Had ik ook eerst ja, maar in de serie is toch wel duidelijk te zien dat de 'leider' toch echt geen hersenloze zombie is?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef Littlecreep het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook niet helemaal het verschil tussen wights and White Walkers/Others doorhad in het boek. Heb het op een gegeven moment maar opgezocht.
Ben inmiddels ook begonnen aan herlezen van de boeken. Alles is opeens zo helder qua namen
Dan verschillen wij over wat duidelijk is. Oke?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had ik ook eerst ja, maar in de serie is toch wel duidelijk te zien dat de 'leider' toch echt geen hersenloze zombie is?
En ze hebben toch ook een soort plan? Het lijkt of ze doelbewust bezig zijn en niet zomaar lopen te zombieën.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:30 schreef BartK. het volgende:
Het lijkt me niet dat de White Walkers zo hersenloos zijn als je vermoed. Ze kunnen niet voor niets doden herrijzen uit de dood.
Ze hebben Valyrisch staal nog niet gebruikt maar in een boek van samwel staat dit beschreven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:35 schreef Gwywen het volgende:
Hoe zat het nou eigenlijk met die white walkers, konden die nou alleen door dragonglass vernietigd worden?
(en door vuur, maar daar zullen later de draken wel een eind aan gaan breien vermoed ikzo)
Of ook door Valyrisch staal?
Ik kan me helemaal niet herinneren wat voor effect Valyrisch staal op the Others had.
Ik denk dat je in de war bent met wights. White walkers zijn gewoon intelligent en net zo lenig en sterk als mensen. Wights zijn zombies met een zeer beperkte intelligentie en motoriek.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:31 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
En ze hebben toch ook een soort plan? Het lijkt of ze doelbewust bezig zijn en niet zomaar lopen te zombieën.
D8 Valyrisch staal een vermoeden is, ivm "drakenstaal"quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:34 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ze hebben Valyrisch staal nog niet gebruikt maar in een boek van samwel staat dit beschreven.
Nee, ik bedoelde juist dat ik niet overduidelijk zag dat een white walker intelligent was en een wight niet. Ik vind de wight niet meteen als een doorsnee zombie overkomen. Ik had het idee dat ze allemaal samenwerkten als een groep wolven zeg maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:30 schreef BartK. het volgende:
Het lijkt me niet dat de White Walkers zo hersenloos zijn als je vermoed. Ze kunnen niet voor niets doden herrijzen uit de dood.
Jup, maar die droom van Jon lijkt het te bevestigen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:37 schreef johnnylove het volgende:
[..]
D8 Valyrisch staal een vermoeden is, ivm "drakenstaal"
Het is in de serie inderdaad niet heel duidelijk. De Wights (de zombies dus) staan gewoon o.l.v. de White Walkers. Wat deze verder van plan zijn met de Wights is mij ook nog niet duidelijk, maar ik heb dan ook nog niet alles gelezen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde juist dat ik niet overduidelijk zag dat een white walker intelligent was en een wight niet. Ik vind de wight niet meteen als een doorsnee zombie overkomen. Ik had het idee dat ze allemaal samenwerkten als een groep wolven zeg maar.
Gewoon kanonnenvoer denk ik, ook al zijn er geen kanonnen in GoTquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:42 schreef BartK. het volgende:
[..]
Wat deze verder van plan zijn met de Wights is mij ook nog niet duidelijk, maar ik heb dan ook nog niet alles gelezen.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Dagmer in deze serie Ramsay Bolton is. Reek is sowieso niet voorgekomen, aangezien hij een gevangene in Winterfell was in het boek. Ramsay/Reek is in het boek overigens bevochten door de Starks.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb de meeste opvallende afwezige afgelopen ep nog niet gespot in dit topic:
Waar was Reek?
Ja dat wordt ook aangenomen door anderen idd. Overigens komt Ramsay volgend seizoen wel in beeld, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:57 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Dagmer in deze serie Ramsay Bolton is. Reek is sowieso niet voorgekomen, aangezien hij een gevangene in Winterfell was in het boek. Ramsay/Reek is in het boek overigens bevochten door de Starks.
De rol van Reek in het boek is overgenomen door Dagmer in de tv-serie.
In het boek was het Reek die Theon op het idee bracht die molenaarskinderen te doden als Bran en Rickon, in de serie is het Dagmer, dus ja. Hij zal Theon nu wel aan Ramsay hebben uitgeleverd, daarna gevild zijn en op een paal gespiestquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:57 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
De rol van Reek in het boek is overgenomen door Dagmer in de tv-serie.
Ik heb wel alles gelezen en het is me nog steeds niet duidelijk. Geen idee wat the White Walkers willen, waar ze heen gaan of waar ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:42 schreef BartK. het volgende:
Het is in de serie inderdaad niet heel duidelijk. De Wights (de zombies dus) staan gewoon o.l.v. de White Walkers. Wat deze verder van plan zijn met de Wights is mij ook nog niet duidelijk, maar ik heb dan ook nog niet alles gelezen.
Ik had het idee dat ze naar de Wall gingen en oorlog wilden gaan voeren?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:17 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik heb wel alles gelezen en het is me nog steeds niet duidelijk. Geen idee wat the White Walkers willen, waar ze heen gaan of waar ze vandaan komen.
White Walkers hebben niets met Children of the Forest te maken. White Walkers zijn waarschijnlijk 'dienaars' van The Other (tegenhanger van R'hollor), en zullen ongetwijfeld gaan voor wereldwijd verderf en dat soort onzin.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef Tweek het volgende:
Volgens mij willen ze gewoon iedereen in het zuiden uitroeien, misschien omdat ze het niet leuk vinden dat de mensen die kinderen van de bomen hebben doodgemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Angelof9 op 06-06-2012 13:29:17 ]You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |