dat zou inderdaad een mooie afsluiting/clifhanger zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij zit dat aan het eind van het derde seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Ik weet niet hoe ze eruitzien dus datsoort onzin valt me niet op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:43 schreef eQuaL het volgende:
Beetje stom weer. Coldplay had ook al een gastrol in Homeland 2... slaat gewoon nergens op...
Die zit zeker weten in seizoen 4. RW is 8 geloof ik, GRRM vertelde een keer dat hij ging onderduiken na die aflevering.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:49 schreef Nagil het volgende:
De Red Wedding zit 100% in aflevering 9, wie weet zit de Purple Wedding in aflevering 10, maar ik denk eerder ook seizoen 4.
dat snap ik. voor degene die de boeken niet gelezen hebben zal deze aflevering behoorlijk schokkend zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 03:24 schreef Nic1 het volgende:
in seizoen 4. RW is 8 geloof ik, GRRM vertelde een keer dat hij ging onderduiken na die aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
na even naar die namen van de episodes te hebben gekeken denk ik dat het innemen van Astapor wel in het laatste deel zou zitten. toch best een positief moment om mee af te sluiten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef Nagil het volgende:
Het zal zeker episode 9 worden want die is genaamd "Rains of Castamere" en dan weet je het wel. De vraag is of HBO de kijkers zo depressief wil achterlaten en daarom ook maar niet Joffrey omlegt in episode 10. Maar die kans lijkt me iig erg klein, dan krijg je toch wel erg veel gehaast.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef Nagil het volgende:
De vraag is of HBO de kijkers zo depressief wil achterlaten en daarom ook maar niet Joffrey omlegt in episode 10.
En vervolgens weer een jaar lang stuiteren voor het volgende seizoen, want zo spannendquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef Funzel het volgende:
Zou juist vet zijn om alle kijkers in een grote schok achter te laten imo. Gewoon van 'kijk, dit is waar deze serie toe in staat is'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef Funzel het volgende:
Ben wel erg benieuwd hoe ze de Red Wedding gaan doen.
In de boeken is hetEr is niemand met een grotere rol dan hem, dus denk dat hij het gewoon gaat doen. We zullen het afl. 9 gaan zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kan natuurlijk ook de komende afleveringen eerst nog een wat grotere rol krijgen, zodat we tegen afl. 9 goed weten wie hij is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:19 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Er is niemand met een grotere rol dan hem, dus denk dat hij het gewoon gaat doen. We zullen het afl. 9 gaan zien.
Waar zie jij die namen? Op IMdB staan ze nog niet allemaal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
na even naar die namen van de episodes te hebben gekeken denk ik dat het innemen van Astapor wel in het laatste deel zou zitten. toch best een positief moment om mee af te sluiten.
Ep. 301 – Valar Dohaerisquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Waar zie jij die namen? Op IMdB staan ze nog niet allemaal.
Ik hoop dat ze in Ep. 7 dat lied nou eindelijk eens laten horen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ep. 301 – Valar Dohaeris
Ep. 302 – Dark Wings, Dark Words
Ep. 303 – Walk of Punishment
Ep. 304 – And Now His Watch is Ended
Ep. 305 – Kissed by Fire
Ep. 306 – to be determined
Ep. 307 – The Bear and the Maiden Fair
Ep. 308 – to be determined
Ep. 309 – The Rains of Castamere
Ep. 310 – Mhysa
Mhysa zou moeder betekenen in een van de talen van de serie, dus zou Catelyn kunnen zijn, of iets met DaenerysOf gewoon beide!
Wat te denken van 307.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:18 schreef GooseFM het volgende:
304 laat zich ook wel raden (voor diegene die de boeken hebben gelezen ofc.)
Ik denk Catelyn en de familie Stark als geheel, het is net na de red wedding.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ep. 301 – Valar Dohaeris
Ep. 302 – Dark Wings, Dark Words
Ep. 303 – Walk of Punishment
Ep. 304 – And Now His Watch is Ended
Ep. 305 – Kissed by Fire
Ep. 306 – to be determined
Ep. 307 – The Bear and the Maiden Fair
Ep. 308 – to be determined
Ep. 309 – The Rains of Castamere
Ep. 310 – Mhysa
Mhysa zou moeder betekenen in een van de talen van de serie, dus zou Catelyn kunnen zijn, of iets met DaenerysOf gewoon beide!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |