Beetje onzin, 4e boek is ook nog lang niet serie...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef Young_David het volgende:
Omdat dit over de serie gaat. Als je het laatste boek wil bespreken kun je naar de literatuurversie. Niet iedereen is helemaal bij.
Ook onzin, ADWD is uit 2011...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:40 schreef Nic1 het volgende:
Toen de OP gemaakt was, was ADWD net uit.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voorstel om wél gebruik te blijven maken van spoiler tags omdat niet iedereen even ver gevorderd is in de boekenreeks.
Bovendien zit er nogal een verschil tussen het bespreken van de casting voor seizoen 2 en de conclusie van het laatste boek A Dance With Dragons.
Geef tevens in de spoiler aan welke boeken het omvat.
Dus:
[code verwijderd]SPOILER: Boek 1,2&3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn is dat he. Was zelf erg blij toen Catelyn 'dood' ging, eindelijk van de hoofdstukken van dat zeikwijf afquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, er valt nu zojuist een dode waar ik juist erg op zat te wachten![]()
Omdat ik die nog niet gelezen hebquote:Op zondag 10 februari 2013 16:38 schreef MaJo het volgende:
Waarom mag het laatste boek hier niet besproken worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:47 schreef drumstickNL het volgende:
Is er ergens een compacte storyline te vinden van het complete verhaal? Heb alle boeken gelezen echter ben ik totaal vergeten hoe het allemaal loopt enzulks.Iets te lang geleden dat je de boeken gelezen hebt dan? Best wel cruciaal momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:47 schreef drumstickNL het volgende:
Daar had ik de hele tijd zo naar uit gekeken! Echt een hoogtepunt. Hoe kun je dat nou vergeten??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Jup maar dan voor alle boeken.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:19 schreef Saavedra het volgende:
http://awoiaf.westeros.org/index.php/A_Storm_of_Swords Bedoel je zoiets?
Had na een tijdje wel iets van: "ojah" maar kan me niet herinneren hoe en wat.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Iets te lang geleden dat je de boeken gelezen hebt dan? Best wel cruciaal momentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat denken jullie?Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:41 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik hoorde dat de drummer van Colplay en Gary lightbody van Snow patrol een rolletje hebben in het derde seizoen.Misschien krijgen ze een rol die eindigt zoals de "desserteur" in seizoen 1, die zegt de white walkers te hebben gezien. http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/11.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat denken jullie?
------------------------
Memory foam
Uh-Nothing
Game of Thrones season 3
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:41 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik hoorde dat de drummer van Colplay en Gary lightbody van Snow patrol een rolletje hebben in het derde seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat denken jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |