Haar Twitter meldt ook niet heel veel nieuws, maar daar is ze wel nog recenter actief geweest dan hier...quote:
Is hier om de hoek.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Questione! Iemand ervaring met shows in Ahoy? Ik wil graag naar Cirque du Soleil (Alegria!) maar er zijn nogal flinke prijsverschillen - tussen 45 en 85 euro voor een kaartje. Ik vraag me dus eigenlijk af of goedkopere plekken echt zo slecht zijn..?
D to da em!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is hier om de hoek.
Heb je een linkje naar de plattegrond kan ik even meekijken
Wie dat wellicht ook goed weet is Greys.
Ze heeft wel contact gehad met Kwak, zie ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:53 schreef Mini. het volgende:
[..]
Haar Twitter meldt ook niet heel veel nieuws, maar daar is ze wel nog recenter actief geweest dan hier...
quote:
En haar werk-mailadres begint met een andere voorletter dan haar roepnaam, misschien is dat waar ze ook mee in het telefoonboek staat?quote:
In dat geval.. hoeveel APK zit erop en rijdt 'ie nog? Ik stap wel door het raam in.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]pasop hé voor je het weet krijg je hem kado.
EK actiequote:Op maandag 4 juni 2012 21:16 schreef Phaidra het volgende:
Tink, je bent oranje! What happened? Een EK-actie die ik totaal gemist heb?
Ik weet niet hoe Syrena echt heet, dus ik heb geen flauw idee waar ik zou moeten zoeken...
Volgens mij heeft ze er vast een goede reden voor.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoop dat het wel goed gaat met syreen, jammer dat we niets horen.
Wauw!quote:Op maandag 4 juni 2012 20:27 schreef Perruche het volgende:
Jaaaaah iets meer dan 5 km in 29:10 zonder te stoppen![]()
![]()
Ja, maar nouuuuuquote:Op maandag 4 juni 2012 20:28 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Ik ga over een minuut of 10 pas avondeten én eet straks rond kwart voor 10 nog een enorme bak yoghurt + fruit, dus geen excuus. Mooi lijstje verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |