Ik neem gewoon niet zomaar genoegen met de eerste de beste enigszins leuke kerel. Voor een relatie moet bij mij echt wel wat meer passie dan dat om de hoek kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja precies.
Ze heeft waarschijnlijk toch gevoelens voor shifto.
We hebben allemaal als konijnen liggen batsen afgelopen weekend om de frustratie van de voortdurende afwijzingen van shifto weg te neuken.quote:
...ik volg je nietquote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja goed Mohmi, dan geldt het wel voor de volgende wanneer je nog steeds geen relatie wil maar wel ineens iemand superduper leuk gaat vinden.
Daar ben ik ook schuldig aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben allemaal als konijnen liggen batsen afgelopen weekend om de frustratie van de voortdurende afwijzingen van shifto weg te neuken.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben allemaal als konijnen liggen batsen afgelopen weekend om de frustratie van de voortdurende afwijzingen van shifto weg te neuken.
Natuurlijk, maar dan slaat het "ik wil geen relatie nu" nergens op. Je wil gewoon geen relatie (zoals zovelen ) met iemand die niet bij je past.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef MohMi het volgende:
Ik neem gewoon niet zomaar genoegen met de eerste de beste enigszins leuke kerel. Voor een relatie moet bij mij echt wel wat meer passie dan dat om de hoek kijken![]()
Dat is minder beschamend dan bovenop iemand anders in slaap vallenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik sliep blijkbaar ook voordat hij nog antwoord had gegeven
Dus laat je het maar zitten zonder erachter te komen of hij misschien niet stiekem toch leuker is dan je op dit moment denkt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik neem gewoon niet zomaar genoegen met de eerste de beste enigszins leuke kerel. Voor een relatie moet bij mij echt wel wat meer passie dan dat om de hoek kijken![]()
En niemand zal sowieso op kunnen tegen shifto, dat is de vloek die bij onze vriendschap komt kijken
Nee, ik wil nu ook geen relatie, whats not to getquote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan slaat het "ik wil geen relatie nu" nergens op. Je wil gewoon geen relatie (zoals zovelen ) met iemand die niet bij je past.
Ja, wie neuk jij nu eigenlijk ineens dan? Dat heb ik ook ergens gemistquote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
Waar is shifto eigenlijk?
[..]
Daar ben ik ook schuldig aan.
Mijquote:Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wie neuk jij nu eigenlijk ineens dan? Dat heb ik ook ergens gemist
Ja, hè hè. Ik steek nu tijd in mezelf ipv in iemand anders, dat is zeg maar een beetje mijn doel van het vrijgezel blijven.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus laat je het maar zitten zonder erachter te komen of hij misschien niet stiekem toch leuker is dan je op dit moment denkt?
Wie niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wie neuk jij nu eigenlijk ineens dan? Dat heb ik ook ergens gemist
Toen ik vrijgezel was wilde ook iets van mijzelf in anderen steken hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, hè hè. Ik steek nu tijd in mezelf ipv in iemand anders, dat is zeg maar een beetje mijn doel van het vrijgezel blijven.
En dan blijf je voet bij stuk houden? GODVERDOMME WAT EEN KUTLEVEN HEB IK TOCH OOK. DE PERFECTE MAN STAAT HIER VOOR ME MET IZJN SUPERLIJF EN ZIJN BRILJANTE HUMOR EN ZIJN STOERE HOUDING MAAR TOCH OOK DAT LIEVE JEGENS MIJN PERSOONTJE EN OMG ZON ORGASME HEB IK LANG NIET MEER GEHAD. WHY GOD WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op maandag 4 juni 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, ik wil nu ook geen relatie, whats not to getAls ik verliefd op iemand zou worden zou ik daarvan balen omdat ik nu vrijgezel wil blijven.
Kut MohMi, nu hap je alsnog
Dus je vindt het niet erg dat hij zichzelf in iemand anders steekt?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, hè hè. Ik steek nu tijd in mezelf ipv in iemand anders, dat is zeg maar een beetje mijn doel van het vrijgezel blijven.
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan blijf je voet bij stuk houden? GODVERDOMME WAT EEN KUTLEVEN HEB IK TOCH OOK. DE PERFECTE MAN STAAT HIER VOOR ME MET IZJN SUPERLIJF EN ZIJN BRILJANTE HUMOR EN ZIJN STOERE HOUDING MAAR TOCH OOK DAT LIEVE JEGENS MIJN PERSOONTJE EN OMG ZON ORGASME HEB IK LANG NIET MEER GEHAD. WHY GOD WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
WHY MEEEEEEEEE WHAT DID I DO TO DESERVE THISSSSSSSSSSSS
Oh, jij trekt soms gewoon je neukwijf even uit de kast? Ik dacht dat je een nieuwe had of zo, maar gewoon een oude weer even opgeblazen. Okay.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie niet.
En van ineens is geen sprake, ik heb eigenlijk altijd wel iemand als het nodig is.
Neequote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg dat hij zichzelf in iemand anders steekt?
de binnenkant is ververstquote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, jij trekt soms gewoon je neukwijf even uit de kast? Ik dacht dat je een nieuwe had of zo, maar gewoon een oude weer even opgeblazen. Okay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |