussie aan te gaanquote:.
LEHHHGOOO!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef o.us het volgende:
Ik ga denk ik zo naar de centrale bieb want thuis kan ik mij al helemaal niet concentreren.![]()
Even een late reactie: Jane Normann jurken
Hips = problem yes, ik voel me een beetje chubbs in sommige jurkjes.Maar dat mag niet baten, Jane Normann
Over twee weken als ik mijn cash ga innen trek ik heel de V&D leeg![]()
Teuvuns; Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!![]()
Als je in Oldenzaal woont en je gaat niet naar Bruins, waar ga jij dan eigenlijk uit? Enschede?quote:![]()
Ik zou het niet weten, woon er zelf niet he.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je in Oldenzaal woont en je gaat niet naar Bruins, waar ga jij dan eigenlijk uit? Enschede?
Gaan mensen uit Oldenzaal niet gewoon in Oldenzaal stappen?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Oh dacht je dat zei.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, woon er zelf niet he.
Gaan mensen uit Oldenzaal niet gewoon in Oldenzaal stappen?En weet niet.
![]()
M'n ma komt uit Oldenzaal, dus was 't even aan het pluggen.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nog steeds reech beetch wordende door het kasteel?quote:Op maandag 4 juni 2012 16:13 schreef Phantomesse het volgende:
Over twee weken als ik mijn cash ga innen trek ik heel de V&D leeg
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Yes yes, werk minimaal 50 uur in de week thoquote:Op maandag 4 juni 2012 17:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog steeds reech beetch wordende door het kasteel?Ik heb echt geen leven meer.
![]()
Lekker Phan, waar zit je met je hoofd thenquote:Op maandag 4 juni 2012 17:44 schreef Phantomesse het volgende:
KkIk stak mijn sigaret aan met de kraan, moest het fornuis hebben.
![]()
Goddamn son. Alle 50 uur ook in dat kasteel?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Yes yes, werk minimaal 50 uur in de week thoIk heb echt geen leven meer.
Wtf, gekke chicka. 'k Zou helemaal dood zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Yes yes, werk minimaal 50 uur in de week thoIk heb echt geen leven meer.
![]()
50 x ¤10? x 4 = ¤2000 p/m
50 x ¤15? x 4 = ¤3000 p/m
50 x ¤20? x 4 = ¤4000 p/m
Ik weet niet hoeveel je per uur verdient, maar het klinkt goed. Harde tepelwerk.
![]()
9 zei ze in haar topic.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoeveel je per uur verdient, maar het klinkt goed. Harde tepelwerk.
![]()
¤9,-quote:Op maandag 4 juni 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
Maar inderdaad, het is flink cashen wel. Jammer dat ik het nooit uit kan geven.Het hangt aan een zijden draad.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf, gekke chicka. 'k Zou helemaal dood zijn.Ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goddamn son. Alle 50 uur ook in dat kasteel?Ik dwaal laveloos rond wanneer ik niet aan het werk ben.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekker Phan, waar zit je met je hoofd then![]()
Héérlijk is dat toch? Work/Eat/Drink/Smoke/Sleep (repeat)quote:Op maandag 4 juni 2012 18:26 schreef Phantomesse het volgende:
Ik dwaal laveloos rond wanneer ik niet aan het werk ben.. Kan alleen met bijbaantjes jammer genoeg
.
![]()
Ja, precies. Ik moet ook een bijbaan achtig iets hebben men. Dit is echt niet leuk meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Héérlijk is dat toch? Work/Eat/Drink/Smoke/Sleep (repeat). Kan alleen met bijbaantjes jammer genoeg
.
Wilde vandaag ook echt iets leuks gaan ondernemen maar ik kwam iet verder dan naar een intake gaan waar ik niet naar binnen ben gegaan (in Sloterdijk ergens een loods op een industrieterrein, nooit dat ik daar 4 jaar ga zitten), daarna naar Nimeto in Utrecht me aan gaan melden, toen even geslapen 2 uurtjes waarna ik naar de dokter ging voor een spiraal. Nu ben ik helemaal naar de klote en kan amper rechtop lopen, echt een kk ding. Vanaf morgen weer lekker tien uren knallen per dag tot en met zondag!![]()
![]()
50 uur in de week klinkt meer als: Work, sleep, repeat.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Héérlijk is dat toch? Work/Eat/Drink/Smoke/Sleep (repeat). Kan alleen met bijbaantjes jammer genoeg
.
Met zo'n mentaliteit wordt je nooit succesvol entrepeneurquote:Op maandag 4 juni 2012 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
50 uur in de week klinkt meer als: Work, sleep, repeat.. Hoeveel denk je dat Birdman en Diddy slapen?
![]()
Onze doelstellingen in het leven zijn niet hetzelfde man. Dat wisten wij toch al lang.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met zo'n mentaliteit wordt je nooit succesvol entrepeneur. Hoeveel denk je dat Birdman en Diddy slapen?
Ik móest het even zeggen manquote:Op maandag 4 juni 2012 18:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onze doelstellingen in het leven zijn niet hetzelfde man. Dat wisten wij toch al lang..
Mijn doelstelling is overigens hoe ik met zo min mogelijk moeite zoveel mogelijk geld binnenhark #efficiency![]()
Restecp. Hoe maak je ooit tijd vrij voor je vriend?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik moet ook een bijbaan achtig iets hebben men. Dit is echt niet leuk meer.
Wilde vandaag ook echt iets leuks gaan ondernemen maar ik kwam iet verder dan naar een intake gaan waar ik niet naar binnen ben gegaan (in Sloterdijk ergens een loods op een industrieterrein, nooit dat ik daar 4 jaar ga zitten), daarna naar Nimeto in Utrecht me aan gaan melden, toen even geslapen 2 uurtjes waarna ik naar de dokter ging voor een spiraal. Nu ben ik helemaal naar de klote en kan amper rechtop lopen, echt een kk ding. Vanaf morgen weer lekker tien uren knallen per dag tot en met zondag!![]()
![]()
Lkr vakkevulle dusquote:Op maandag 4 juni 2012 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik móest het even zeggen man [ afbeelding ][ afbeelding ].
Mijn doelstelling is overigens hoe ik met zo min mogelijk moeite zoveel mogelijk geld binnenhark #efficiency
Jij gladde, over de rug van anderen rijk worden.Deathlift or Die.![]()
Gawddamnit, moet helaas toegeven dat dit wel zo'n beetje klopt.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij doet de eens zo stoeipoezerige Phanto nu alleen nog maar missionaris, met d'r 50u p/w.
Gelukkig woon ik bij hem, dat scheelt wel. De dagen dat ik vrij ben of pas laat hoef te beginnen gaan we standaard wat leuks doen.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Restecp. Hoe maak je ooit tijd vrij voor je vriend?![]()
Many animal lovers find it hard to part with their pets when they die.
So when cat Orville, named after the famous aviator Orville Wright, was run over by a car, his artist owner decided to turn him into a permanent piece of artwork as the ultimate tribute by transforming him into a flying helicopter.
Dutch artist Bart Jansen first stuffed Orville before teaming up with radio control helicopter flyer Arjen Beltman to build a specially-designed flying mechanism to attach to the cat.
http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz1wo74GbZ9
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef krioro het volgende:
So when cat Orville, named after the famous aviator Orville Wright, was run over by a car, his artist owner decided to turn him into a permanent piece of artwork as the ultimate tribute by transforming him into a flying helicopter.
Dutch artist Bart Jansen first stuffed Orville before teaming up with radio control helicopter flyer Arjen Beltman to build a specially-designed flying mechanism to attach to the cat.
http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz1wo74GbZ9![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:59 schreef krioro het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz1wo74GbZ9!
!
!
![]()
Ja, was ook pas op Pownews. Geniaal
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Eigenlijk al zo'n beetje vanaf het begin, waarom denk je dat ik hier nooit meer ben?quote:Hij hoeft echt niet te weten dat ik op FOK! zit.
![]()
![]()
Das meinst du doch nicht ernst..quote:Op maandag 4 juni 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als Duitser kan ik toch niet met lopen![]()
![]()
Kwart Duitser hier, ik spuug op jou en je niet bestaande vaderlandsliefde.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als Duitser kan ik toch niet met lopenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waar is dat nu goed voor?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kwart Duitser hier, ik spuug op jou en je niet bestaande vaderlandsliefde.All good things are wild and free.![]()
waar regel ik oranje tag?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
kom haten man, mijn UI is wel beterquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Sterrenkind met je kleurloosheid.quote:Lekker jezelf onderscheiden van de massa omdat je zo speciaal bent zeker.
![]()
![]()
huh o.us is geen weblogger meer
Duh.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Sterrenkind met je kleurloosheid.Lekker jezelf onderscheiden van de massa omdat je zo speciaal bent zeker.
Feyenoord Rotterdam![]()
snap 'm nu pasquote:
quote:Sterrenkinderen worden zo genoemd omdat hun zielen afkomstig zouden zijn van hogere bewustzijnsgebieden in de kosmos. Los van die bewering zijn ze te herkennen aan een bepaalde pure openheid, een aangeboren inzicht in verbanden, relaties en rechtvaardigheid. Eigenlijk willen ze al heel vroeg de wereld verbeteren, te beginnen bij hun ouders. Hun anders zijn uit zich door blijken van paranormale vaardigheden zoals lucide dromen, telepathie en voorspellende vermogens.
Het begrijpen van of praten met dieren komt veel voor, net als spontane regressies naar vorige levens. In die zin zijn ze razend knappe tijdreizigers. Ze hebben zonder uitzondering een geweldige fantasie. Dat kan voor anderen zowel positief inspirerend zijn als irritant en prikkelend omdat het lijkt alsof het kind steeds maar de gewone dingen ontvluchten wil.
Meestal zijn hun mannelijke en vrouwelijke energieën (de animus en anima) in een natuurlijk evenwicht. Hoewel hun energiesysteem dus in principe harmonisch is, kan hun overgevoelige reactie op de ‘harde werkelijkheid’ echter een tijdelijke maar heftige weerslag hebben op hun lichaam. Ze snappen soms totaal niet dat mensen in hun omgeving of hun kameraadjes niet zo fijngevoelig zijn als zijzelf. Ze reageren dan iets dramatisch op hen aangedane fysieke pijn of onrecht en op valse beschuldigingen en manipulaties.
Ook hebben ze moeite om de veelheid aan praktische, aardse indrukken te verwerken. Ze moeten echt ‘wennen’ aan de gewone dingen. Dat doen ze bijvoorbeeld door het naspelen van sprookjes en verhalen die hen worden voorgelezen. Soms doen ze dat via de meer afstandelijke mogelijkheid van tv kijken of veel lezen. Hun creativiteit is spreekwoordelijk, maar hun aandacht kan van het één naar het ander flitsen omdat ze snel de mogelijkheden van een situatie uitgewerkt hebben en zich dan gaan vervelen. Omdat ze allerlei emoties en ideeën uit hun omgeving oppikken, zijn ze drukker dan andere kinderen maar tegelijk ook meer trauma- en frustratiegevoelig.
Ze voelen bijvoorbeeld angst(en) aan maar hebben moeite om onderscheid te maken tussen dat wat van anderen overspringt en dat wat bij hun ‘eigen’ lijden hoort. Zo duiken ze niet zelden onverklaarbaar onder in een verdriet, depressie of doodsangst. Keuzes maken is een ramp voor hen, omdat ze makkelijk de beide mogelijkheden of alle conflicterende partijen doorvorsen en begrijpen. Van veranderingen houden ze al helemaal niet en hun tijdsbewustzijn kan wat slordig overkomen.
Dat geldt ook voor de manier waarop ze met taal, rekenen en schrijven omgaan. Dyslexie komt dan vaak voor. Een sterrenkind laat zich niet dwingen, heeft soms totaal lak aan allerlei opgelegde regels en zogenaamde wetten, als ze daar het nut niet van erkennen. Goed omgaan met geld is een heel gedoe, omdat in hen een diepe overvloedsgewenning is vanuit andere tijden en plaatsen.
Als er onvoldoende steun voor hun gevoeligheid is, zal er een (tijdelijke) negatieve reactie kunnen ontstaan, die gepaard kan gaan met slaapproblemen, desoriëntatie, stemmingswisselingen en onhandig heimwee naar onbereikbare werelden en situaties. In hun vroege jeugd kunnen ze zich daardoor eenzaam en onbegrepen voelen, zeker als ze gepest worden en niet weten hoe ze daarmee moeten omgaan. Toch twijfelen ze nooit aan de kwaliteit van hun hartelijke liefdesnatuur.
Er wordt veel inleven gevraagd van de ouders die dit proces moeten begeleiden. Sterrenkinderen maken namelijk fouten die voor hun omgeving onbegrijpelijk zijn, omdat hun zienswijze erachter zo verschilt van de gebruikelijke. Ouders schrikken dan misschien van de hardheid van de levenslessen, die hun sterrenkind kennelijk moet ondergaan of van het feit dat die lastige ervaringen al zo vroeg op het kinderpad komen. Toch is dat de weg. De grote kunst is om iedereen zijn/haar eigen groeizame lijden te gunnen, ook je kids.
Zelfbevochten weerbaarheid kan voor een kind juist de kroon op een zware jeugd zijn. Ouders snijden zichzelf in de opvoedkundige vingers als ze zich al te veel tot een therapeutische relatie met hun kinderen laten verleiden. Dat is niet hun rol. Omgekeerd zijn deze kinderen wel weer boodschappers voor hun ouders, die zij komen bijstaan in een bewustwordingsproces.
Ook zijn het pioniers die spirituele ruimte komen maken voor volgende generaties. Wie zichzelf of een kind herkent in deze omschrijving, kan op internet en in de bibliotheek ruimschoots terecht. Aan te bevelen is bijvoorbeeld Sterrenkinderen van George Kühlewind.![]()
ha ricko goed dat jij happiness ook een goede film vindt, is een van mijn favorietenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 21:58 schreef ThaTim het volgende:
ha ricko goed dat jij happiness ook een goede film vindt, is een van mijn favorietenecht zoenne bazenfilm, vooral die pedovader
![]()
![]()
Ja, zo vetquote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]echt zoenne bazenfilm, vooral die pedovader
Son: Would you have sex with me?
Father: No, I'd jerk off instead.
![]()
dit ook![]()
Hoffman die ansichtkaarten op muur plakt met speciaal kwakje![]()
Aiquote:Op maandag 4 juni 2012 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Veel sinaasappels, wortels, mandarijnen en kaki's eten!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Veel sinaasappels, wortels, mandarijnen en kaki's eten!
Welkom op FOK!![]()
We zijn hier niet in Afrika broeder.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tentamens van 3 uur om 9:20, wat zijn dat voor non-negroïde tijden.![]()
Nu pas wakker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tentamens van 3 uur om 9:20, wat zijn dat voor non-negroïde tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Nu pas wakker.Heb jij geen tentamens ofzo die je moet leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Nu pas wakker.Lui mens dat je d'r bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laat mijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:02 schreef jna het volgende:
[..]
Heb jij geen tentamens ofzo die je moet leren?Ik was al half 12 wakker en ben ook heel even uit bed gegaan, tot half 1 was ik gewoon wakker in bed liggend en daarna lag ik in coma ofzoquote:Werd wakker door zo'n TNT-bezorger, anders sliep ik nog
![]()
![]()
Stiekem ben ik gewoon jaloersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef junamii het volgende:
[..]
Laat mij
[..]
Ik was al half 12 wakker en ben ook heel even uit bed gegaan, tot half 1 was ik gewoon wakker in bed liggend en daarna lag ik in coma ofzoWerd wakker door zo'n TNT-bezorger, anders sliep ik nog
Jawel, je keek.![]()
Om half 1 lag ik op de straat. Ongeluk gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:12 schreef junamii het volgende:
Ik was al half 12 wakker en ben ook heel even uit bed gegaan, tot half 1 was ik gewoon wakker in bed liggend en daarna lag ik in coma ofzoWerd wakker door zo'n TNT-bezorger, anders sliep ik nog
![]()
![]()
Ernstig?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Om half 1 lag ik op de straat. Ongeluk gehadJawel, je keek.![]()
M'n brommer is er erger aan toe, ik heb 'slechts' blauwe plekken op de linkerkant van m'n been, arm en hand ligt open en nog wat bloeduitstortingen op mn rechterhand. Altijd een engeltje op m'n schouder wat dat betreftquote:![]()
![]()
Vasjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Om half 1 lag ik op de straat. Ongeluk gehad!
Ik kan ook geen boeken meer aanzienquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is er niks ergs met jequote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n brommer is er erger aan toe, ik heb 'slechts' blauwe plekken op de linkerkant van m'n been, arm en hand ligt open en nog wat bloeduitstortingen op mn rechterhand. Altijd een engeltje op m'n schouder wat dat betreftWat is er gebeurd, aangereden oid?
![]()
Nee ik was bezig met inhalen en die gast sloeg opeens linksaf. Zonder enig signaal, dus ik probeerde m te ontwijken en slipte 3 meter over de weg ofzo. Waren wel aardige mannen tho, ambulance en politie gebeld en me daarna ff thuisgebrachtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gelukkig is er niks ergs met jeWat is er gebeurd, aangereden oid?
![]()
![]()
Gelukkig niks ernstigs. Doet je brommer het nog?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n brommer is er erger aan toe, ik heb 'slechts' blauwe plekken op de linkerkant van m'n been, arm en hand ligt open en nog wat bloeduitstortingen op mn rechterhand. Altijd een engeltje op m'n schouder wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik kan ook geen boeken meer aanzienJa dit precies. Gelukkig heb ik mn laatste tentamen verneukt, dus die kan ik nog een keer gaan lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plus die scriptie nog
Jawel, je keek.![]()
Drugs en/of drank in dit spel?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik was bezig met inhalen en die gast sloeg opeens linksaf. Zonder enig signaal, dus ik probeerde m te ontwijken en slipte 3 meter over de weg ofzo. Waren wel aardige mannen tho, ambulance en politie gebeld en me daarna ff thuisgebracht
De oplettende lezer zal zich nu misschien afvragen "maar beste dWc, het voorval speelde zich af om half 1 's middags", dat is voor Vas geen beperkende factor. Beterschapjes wel hè.
![]()
Echt jij weer he, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Drugs en/of drank in dit spel?
De oplettende lezer zal zich nu misschien afvragen "maar beste dWc, het voorval speelde zich af om half 1 's middags", dat is voor Vas geen beperkende factor [ afbeelding ]. Beterschapjes wel hè.
Excuse me while I light my spliff![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt jij weer he, maar toch bedankt
Excuse me while I light my spliff![]()
![]()
Nu moet ik weer denken aan dat filmpje van die jamaicaanse tour guide met dat lachjequote:Jawel, je keek.![]()
Wou bijna zeggen "daar is het toch van?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:51 schreef jna het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan dat filmpje van die jamaicaanse tour guide met dat lachje", maar natuurlijk niet
![]()
.
![]()
Haaaaaaaa haaaaaaa haaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou bijna zeggen "daar is het toch van?", maar natuurlijk niet
![]()
.
Jawel, je keek.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:09 schreef jna het volgende:
[..]
Haaaaaaaa haaaaaaa haaaaaaaaa
[ afbeelding ]!
Beter dan de lach van Wiz Khalifa though.
![]()
Alles is beter dan dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Beter dan de lach van Wiz Khalifa though.
Bruine bonen met rijst
Jawel, je keek.![]()
Haten op bruine bonenwat is deze ethaknol?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snijbonen. Maar dan wel goed gesneden
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
En goed bereidt, anders zijn ze echt viesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]Jawel, je keek.![]()
Deze en sperziebonen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
gvd als dit niet werktquote:
Hehe nee van het liedje Easky Skankingquote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou bijna zeggen "daar is het toch van?", maar natuurlijk niet
![]()
.
Na het zien van de docu van Bob Marley móet ik echt naar Jamaica, o.a. om die captain crazy te zien lachen
![]()
![]()
Aceton? of terpetine ofzo misschien?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:25 schreef junamii het volgende:
Weet iemand of je secondelijm uit kleding kan krijgen?Deathlift or Die.![]()
Danku, ti's het proberen waard. Ik kan het shirtje nu toch niet aandoen met die vlekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aceton? of terpetine ofzo misschien?Ohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:30 schreef jna het volgende:
Is het al hard? Zo ja, dan wordt het lastig denk ik.het gebeurde zaterdag in de trein, dus kon er toen ook sowieso niks aan doen. Kutzooi, had dat ding net een dag gekocht
![]()
![]()
Aceton kan je wel proberen, wel even eerst op een onopvallende plek ivm de kleur.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Danku, ti's het proberen waard. Ik kan het shirtje nu toch niet aandoen met die vlekken
[..]
Ohhet gebeurde zaterdag in de trein, dus kon er toen ook sowieso niks aan doen. Kutzooi, had dat ding net een dag gekocht
Jawel, je keek.![]()
VI was bezig sorry mangquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
The Notebook. Ze zal smelten en je een feel good blowjob geven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:56 schreef RickoKun het volgende:
Morgen sma hier. Nu nog bedenken wat voor film ik moet opzettenDeathlift or Die.![]()
![]()
you better be right, ziet er uit als een depri film stereo romantiek (waar ik zelf niet zo heeheheehheheeeullll veel van houd)
But if you're right, goddamn![]()
kijk happiness met haar, rickoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wil je goede romantische films checken, kijk before sunrise/sunsetI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Intouchables.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:56 schreef RickoKun het volgende:
Morgen sma hier. Nu nog bedenken wat voor film ik moet opzettenAll good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:08 schreef RickoKun het volgende:
Het zou mij benieuwenlaat ik maar niet voor de eerste 'film
![]()
' dat met haar happyness gaan kijken
de film is zo melig he
Nee even serieus ricko. Als ze niet wegsmelt bij Before Sunrise en Before Sunset is het niet de juiste dame.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ze vindt je dan wel gelijk relatiemateriaal.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:00 schreef RickoKun het volgende:
you better be right, ziet er uit als een depri film stereo romantiek (waar ik zelf niet zo heeheheehheheeeullll veel van houd)
But if you're right, goddamnDeathlift or Die.![]()
The Notebook = romantischquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
The Notebook. Ze zal smelten en je een feel good blowjob geven.![]()
![]()
Film kijken is automatisch Human Centipede. Als ze blijft kijken en nog steeds wil ballen is 't een keeper[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Die film deed me nu werkelijk nietsquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:42 schreef Jajong het volgende:
Film kijken is automatisch Human Centipede. Als ze blijft kijken en nog steeds wil ballen is 't een keeper
All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
The Notebook. Ze zal smelten en je een feel good blowjob geven.!
Nee joh niet the Notebook kijken op een eerste date, zou het wat luchtiger houden. Als ze een beetje soft is zit ze straks te huilen naast je
Vanavond komt 500 days of summer op tv![]()
![]()
True.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]!
Nee joh niet the Notebook kijken op een eerste date, zou het wat luchtiger houden. Als ze een beetje soft is zit ze straks te huilen naast je![]()
Vanavond komt 500 days of summer op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest ook huilen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]!
Nee joh niet the Notebook kijken op een eerste date, zou het wat luchtiger houden. Als ze een beetje soft is zit ze straks te huilen naast je
Vanavond komt 500 days of summer op tv
Deathlift or Die.![]()
Had verwacht dat je a serbian movie wel zou kiezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:56 schreef RickoKun het volgende:
Morgen sma hier. Nu nog bedenken wat voor film ik moet opzetten* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik wil nog wel kunnen copuleren met plezier ipv met huilend gekrijsquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had verwacht dat je a serbian movie wel zou kiezen.![]()
Dat is voor mij persoonlijk erg plezierig. Dacht dat jij daar ook wel op kickte.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil nog wel kunnen copuleren met plezier ipv met huilend gekrijs
Welke word het nou dan?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Was zo liefquote:.
Maar Ricko kijk een film met seksuele lading. Ik raad Secretary aan.
Anders gewoon een simpele; crazy stupid love (als je shirtloze Ryan Gosling kan handelen), just friends.. oid..
Secretary is zo'n bazenfilm![]()
![]()
Maggie Gyllenhaal
Samen kieken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:16 schreef junamii het volgende:
The Notebook is wel iets te zoetsappig voor een eerste date ja.
Heb nu wel zin om hem te gaan kijken![]()
Het is wel echt zo'n Notebookdag met dit weerquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:16 schreef junamii het volgende:
The Notebook is wel iets te zoetsappig voor een eerste date ja.
Heb nu wel zin om hem te gaan kijken
Ik ben die before sunrise/before sunset die Tim zei aan het downloaden.lol ielquote:![]()
Je moet 4 brothers kyke leuken romantische komedie gaat ze sowieso paga slaan rickoquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was zo lief.
Maar Ricko kijk een film met seksuele lading. Ik raad Secretary aan.
Anders gewoon een simpele; crazy stupid love (als je shirtloze Ryan Gosling kan handelen), just friends.. oid..
Secretary is zo'n bazenfilmDeathlift or Die.![]()
Jackie, Jackie, Jackie ...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het is wel echt zo'n Notebookdag met dit weer
Ik ben die before sunrise/before sunset die Tim zei aan het downloaden.
[..]
lol iel![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker aan dr teentjes gaat knabbelen![]()
![]()
Je bent aardig op de hoogte baby (L)quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
Hoeveel chicks hij al een neverending droog kutje heeft bezorgd met z'n DMs
Speciaal voor jou:
[ Bericht 10% gewijzigd door Ron.Jeremy op 06-06-2012 11:40:55 ]![]()
Kunnen best tegenvallen, maar ik vond ze goedquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het is wel echt zo'n Notebookdag met dit weer
Ik ben die before sunrise/before sunset die Tim zei aan het downloaden.
[..]
lol iel.
Ja ben benieuwd, hopelijk zijn ze goed anders kom ik je halenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Kunnen best tegenvallen, maar ik vond ze goed.
![]()
![]()
Anders ik welquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, hopelijk zijn ze goed anders kom ik je halenIk ga niet weer 2 uur van m'n leven vergallen voor zo'n chickflick
Deathlift or Die.![]()
Zijn er 2 dus sowieso ongeveer 4 uurquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Anders ik welIk ga niet weer 2 uur van m'n leven vergallen voor zo'n chickflick
![]()
![]()
Chickflicksquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Anders ik welIk ga niet weer 2 uur van m'n leven vergallen voor zo'n chickflick
![]()
![]()
Daar staat 4 uur onderhandse arbeid tegenover, maar dat wist je.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zijn er 2 dus sowieso ongeveer 4 uurDeathlift or Die.![]()
Ze duren bij elkaar niet eens 3 uur.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zijn geen chickflicks, maar odes aan de liefde.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ron![]()
![]()
Ook prima af en toe.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zijn geen chickflicks, maar odes aan de liefde.![]()
Nee, maar je mag wel aan mijn kalknagels knagen, Chocoprinsje van me!quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mag ik lekker aan je hielen likken, Chokoning?![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.iloveblackmovies.com/HipHop.htmlquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Romantische films. Fucking saai altijd.
[ afbeelding ]
Alleen (black) comedy, gangster flicks en stoere bazenfilms.
![]()
Nee,dat is ook mijn favoriete genre.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Helemaal niks mis met romantische films op z'n tijd. Vooral met zulk weerquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Romantische films. Fucking saai altijd.
[ afbeelding ]
Alleen (black) comedy, gangster flicks en stoere bazenfilms.
Diversiteit.![]()
Best movies ever, point blank period.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:45 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
http://www.iloveblackmovies.com/HipHop.html
Dudes die chick flicks kijken, man the fuck up.
Als het regenachtig weer is neemt bij mij de behoefte aan een romantische film met 0,0 toequote:Op woensdag 6 juni 2012 12:49 schreef junamii het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met romantische films op z'n tijd. Vooral met zulk weer
Diversiteit.. Vrouwen
.
Echt alleen deze film is nog enigszins oké, en dat is vanwege de humor denk ik. Moet haast wel.
![]()
![]()
Dazed and Confused
Sjonge jonge. Haten op mannen die dat wel doen. Echt helemaal niks mis mee, juist leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het regenachtig weer is neemt bij mij de behoefte aan een romantische film met 0,0 toe. Vrouwen
.
Echt alleen deze film is nog enigszins oké, en dat is vanwege de humor denk ik. Moet haast wel.
[ afbeelding ]
En ik zie je plaatje niet![]()
![]()
![]()
Do you even lift tho?quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Best movies ever, point blank period.
Deathlift or Die.![]()
50 First Datesquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Sjonge jonge. Haten op mannen die dat wel doen. Echt helemaal niks mis mee, juist leuk
.
Nope, nothing to compensate over here + dem black genes ofcquote:.
Dus, waarom kijk je chick flicks?![]()
![]()
Das een kutfilm mangI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Echt he, onterechte haat dWcquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:13 schreef junamii het volgende:
[..]
Sjonge jonge. Haten op mannen die dat wel doen. Echt helemaal niks mis mee, juist leuk
.
Samen zo'n film kijken![]()
Zelfs al houden ze er niet echt van, toch kijken voor jou en het stiekem niet verschrikkelijk vinden
![]()
En de volgende keer breng jij een offer en kijk je iets wanstaltigs zoals Mission Impossible![]()
![]()
Samen films kijken, als er iets ongelofelijk corny is..quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, onterechte haat dWc.
Zelfs al houden ze er niet echt van, toch kijken voor jou en het stiekem niet verschrikkelijk vinden
![]()
En de volgende keer breng jij een offer en kijk je iets wanstaltigs zoals Mission Impossible. Als je het niet verschrikkelijk vindt ben je een latente homo. Sacraficen doe ik wel met kutklusjes of andere dingen om de chick te pleasen, toch niet met een dooie film kijken
.
![]()
Is dit op waarheid gebaseerd ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
En de volgende keer breng jij een offer en kijk je iets wanstaltigs zoals Mission Impossible
En dWc, ik kijk chickflicks omdat ik het voor m'n chick over heb
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Samen films kijken, als er iets ongelofelijk corny is... Als je het niet verschrikkelijk vindt ben je een latente homo. Sacraficen doe ik wel met kutklusjes of andere dingen om de chick te pleasen, toch niet met een dooie film kijken
.
oke hoor. Jij ligt alleen maar te neuken en te smoken met je chick(s)? Even 3 uurtjes afspreken en dan gauw weer het huis uit schoppen/naar huis toe gaan.
Puur hypothetischquote:![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]oke hoor. Jij ligt alleen maar te neuken en te smoken met je chick(s)? Even 3 uurtjes afspreken en dan gauw weer het huis uit schoppen/naar huis toe gaan.
? Valt me van je tegen Jax.
Alsof er niet 1001 dingen te verzinnen zijn die leuker/interessanter/geiler/schattiger/whatever zijn dan elk beetje manhood in je met de minuut voelen afsterven doordat je met tegenzin een kutfilm kijkt.Doe die jongen dit niet meer aan asjeblieft en doe iets wat jullie samen leuk vindenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Ethanolic het volgende:
En dWc, ik kijk chickflicks omdat ik het voor m'n chick over heb![]()
.
![]()
Ja want ik doe alleen wat zij leuk vindt?ik zie je punt gewoon niet waarom je niet af en toe een film kan kijken die zij leuk vindt.
Deathlift or Die.![]()
samen coke van een dame dr bil snuiven. Dat is pas romantisch.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Do you even shit?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:08 schreef Ethanolic het volgende:
Ja want ik doe alleen wat zij leuk vindt?ik zie je punt gewoon niet waarom je niet af en toe een film kan kijken die zij leuk vindt.
#doubtingthemanhood![]()
Dan vraag ik me af hoe ze coke van d'r eigen bil snuift?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:09 schreef Chocolatebear het volgende:
samen coke van een dame dr bil snuiven. Dat is pas romantisch.
Deathlift or Die.![]()
Ik ben juist een beetje teleurgesteld in jou door deze rantsquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]? Valt me van je tegen Jax.
Alsof er niet 1001 dingen te verzinnen zijn die leuker/interessanter/geiler/schattiger/whatever zijn dan elk beetje manhood in je met de minuut voelen afsterven doordat je met tegenzin een kutfilm kijkt.
[..]
Doe die jongen dit niet meer aan asjeblieft en doe iets wat jullie samen leuk vinden.
. I just hope yer trolling with this
![]()
Deze dame snapt het.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
En de volgende keer breng jij een offer en kijk je iets wanstaltigs zoals Mission Impossiblequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:03 schreef Ethanolic het volgende:
En dWc, ik kijk chickflicks omdat ik het voor m'n chick over heb![]()
Houden zo. Mensen die zulke dingen niet voor elkaar over hebbenTi's maar een film. Als je de dame er zoveel plezier mee doet, waarom niet.
![]()
Wie heeft er in jullie relatie (?) de broek aan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben juist een beetje teleurgesteld in jou door deze rants. I just hope yer trolling with this
![]()
Maar wat is het plezier van iemand laten mee kijken die er geen fuck aan vindt en bijna in slaap valt?
Kan ook wel alleen een film kijken hoor.![]()
We dragen geen kleding.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie heeft er in jullie relatie (?) de broek aan?Deathlift or Die.![]()
Sowieso heb ik na 5 minuten lepeltje-lepeltje al een fallus waar je U tegen zegt, dus het is nieteens een optie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:11 schreef junamii het volgende:
Houden zo. Mensen die zulke dingen niet voor elkaar over hebbenTi's maar een film. Als je de dame er zoveel plezier mee doet, waarom niet.
Dankje Chai.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:12 schreef Chai het volgende:
Maar wat is het plezier van iemand laten mee kijken die er geen fuck aan vindt en bijna in slaap valt?
Kan ook wel alleen een film kijken hoor.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie heeft er in jullie relatie (?) de broek aan?dwc
Heeft er niks mee te maken.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie heeft er in jullie relatie (?) de broek aan?Slaat nergens op deze vraag. Verder hebben we het hier alleen over wel eens een film kijken. Je weet helemaal niks van wat er verder allemaal gebeurd
![]()
![]()
Alsof er altijd seks bij moet komen kijken om plezier te hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso heb ik na 5 minuten lepeltje-lepeltje al een fallus waar je U tegen zegt, dus het is nieteens een optie.![]()
![]()
En hoe snuift de dame danquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:09 schreef Chocolatebear het volgende:
samen coke van een dame dr bil snuiven. Dat is pas romantisch.![]()
![]()
Geen ene flikker te doen hieren tussen alle onderdelen zit 1 of 2 uur. Tyfus saai, ik zit nu vanaf half 1 te wachten op het volgende onderdeel dat om 3 uur begint, en daarna kan ik weer 3 kwartier wachten. Damnit konden ze dit niet beter fixen ofzo?
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe ze coke van d'r eigen bil snuift?Van een tweede dame bedoel ik toch. Dwazen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef JackieBrown het volgende:
Je weet helemaal niks van wat er verder allemaal gebeurdOke sorry, laag enzo, vond 'm wel grappigquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:00 schreef Sala-adin het volgende:
Als je een relatie hebt dan ga je met je vrienden soms leuke dingen doen. Etha en Jackie chillen hem dan in Fernandes.
WHUAHIAHAIHAIHAAU.
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef junamii het volgende:
[..]
Alsof er altijd seks bij moet komen kijken om plezier te hebben![]()
![]()
Doen we niet als we samen zijn dus nou... echte dijenkletserquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Oke sorry, laag enzo, vond 'm wel grappig.
.
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Oke sorry, laag enzo, vond 'm wel grappig.
Deathlift or Die.![]()
In dat geval moet je op zoek naar twee dames ja.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Van een tweede dame bedoel ik toch. Dwazen.
Hartstikke romantisch.![]()
(-5) Feels Bad Man - Lose an MDMA pill.
(5) Fully E-rect - Successfully get a boner.
(5) Love the Police! - Have a conversation with a police officer when rolling, without getting caught.
(5) Yeaaah, about last night... - Say something that you regret after coming down.
(5) Feels good man - Spend more than 60 seconds feeling/touching any one thing.
(5) Success! - Have sex on MDMA with someone else on MDMA.
(5) Date With Miss Molly - Consumed pure MDMA (crystal form).
(5) Beans And Greens - Smoke weed while on MDMA.
(5) Know Your Own - When sober, be able to tell if someone else is rolling (not in a usual roll setting rave/club etc.).
(10) Force It Down - Manage to eat something while rolling.
(10) Best Friend - Give out at least 10 cigs while rolling.
(10) Taste The Rainbow - Take 7 different colored MDMA pills.
(10) Daywalker - Rolled out in broad daylight.
75, fuck yeah.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 06-06-2012 14:32:33 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Doet me denken aan m'n droom vannacht. Had dus gedroomd dat we een trio deden maar de tweede vrouw was een hele dikke gingerquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Van een tweede dame bedoel ik toch. Dwazen.![]()
Op een gegeven moment bij het voorspel kreeg ik een pluk haar van haar in m'n mond en stikte ik daar bijna in enzo, fucking bizarre droom![]()
![]()
Bij ons 3 was het best romantisch tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:21 schreef junamii het volgende:
[..]
In dat geval moet je op zoek naar twee dames ja.
Hartstikke romantisch.
Deathlift or Die.![]()
http://taimapedia.org/index.php?title=Stoner_achievementsquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
(-5) Feels Bad Man - Lose an MDMA pill.
(5) Fully E-rect - Successfully get a boner.
(5) Love the Police! - Have a conversation with a police officer when rolling, without getting caught.
(5) Yeaaah, about last night... - Say something that you regret after coming down.
(5) Feels good man - Spend more than 60 seconds feeling/touching any one thing.
(5) Success! - Have sex on MDMA with someone else on MDMA.
(5) Date With Miss Molly - Consumed pure MDMA (crystal form).
(5) Beans And Greens - Smoke weed while on MDMA.
(5) Know Your Own - When sober, be able to tell if someone else is rolling (not in a usual roll setting rave/club etc.).
(10) Force It Down - Manage to eat something while rolling.
(10) Best Friend - Give out at least 10 cigs while rolling.
(10) Taste The Rainbow - Take 7 different colored MDMA pills.
(10) Daywalker - Rolled out in broad daylight.
80, fuck yeah.
HOE BAAS!
![]()
Etha.
(30) Don't Give a Fuck - Be a police officer yourself, and smoke every day.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://taimapedia.org/index.php?title=Stoner_achievements
HOE BAAS!
Die Sander die Millie Boele ofso vermoorde
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bij ons 3 was het best romantisch tochIk ben heul geen dikke gingerquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
we een trio deden maar de tweede vrouw was een hele dikke ginger![]()
![]()
![]()
Alsof dat een prestatie is in Nederland.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een joint gerold in de auto van een off-duty cop.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een joint gerold in de auto van een off-duty cop.
ik wel eens gesmoked, maar was ook off duty voor hem
Wel mooie lijst.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hell naw, dan word ik psychotisch.quote:(20) Dead Spaced - In one night, in complete darkness, play through Dead Space and Dead Space 2, taking hits while on elevators/cut-scenes/etc.
Is lijnen zien op FOK! door het te lang staren naar die witte tekst op een zwarte achtergrond ook een achievement?![]()
Doet me eerder denken aan glaucoomquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is lijnen zien op FOK! door het te lang staren naar die witte tekst op een zwarte achtergrond ook een achievement?
Onmogelijk te verkrijgen heden ten dage iddquote:
En dan te bedenken dat 5 jaar geleden elk huishouden zulke dingen wel op voorraad had. Vervlogen tijden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onmogelijk te verkrijgen heden ten dage idd![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onmogelijk te verkrijgen heden ten dage iddIk ben ziek en er is geen honing in huis nee.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat 5 jaar geleden elk huishouden zulke dingen wel op voorraad had. Vervlogen tijden.![]()
Bel de honingbezorg-lijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ziek en er is geen honing in huis nee.Ja iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat 5 jaar geleden elk huishouden zulke dingen wel op voorraad had. Vervlogen tijden.redelijk standaard toch.
Heb dat ook nooit in huis gehad.. net als suikerquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:51 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ziek en er is geen honing in huis nee.Ik gebruik het gewoon niet, maar altijd als er dan mensen komen willen ze precies honing/suiker
![]()
![]()
d'Afuque? Geen suiker in huis?quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb dat ook nooit in huis gehad.. net als suikerIk gebruik het gewoon niet, maar altijd als er dan mensen komen willen ze precies honing/suiker
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Godverdomme, die beelden van de nieuwe Assassins Creed.
KIEK DAN JONGE!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ghehehe zo herkenbaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb dat ook nooit in huis gehad.. net als suikerIk gebruik het gewoon niet, maar altijd als er dan mensen komen willen ze precies honing/suiker
Suiker hebben wij ook vaak niet, gebruiken we gewoon nauwelijks.
Thee met suiker
Koffie met suiker
Aardbeien met suiker![]()
![]()
Ja gewoon niet nodigquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
d'Afuque? Geen suiker in huis?
[ afbeelding ]. Ik gebruik echt bijna nooit suiker.
suiker is voor fattiesPrecies ditquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:00 schreef junamii het volgende:
[..]
Ghehehe zo herkenbaarSuiker hebben wij ook vaak niet, gebruiken we gewoon nauwelijks.
Thee met suiker
Koffie met suiker
Aardbeien met suiker![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Godverdomme, die beelden van de nieuwe Assassins Creed.
KIEK DAN JONGE!![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer komt ie uit?Jawel, je keek.![]()
Beetje vaag jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
d'Afuque? Geen suiker in huis?
[ afbeelding ]ik gebruik het ook nooit maar heb het altijd in huis. Visite toch?
Als ik een chick als buurvrouw had, dan zorgde ik voor geen aanwezigheid van suiker.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
oktober/november me dunkt. Vaste maanden voor die games.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Huh? Jullie gebruiken nooit suiker in koffie/thee/bepaalde gerechten ofzo?Op aardbeien doe ik poedersuiker.
Niet te hachelen dan, manquote:!
![]()
Thee gewoon puur als een echte monnik toch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Huh? Jullie gebruiken nooit suiker in koffie/thee/bepaalde gerechten ofzo?Op aardbeien doe ik poedersuiker.
[..]
Niet te hachelen dan, man!
Hier ligt alleen water en poep op straatquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:20 schreef jna het volgende:
Mocht iemand hier een LinkedIn account hebben. Je wachtwoord ligt nu op straat
Groningen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier ligt alleen water en poep op straat
What's Gucci my niggers niggaz? Who needs fitness with a body like this anyways.
En m'n oranje shirtje heb ik ook al.
![]()
![]()
Ik zit in Assen nuquote:
Zo jij hebt lang in de zon gezeten... goed kleurtjequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
What's Gucci my niggers niggaz? Who needs fitness with a body like this anyways.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n oranje shirtje heb ik ook al.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat btw dat shirt die door dinges was ontworpen? hoe heet ieDavids?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo jij hebt lang in de zon gezeten... goed kleurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe, thanks ouwe!
Kloptquote:Is dat btw dat shirt die door dinges was ontworpen? hoe heet ieDavids?
. Vandaag binnengekomen opgehaald bij een Kiala afhaalpunt
.
![]()
dWc, post dit in LIF of zo. Vuige aandachtshoer.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Whehe, thanks ouwe!
[..]
Klopt. Vandaag binnengekomen opgehaald bij een Kiala afhaalpunt
.
LIFquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:28 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, post dit in LIF of zo. Vuige aandachtshoer.. Dat is jouw gebied man, ik post daar never.
FOK! en Lifestyle!
![]()
![]()
Gucci shirt met trainingsbroek er onder. C'mon son.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LIF. Dat is jouw gebied man, ik post daar never.
FOK! en Lifestyle, c'mon son.
Whehe goeie, maar het staat wel spang zeg gewoon eerlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gucci shirt met trainingsbroek er onder. C'mon son.. Was 'm aan het passen en had die broek al aan ofc.
![]()
Ik rukte op het Gucci logo.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe goeie, maar het staat wel spang zeg gewoon eerlijk. Was 'm aan het passen en had die broek al aan ofc.
We weten allemaal dat je niet trollde maar gewoon bloedserieus was.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om niet weer te gaan trollen in KLB SC hiermee op een geschikt moment.
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het kan toch allebei? Ik had ook gewoon m'n bek kunnen houden en m'n mening niet lopen ventileren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je niet trollde maar gewoon bloedserieus was.![]()
wat is deze?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om niet weer te gaan trollen in KLB SC hiermee op een geschikt moment.
[ afbeelding ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
De waarheid in een plaatje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het kan toch allebei? Ik had ook gewoon m'n bek kunnen houden en m'n mening niet lopen ventileren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mja, bullshit. Was rellings/trollings jegens wolvendagen, kreeg er uiteindelijk een weekban voorquote:. Zij was echt overduidelijk zwaar geïrriteerd en liep te ragen online, daar doe ik het voor
.
KLB SC volk is trouwens wel scheinheilig, paar DM's gehad van mensen die het met me eens waren en/of me gingen aanmoedigen omdat bashen terecht was aangezien zij dat ook vaak scheen te doen (weet niet precies, kom niet vaak in KLB SC), maar iets in het KLB SC-topic zelf zeggen ho maar
.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De waarheid in een plaatje.Ja, je plaatje doet het niet Henk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat... ik vond het wel mooiquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja, bullshit. Was rellings/trollings jegens wolvendagen, kreeg er uiteindelijk een weekban voor. Zij was echt overduidelijk zwaar geïrriteerd en liep te ragen online, daar doe ik het voor
.
KLB SC volk is trouwens wel scheinheilig, paar DM's gehad van mensen die het met me eens waren en/of me gingen aanmoedigen omdat bashen terecht was aangezien zij dat ook vaak scheen te doen (weet niet precies, kom niet vaak in KLB SC), maar iets in het KLB SC-topic zelf zeggen ho maar
.
heb zelf ook nog een aanvaring met haar gehad deze week.
Arrogante nepprinses![]()
poste een oud gifje... tientallen fotos van haar op google, ze spamt ze zelf regelmatig maar daar werd ze vet boos over (oke ik kan het wel een beetje begrijpen) maar wat een gedoe zeg om zoiets als je zelf ook constant post
Wel typisch hoe men achter de rug van dat soort personen denkt, zowel op FOK! als 'irl' blijkbaarquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat... ik vond het wel mooiheb zelf ook nog een aanvaring met haar gehad deze week.
Arrogante nepprinses.
Maar anyways, volgende onderwerp.
![]()
Ja godnondeju nu wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, je plaatje doet het niet Henk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Snap het ook allemaal niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel typisch hoe men achter de rug van dat soort personen denkt, zowel op FOK! als 'irl' blijkbaar.
Maar anyways, volgende onderwerp.
Ja... ikzie CB zijn plaatje niet.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja godnondeju nu wel.Nou, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: