Ik denk Daenerys, zij werd toch zo genoemd door al die duizenden slaven?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk Catelyn en de familie Stark als geheel, het is net na de red wedding.
Dat gebeurt wanneer ze Yunkai verovert.quote:Daenerys rides on her white mare past all the newly freed people who call out to her as "Mother!"
Astapor en Yunkai allebei denk ik. Yunkai was toch via de rioleringen?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:47 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wanneer ze Yunkai verovert.
Ze zou weinig te doen hebben dit seizoen als ze enkel Astapor inneemt, al kan ik me niet echt herinneren wanneer dit in het boek gebeurd.
Dat was Meereen.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:08 schreef Funzel het volgende:
[..]
Astapor en Yunkai allebei denk ik. Yunkai was toch via de rioleringen?
Weet je dat dat in het boek destijds totaal geen indruk op mij maakte. Ik vond R stom, en C helemaal. Dus wat boeide het mij nou wat er met hen gebeurde.quote:
De verhaallijn van Catelyn heeft me nooit geboeit. Hetzelfde als die van Brienne. Als ik de boeken nog een keer lees sla ik hun chapters altijd overquote:Op zondag 31 maart 2013 17:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Weet je dat dat in het boek destijds totaal geen indruk op mij maakte. Ik vond R stom, en C helemaal. Dus wat boeide het mij nou wat er met hen gebeurde.
Pas later begreep ik dat het voor een heleboel mensen zo'n beetje het meest intense moment uit de boeken was.
En Davos <gaap>quote:Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef Kirov het volgende:
[..]
De verhaallijn van Catelyn heeft me nooit geboeit. Hetzelfde als die van Brienne. Als ik de boeken nog een keer lees sla ik hun chapters altijd over
Kan an sich prima want heeft verder niet veel invloed op de tijdlijnen van andere verhalen. Hoewel ik het wel lachen vond in het boek hoop ik niet dat ze het in de serie stoppen. Dat hele meutje bandieten kan het prima af zonder unCat.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:48 schreef MaJo het volgende:
Het lijkt me niet dat dit seizoen eindigt met de heropleving van Catelyn, dat is namelijk het allerlaatste hoofdstuk van boek 3 en zal dus aan het einde van seizoen 4 pas plaatsvinden
Yep, vond zijn hoofdstukken altijd best interessant.quote:Op maandag 1 april 2013 00:44 schreef Funzel het volgende:
[..]
Davos is juist een van mijn favoriete personages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |