Relaties....blegh! Ik was de eeuwige verstokte vrijgezel... plezier maken, flirten, scharrelen maar bovenal...single zijn! Al dat geruzie en gemor bij stelletjes in mijn vriendenkring... ik wilde er niet aan beginnen.
En nu... ik zit er midden in!
Anderhalve maand terug head over heels verliefd geworden op een vriend van mijn ex... jawel..
Heerlijke tijd die we nu hebben, roze wolken gedoe.
Eerste date samen voetbal wezen kijken in de kroeg! En ik was meteen verkocht. Hij ook.. sinsdien veel gedate en inmiddels: samen.
Maar nu? Ik heb mezelf altijd omschreven als een tom boy... een vrouw die van voetbal houdt, bier drinkt, graag over sex praat en graag sex heeft, kan darten, inparkeren etc.
Maar ik merk dat ook ik... zown ini mini klein meisje in zich heeft.
Want het woordje vertrouwen boezemt me de grootste angst in! Wat wil het geval? Mijn ex (dus degene waar mijn huidige vriend bevriend mee is) is op mij vreemgegaan 3 jaar terug. Toen een fikse klap van gehad.. na een half jaar kwam het nieuws naar voren dat mijn vader na 24 jaar huwelijk ook was vreemdgegaan..
In mijn ogen kunnen mannen niks anders dan vreemdgaan, nu ben ik nog wel slim genoeg om te zeggen dat dit een persoonlijke keuze is en dat ik niet mag generaliseren... (maar toch...ik blijf een vrouw...)
Om het verhaal wat ingewikkelder te maken:
Mijn ex is nu afgelopen week op date geweest met de ex van mijn vriend... (ja, echt waar...partnerruil is er niks bij)
Maar, mijn vriend is een half jaar single geweest na zijn ex.. waar hij 4,5 jaar mee samen is geweest en waarover zij nog steeds niet heen is getuige het feit dat ze 2 maanden terug nog naast zijn bed heeft gestaan in het midden van de nacht nadat de zus van mijn vriend haar had binnen gelaten. Tevens weet ik dat zij nog steeds per sms/facebook contact met mijn vriend probeert te zoeken.
Mijn vriend geeft aan er niks meer mee te willen, blij te zijn dat ie er vanaf is, speelt ook open kaart door aan te geven als ze iets heeft gestuurd etc... maar toch... ik vind het gewoon een vervelend gevoel dat zij nog steeds gek is op hem en nu ineens op date is geweest met mijn ex... en na deze date mijn vriend een bericht stuurt waarin niks anders vermeld stond dan: X
Wat moet ik hier nu mee? Laten varen en gewoon genieten? Bespreken met mijn vriend?
Relaties.... blegh