Dus jij bent bereid een klap, of een paar klappen te vangen, en dan niks terug te doen?quote:Op maandag 4 juni 2012 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Degene die sloeg verlaat de kroeg en ik blijf staan?
Ik ben bereid om nu wel inhoudelijk erop in te gaan, maar dan moet je mij daar wel ruimte voor geven.quote:
Ik geef jou geen ruimte, anders denk je dat je nog veel meer kunt maken.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ben bereid om nu wel inhoudelijk erop in te gaan, maar dan moet je mij daar wel ruimte voor geven.
Verlaat dit topic dan en laat mij discussiėren met kingtoppie, anders komt er gewoon een deel 3quote:Op maandag 4 juni 2012 02:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik geef jou geen ruimte, anders denk je dat je nog veel meer kunt maken.
Nee, maar ik denk dat degene die begon eruit gestuurd wordt en het persoon dat zichzelf beschermde wel mag blijven.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dus jij bent bereid een klap, of een paar klappen te vangen, en dan niks terug te doen?
2 delen zijn al teveel.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Verlaat dit topic dan en laat mij discussiėren met kingtoppie, anders komt er gewoon een deel 3
''durven'' of simpelweg geen zin in hebben?quote:Op maandag 4 juni 2012 02:24 schreef Charcot het volgende:
Hier wel mee eens trouwens:
''ze durven geen mond meer te openen in een discussie met de vrouw, als een vrouw ze beledigt zijn sommige mannen geneigd om in elkaar te klappen en niks terug te zeggen ''
Maar wat zou jij nou doen, terugslaan of niet? Daar gaat het mij eventjes om.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat degene die begon eruit gestuurd wordt en het persoon dat zichzelf beschermde wel mag blijven.
Zie je wel dat je redenatie niet werkt?quote:Op maandag 4 juni 2012 02:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Verlaat dit topic dan en laat mij discussiėren met kingtoppie, anders komt er gewoon een deel 3
Ligt eraan of het nodig is.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar wat zou jij nou doen, terugslaan of niet? Daar gaat het mij eventjes om.
Dus het verschilt per geval bij jou, oke. Dat is dan jouw keuze, ik zou iets anders doen namelijk terugslaan.quote:
Niks middenweg.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:26 schreef padlarf het volgende:
Overigens zag ik in het vorige topic iemand iets posten als: vrouw slaat mij 1 keer, ok. Vrouw slaat mij twee keer, als ze mazzel heeft doe ik niks. Vrouw slaat mij drie keer is sowieso klap terug. Lijkt mij een prima middenweg.
Ik zou mn schouders ophalen en die persoon uitlachen. Veel vernederender dan een klap.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dus het verschilt per geval bij jou, oke. Dat is dan jouw keuze, ik zou iets anders doen namelijk terugslaan.
Ok moet je doenquote:Op maandag 4 juni 2012 02:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niks middenweg.
Als iemand mij slaat zonder een verdomd goede reden te hebben, dan sla ik gewoon terug. En als het een vrouw is zal ik wellicht iets minder hard en vaak slaan dan wanneer het een man is, maar je moet gewoon van me afblijven, of je nou man of vrouw bent. Heel simpel.
Als een vrouw zich niet gewoon als een dame kan gedragen, of op zijn minst als een normaal sociaal beschaafd persoon, dan hoef ik haar ook niet zo te behandelen.
Ik denk dat dit anders ligt in 't echte leven, natuurlijk klinkt dit veel netter maar mensen gaan je al veel sneller bestempelen als 'pussy' oid.quote:Op maandag 4 juni 2012 02:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik zou mn schouders ophalen en die persoon uitlachen. Veel vernederender dan een klap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |