De beste manier om er een nieuwe kassa bij te krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:39 schreef Crutch het volgende:
Hara, zullen we een vliegtuig pakken naar een stad in het buitenland en daar mensen lastigvallen met ons geklef in de wachtrij?
Hela! Ik voel het nu nog hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar was ie toch niet zo goedAnders had je dat nu niet meer gehad.
Deal.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De beste manier om er een nieuwe kassa bij te krijgen![]()
Milaan?
OOOEEEEEHHHHHHquote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
ik heb gewoon een WA van m'n vaste scharrel over het hoofd gezien door alles gister
Huh, oh jaquote:
Ik zei ook al, het was niet genoeg om vijf maanden frustratie weg te krijgenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar was ie toch niet zo goedAnders had je dat nu niet meer gehad.
Vaak is de tweede keer ook gewoon leuker/lekkerder. Dus snel weer afsprekenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
Ik zei ook al, het was niet genoeg om vijf maanden frustratie weg te krijgenHeb ik sowieso last van; als ik weer seks heb, krijg ik alleen maar meer zin in seks, als het dan weer even rustig is dan zijn de hormonen ook rustiger.
Geen seks dus, al dat gezeur dr om heenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zei ook al, het was niet genoeg om vijf maanden frustratie weg te krijgenHeb ik sowieso last van; als ik weer seks heb, krijg ik alleen maar meer zin in seks, als het dan weer even rustig is dan zijn de hormonen ook rustiger.
Maar jij nou serieus geneukt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, oh ja![]()
Nou, is dat iig ook weer duidelijk
That's the planquote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak is de tweede keer ook gewoon leuker/lekkerder. Dus snel weer afspreken
Goeie seks is dat gezeur meer dan waardquote:Op maandag 4 juni 2012 12:44 schreef Geester het volgende:
[..]
Geen seks dus, al dat gezeur dr om heenBen je een vrouw ofzo
Ik zie het, je vergeet hele woordenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef WasMachinator het volgende:
Mijn concentratie is niet bestaand...
Zit mijn gedachten totaal ergens anders
Ja, zijn jullie nu officieel aan het daten dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef WasMachinator het volgende:
Mijn concentratie is niet bestaand...
Zit mijn gedachten totaal ergens anders
Nee, eerder officieusquote:Op maandag 4 juni 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, zijn jullie nu officieel aan het daten dan?
Ik juist nietquote:Op maandag 4 juni 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik haat de periode voordat er gezoend is.. Al die spanning enzo
Echt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik haat de periode voordat er gezoend is.. Al die spanning enzo
Ja het is ook wel leuk.. maar .. ik word dan altijd zo verlegen vanquote:Op maandag 4 juni 2012 12:49 schreef MohMi het volgende:
Echt?Ik vind dat juist altijd superleuk
Soms hangt er zoveel spanning dat je het bijna kunt aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |