idd en leest een stuk sneller weg dan ik dachtquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:27 schreef Funzel het volgende:
Begonnen met boek 1 nu. Toch wel tof om de boeken te lezen, terwijl ik geen lezer ben.
Fijn dat er veel meer details inzitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snel verder lezen.. ik vrees nog meer spannende wendingen..![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh fijn, een topic met mensen die het ook al weten.. moet het even kwijt hoor, ben bezig in deel 3 (2 delige e-pub, bezig met 2e deel) en oh my![]()
Ik zag het niet aan komen, ben helemaal een beetje ontdaan door de plotwendingen..
Als je daar al ontdaan van wordt moet je niet verder lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snel verder lezen.. ik vrees nog meer spannende wendingen..
Beneath the gold, the bitter steel
jawel jawel!!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:34 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als je daar al ontdaan van wordt moet je niet verder lezen
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh fijn, een topic met mensen die het ook al weten.. moet het even kwijt hoor, ben bezig in deel 3 (2 delige e-pub, bezig met 2e deel) en oh my![]()
Ik zag het niet aan komen, ben helemaal een beetje ontdaan door de plotwendingen..
Ik denk dat de meeste hier wel kunnen gokken waarover dit gaat. Je moet trouwens ook in dit topic oppassen voor spoilers voor boeken 3,4 en soms ook 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snel verder lezen.. ik vrees nog meer spannende wendingen..You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja maar dat Dany doodgaat net als ze in het schip naar Westeros zit ga je niet leuk vindenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jawel jawel!!spannennnnnnd
![]()
Ik hou er wel van als een schrijver zijn personages durft te offeren.. maar heb altijd wat moeite met dieren die zomaar gedood worden en zo
In principe wordt hier niet over die boeken gesproken, daar is het algemene boekentopic voorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste hier wel kunnen gokken waarover dit gaat. Je moet trouwens ook in dit topic oppassen voor spoilers voor boeken 3,4 en soms ook 5.
Ja dat dacht ik wel, vandaar ook de spoilerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste hier wel kunnen gokken waarover dit gaat. Je moet trouwens ook in dit topic oppassen voor spoilers voor boeken 3,4 en soms ook 5.
Oh, die heb ik niet gevonden, wist niet dat die er wasquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
In principe wordt hier niet over die boeken gesproken, daar is het algemene boekentopic voor
Dany Schmanyquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ja maar dat Dany doodgaat net als ze in het schip naar Westeros zit ga je niet leuk vinden
Ik bedoelde meer dat je niet moet terug gaan lezen in dit topic omdat daar spoilers van boek 3 en later staan. Tenzij je dat niet erg vind natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel, vandaar ook de spoiler
Overigens ben ik bang dat ze ook nog echt zo aan d'r eind komtquote:
Kweetniet.. Ik zie haar nog wel een oude heksenkoningin worden of zo..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:02 schreef Kirov het volgende:
[..]
Overigens ben ik bang dat ze ook nog echt zo aan d'r eind komt
Ik wist niet eens dat die er was. Linkje?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
In principe wordt hier niet over die boeken gesproken, daar is het algemene boekentopic voor
A Song of Ice and Fire - GRRM #5 He would have grown up to be a Freyquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die er was. Linkje?
Één van mijn favoriete karakters.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:57 schreef Saavedra het volgende:
Brynden “The Blackfish” Tully is gecast schijnt het.![]()
Ik post het maar hier omdat het in het normale topic wel een spoiler zal zijn ofzo.
Nog niet bevestigd door HBO, maar volgens WinterIsComing.net is het Clive Russell.
http://winteriscoming.net(...)st-as-the-blackfish/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |