abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5252794
Hallo!

Ik kom net terug van Kreta en ik ben helemaal verliefd geworden!! (op kreta dus..)
Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen e.d.
Is er trouwens iemand al eens in Analipsi geweest? Daar was ik, klein Grieks dorpje maar errug leuk..
Maar nu had ik even een vraagje: Ik wil in april 3 maanden terug om stage te lopen voor de studie.
Hebben jullie ideen of tips, want ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen...

pi_5262294
in wat voor branche wil je stage gaan lopen.

en idd. kreta is een paradijs. Ditjaar ben ik er 12 dagen geweest, - geen dag, geen minuut verveeld -

Wat heb je een mooie stage dan. In april is het nog niet zo extreem warm, dus je begint lekker. Ik zelf zat in Chersonisos trouwens.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_5262468
Kreta is paradijs!

Ben er 4 keer geweest, de eerste keer (in 1991) zelfs 3 maanden lang. Die eerste keer ben ik in Iraklion, Timbaki, Rethymno en Plakias geweest; vanuit de laatste plaats (zuidkust ter hoogte van Rethymno) heb ik een aantal trips gemaakt (o.a. naar Spili, Hora Sfakia en Hania). De laatste 3 keer (1998, 2000, 2001) ben ik enkel in Plakias (klik op mijn sig) geweest voor korte vakanties van 2 weken.

Heb in 1991 een Duits meisje ontmoet dat een half jaar stage liep bij een architectenbureau. Had ze volgens mij via haar eigen universiteit in Duitsland geregeld.
Het ligt uiteraard een beetje aan de studie die je doet of er mogelijkheden zijn en waar je moet zoeken. Informeer in de eerste plaats eens bij het stagebureau/-begeleider van jouw studie.

Misschien heb je verder iets aan de volgende links:
- University of Crete
- Technical University of Crete
- Crete Business Links
- Crete Education Links
- Crete's magazine STIGMES
- ExploreCrete, the guide about real Crete

pi_5270227
Ik doe opleiding Toerisme en management, dus ik zou dan bij een verkeersbureau of VVV stage willen lopen.
Dan zou ik bijvoorbeeld een marketingplan kunnen maken of het toerisme in een bepaalde streek of plaats onderzoeken.
Leuk dat jullie ook zo gek zijn op kreta.
Bedankt voor de tips!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')