abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:09:02 #276
141482 Q.
JurassiQ
pi_112566490
quote:
9s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:46 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

niet doen, nu moet ik weer huilen. ;(
:*.
For great justice!
pi_112572336
Oudje is niet meer. Sad -O- . Sterkte Bengel en Lit :*.

Twee doden al deze week :{ .
pi_112576448
Goed, word ik gebeld door m'n nicht, of ik nog terugga naar dat huis, want anders heeft ze nog een andere huurder die er heel graag gelijk in wil. Of ik even m'n spullen wil verhuizen, volgende week ofzo.

Echt, de ene kutzooi na de andere hoor, één grote chaotische klotebende en dan wil zij ook nog eens dat ik oprot.
En dan vraag ik of ze zondag de kliko even aan de kant van de weg wil zetten en dan begint ze gelijk dat zij er alleen tuinafval in hadden gegooid en dat ik dan maar even m'n eigen zakje uit de GFT-bak eruit moest vissen en in de normale kliko moest gooien.
Echt, je woont drie straten verderop, zet dat ding deze of volgende week op zondag aan de weg en haal hem maandag ergens weer op.
Jezus, vraag het wel aan de normale buren.

Goed, dus nu mag ik 600 euro dokken voor een verhuiswagen en een opslag betalen.
Kut.
Tap tap tap
pi_112576669
Kan je niet vragen of je spullen tijdelijk even op zolder oid kunnen staan?
pi_112576767
Kan je niet permanent die nicht in de kliko dumpen? Zou grotendeels biologisch afbreekbaar moeten zijn.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_112578302
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:27 schreef Tegan het volgende:
Kan je niet vragen of je spullen tijdelijk even op zolder oid kunnen staan?
Ze gaan waarschijnlijk bij m'n ouders in de kelder, maar we moeten wel de tijd krijgen om alles uit elkaar te halen en te vervoeren. Ik heb dat niet zo 1-2-3 geregeld en m'n vader heeft de komende twee weken geen vrije dag meer, dus het moet dan sowieso in het weekend. Ik wil over 5 weken met vakantie en dan wil ik het wel geregeld hebben.
Wat een gezeik.
Tap tap tap
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:03:52 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_112580993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 19:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze gaan waarschijnlijk bij m'n ouders in de kelder, maar we moeten wel de tijd krijgen om alles uit elkaar te halen en te vervoeren. Ik heb dat niet zo 1-2-3 geregeld en m'n vader heeft de komende twee weken geen vrije dag meer, dus het moet dan sowieso in het weekend. Ik wil over 5 weken met vakantie en dan wil ik het wel geregeld hebben.
Wat een gezeik.
Van je familie moet je het hebben! *O*
For great justice!
pi_112581479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Goed, word ik gebeld door m'n nicht, of ik nog terugga naar dat huis, want anders heeft ze nog een andere huurder die er heel graag gelijk in wil. Of ik even m'n spullen wil verhuizen, volgende week ofzo.

Echt, de ene kutzooi na de andere hoor, één grote chaotische klotebende en dan wil zij ook nog eens dat ik oprot.
En dan vraag ik of ze zondag de kliko even aan de kant van de weg wil zetten en dan begint ze gelijk dat zij er alleen tuinafval in hadden gegooid en dat ik dan maar even m'n eigen zakje uit de GFT-bak eruit moest vissen en in de normale kliko moest gooien.
Echt, je woont drie straten verderop, zet dat ding deze of volgende week op zondag aan de weg en haal hem maandag ergens weer op.
Jezus, vraag het wel aan de normale buren.

Goed, dus nu mag ik 600 euro dokken voor een verhuiswagen en een opslag betalen.
Kut.
600 euro? Zo hej.
En van je familie moet je het maar hebben.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:40:14 #284
17979 MissMSX
Knightmare
pi_112582779
Kus voor CL en Bengel :*
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_112589477
Waarom ik niet ;(.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:02:51 #286
62419 CherryLips
chocoholic
pi_112594501
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Van je familie moet je het hebben! *O*
Vorig jaar ook, toen zij uit dat huis waren wilden ze dat ik er dezelfde week nog in ging wonen. Ja, ik alles sjouwen en vervoeren zeker :') . Moest ik ook wachten tot m'n vader weer vrij had, die is 60 en die laat ik ook niet na een 40-urige werkweek ook nog eens in het weekend komen opdraven. Zij vond dat ik dat even in een weekje kon regelen en verhuizen allemaal. En nu weer. Word ik gewoon voor het blok gezet. En de makelaar had lopen eikelen. Morgen bezichtiging, dus ik had gezegd: pas op, er ligt wat post in de woonkamer want ik ben er al twee weken amper geweest en ik kom er voor vrijdag niet meer. Dus er ligt wat post op tafel en op het aanrecht en boven staan wat schoonmaakmiddelen in de badkamer. Het is wat. Had de makelaar m'n nicht gebeld dat er allemaal koffiekopjes in de keuken zouden staan. Man, ik drink niet eens koffie. En er staat een vaatwasser. Wat lul je nou?

En ik vanavond dus naar Utrecht, planten ophalen, brievenbus legen, kleren ophalen, dat geneuzel. Ligt er een briefje van de postbode in de brievenbus. Er lag een pakketje voor me bij nummer 15. O god, niet de iPad he, dacht ik. Ik naar nummer 15. Nummer 15 weet van niets. Ik bel de postbode, z´n nummer stond op het briefje. Die zei dat het ook wel bij nr 9 kon liggen. Maar het was 31 mei bezorgd, dus dat was al even geleden. Op naar nr 9. Nr 9 wist ook van niks. Weer postbode bellen. Het was volgens hem een boek ofzo, zo groot was het doosje.
Nu heb ik het dus dun door de broek lopen he :') . Maar misschien was ie in de war met een pakketje van DealExtreme dat ie even voor de deur had neergelegd, in de stromende regen, een week geleden.
Tap tap tap
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:04:26 #287
62419 CherryLips
chocoholic
pi_112594562
Ik zit er ondertussen een tikkeltje doorheen hoor :')
En dan kwam ik thuis en was er een tak met zes bloemen van m'n orchidee afgebroken en toen kon ik wel janken.
Tap tap tap
pi_112594822
:* voor CL.

Niet voor T, wie vraagt wordt overgeslagen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 06:41:26 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_112599475
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vorig jaar ook, toen zij uit dat huis waren wilden ze dat ik er dezelfde week nog in ging wonen. Ja, ik alles sjouwen en vervoeren zeker :') . Moest ik ook wachten tot m'n vader weer vrij had, die is 60 en die laat ik ook niet na een 40-urige werkweek ook nog eens in het weekend komen opdraven. Zij vond dat ik dat even in een weekje kon regelen en verhuizen allemaal. En nu weer. Word ik gewoon voor het blok gezet. En de makelaar had lopen eikelen. Morgen bezichtiging, dus ik had gezegd: pas op, er ligt wat post in de woonkamer want ik ben er al twee weken amper geweest en ik kom er voor vrijdag niet meer. Dus er ligt wat post op tafel en op het aanrecht en boven staan wat schoonmaakmiddelen in de badkamer. Het is wat. Had de makelaar m'n nicht gebeld dat er allemaal koffiekopjes in de keuken zouden staan. Man, ik drink niet eens koffie. En er staat een vaatwasser. Wat lul je nou?

En ik vanavond dus naar Utrecht, planten ophalen, brievenbus legen, kleren ophalen, dat geneuzel. Ligt er een briefje van de postbode in de brievenbus. Er lag een pakketje voor me bij nummer 15. O god, niet de iPad he, dacht ik. Ik naar nummer 15. Nummer 15 weet van niets. Ik bel de postbode, z´n nummer stond op het briefje. Die zei dat het ook wel bij nr 9 kon liggen. Maar het was 31 mei bezorgd, dus dat was al even geleden. Op naar nr 9. Nr 9 wist ook van niks. Weer postbode bellen. Het was volgens hem een boek ofzo, zo groot was het doosje.
Nu heb ik het dus dun door de broek lopen he :') . Maar misschien was ie in de war met een pakketje van DealExtreme dat ie even voor de deur had neergelegd, in de stromende regen, een week geleden.
Echt, serieus...

:* voor je.
For great justice!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:45:34 #290
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_112601909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit er ondertussen een tikkeltje doorheen hoor :')
En dan kwam ik thuis en was er een tak met zes bloemen van m'n orchidee afgebroken en toen kon ik wel janken.
:*
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:27:45 #291
62419 CherryLips
chocoholic
pi_112603248
Dank jullie wel :*

Zelfs m'n vakantie boeken gaat niet normaal :')
Tap tap tap
pi_112603869
-O- CL wat een balen zeg. Toch klacht indienen bij de tnt hoor, hun probleem. Ze moeten dat toch ergens genoteerd hebben. En die nicht... ik hou mijn mond maar daarover. :{w

*knuff* :*
pi_112604605
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
-O- CL wat een balen zeg. Toch klacht indienen bij de tnt hoor, hun probleem. Ze moeten dat toch ergens genoteerd hebben. En die nicht... ik hou mijn mond maar daarover. :{w

*knuff* :*
inderdaad. Fout van de bezorger niet van jiu

het komt allemaal wel goed :*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:10:33 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_112604879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Dank jullie wel :*

Zelfs m'n vakantie boeken gaat niet normaal :')
Waar wil je naar toe? *O*
For great justice!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:19:55 #295
62419 CherryLips
chocoholic
pi_112605201
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar wil je naar toe? *O*
New York, van de zomer. Last-minute. Maar ik had een mooie aanbieding gevonden maar die kun je niet boeken :') .
Tap tap tap
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:20:24 #296
62419 CherryLips
chocoholic
pi_112605222
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
-O- CL wat een balen zeg. Toch klacht indienen bij de tnt hoor, hun probleem. Ze moeten dat toch ergens genoteerd hebben. En die nicht... ik hou mijn mond maar daarover. :{w

*knuff* :*
Ze hebben al eerder een pakketje waarvoor getekend moest worden bij de buren afgegeven :') .
Tap tap tap
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:21:27 #297
141482 Q.
JurassiQ
pi_112605269
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

New York, van de zomer. Last-minute. Maar ik had een mooie aanbieding gevonden maar die kun je niet boeken :') .
Handig! *O*
For great justice!
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:21:46 #298
141482 Q.
JurassiQ
pi_112605279
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze hebben al eerder een pakketje waarvoor getekend moest worden bij de buren afgegeven :') .
Als ze geen handtekening van je hebben is het toch echt hun schuld. Je moet er niet voor niets voor tekenen.
For great justice!
pi_112605443
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Als ze geen handtekening van je hebben is het toch echt hun schuld. Je moet er niet voor niets voor tekenen.
Precies
Ik zou me daar niet te veel zorgen om maken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112605484
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Als ze geen handtekening van je hebben is het toch echt hun schuld. Je moet er niet voor niets voor tekenen.
als het niet aangetekend verstuurd is hoeft dat dus niet...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')