Moet er toch wel wat te neuken te vinden zijn voor jequote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Iedereen hier joh, het is echt heel ergZooitje gefrustreerden bij elkaar hier.
Lapo gemist?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet er toch wel wat te neuken te vinden zijn voor je
Doegquote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
Ja!
Maar ik ga inpakken. Moet naar een ander kantoor. Ben er over een uurtje of 2 weer!![]()
ne ne sst ik doe heel zachtjes zo in je oor kwijlen zo dat t lekker warm is en dan sst zeg ik dan pak ik je hand en leg hem op mijn hart en die voel je dan bonken en dan totale euforie met volle coitus en een happy endingquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik niet leuk ben?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had heul nog geen antwoord gegeven hoor
Overigens afgelopen vrijdag nog geneuktquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Definieer leuk..?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik niet leuk ben?
Thats my girl, daddy is proudquote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens afgelopen vrijdag nog geneuktMaar kon niet echt tegen vijf maanden niet neuken op, hormonen lijken alleen maar erger te zijn geworden
![]()
quote:
quote:leuk
Uitspraak: løk Bijvoeglijk naamwoord als je iets of iemand plezierig en aangenaam vindt
Nu hoef ik niet meer.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens afgelopen vrijdag nog geneuktMaar kon niet echt tegen vijf maanden niet neuken op, hormonen lijken alleen maar erger te zijn geworden
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Want dan klagen ze niet zo?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vergat even dat jij alleen maar maagden neukt idd
en ikquote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
dit was dus wel een seksweekend voor de mensen hier zeg
![]()
oke, niet voor Sic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |